Skocz do zawartości

Ranking

  1. Kowi87

    Kowi87

    Pasjonat


    • Punkty

      8

    • Postów

      26028


  2. MaTeo85

    MaTeo85

    Pasjonat.


    • Punkty

      2

    • Postów

      2847


  3. MichałA4

    MichałA4

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      144


  4. BlackHazelAudi

    BlackHazelAudi

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      98


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 07/02/20 w Odpowiedzi

  1. Update Udało sie dorwać klapę Usa niestety blenda wymagała pospawania. Dodatkowo na czas poszukiwania rnse lub androida wpadła ramka 1/2din i prezetuje się to tak: Dorwałem też rarytas do sedana mianowicie siatki do szyb trójkątów.
    1 punkt
  2. Audi A4 (8E) Steering Wheel - Ross-Tech Wiki WIKI.ROSS-TECH.COM Cruise Control Retrofitting (8E) - Ross-Tech Wiki WIKI.ROSS-TECH.COM Tu masz wszystko ładnie opisane.
    1 punkt
  3. Jak to zazwyczaj bywa - na fotkach piękna igła, a na żywo kibel Zdjęcia pstrykałem lustrzanką
    1 punkt
  4. Twoja jest piękna. I doinwestowana. Tak trzymaj
    1 punkt
  5. Czytałem już wiele opinii na tym forum i nie tylko. Rozmawiałem z wieloma osobami, dążąc do rozwiązania problemu z poborem oleju, które miały styczność z tym panem. Z tymi którzy wychwalali i wręcz przeciwnie. Ja opisałem swoją sytuację i niech każdy wyciągnie swoje wnioski z tego tematu, jeżeli do niego trafi przez przypadek. Bardzo długo się wstrzymywałem, chciałem dociągnąć wszystko do końca żeby przez przypadek nie wyszło że problem był jednak gdzie indziej. Wszystko się potwierdziło nie tylko przez moje obserwacji i jakieś widzi mi się, więc mogłem opisać całą sytuację dla kilku osób, które mnie o to prosiły, żeby dać znać jak wyjdzie ale również dla samego siebie.
    1 punkt
  6. Z klimą zrób tak, niech odciągną czynnik i wykręcą dyszę rozprężną. Jak będzie brudna (nie koniecznie opiłki, ale szara maź lub szary nalot) to kompresor do wymiany, skoro robili to bym dusił ich o powtórną robotę w ramach reklamacji. Kompresor wymienia się zawsze że skraplaczem, dyszą i osuszaczem. Oczywiście mówimy o wymianie po zatarciu. Do tego płukanie pozostałych elementów specjalną chemią.
    1 punkt
  7. Podsumowując zakres prac: - zerwanie folii, dotarcie starego lakieru, usuniecie nalotów rdzy(była), malowanie całego auta i polerka - przespawane błotniki, zyskałem ok 2cm i dalej ładny rant. - wymiana klapy i modyfikacja blendy - wymiana zderzaka i wspawanie nowego dyfuzora na 2 wydechy, przespawanie i dopasowanie wydechu - modyfikacja błotników pod licowanie z progiem S4 - montaż spliterów zderzaków - wymiana grila na RS4, malowanie wszystkich kratek w czarny połysk - malowanie relingów, mocowań lusterek, ramion wycieraczek - usuniecie tylnej wycieraczki - montaz fabrycznych ramek szyb chrom, przemalowanych w czarny połysk - montaż lampek obrysowych Zapomniałem tylko jednej ważnej kwestii, zrobienia mocowań dla nadkoli plastikowych, dalej jest fuszerka w postaci wycietych kawałków
    1 punkt
  8. Nie, drugi raz nie bede tworzył w takim stopniu jak teraz.
    1 punkt
  9. Tył dostał minimalnie rolke i tyle, przód chciałem zbliżyć wizualnie do tyłu, chodzi o to wypuklenie, którego seryjnie prawie że nie ma.
    1 punkt
  10. Czas pokazać co w tym roku mi do głowy przyszło. W skrócie, całkowita zmiana wyglądu B5, jedym sie spodoba, drugim nie, ale to co miałem w 2012-2015r dzisiaj kazdy ma, albo robi. Etap folii to był błąd w rozwoju auta. Auto zostało wyczyszczone z folii - Auto zostało rozebrane blacharsko na cześci pierwsze, wyczyszczone z nalotów rdzy i ogólnie lakieru - progi zdawało mi sie ze będą w słabej kondycji, ale ruda była tylko powierzchownie, wszystko wyczyszczone, zabezpieczone epoksydem i zapodkładowane - Przy okazji destrukcji, wszystkie zbędne elementy nadwozia zostały usunięte oraz zmodyfikowane zakończenia progów - Jako że nie lubie mieć jak wszyscy, tak i tym razem tylny zderzak został zmodyfikowany i przerobiony na 2 wydechy. Oczywiście kontynuuje "pakiet S-line" - przy okazji demontażu szyb wleci pakiet chrom, a własciwie to już nie chrom Kolor wybrałem jasny beżowy niewystępujący w palecie barw audi, tak aby nie spotkać drugiego takiego samego, bo już zadużo "bliżniaczych szaraków". Kolor przypomina taxi. Zapowiada sie to tak Obserwujcie, bo dopiero teraz zaczną sie detale.
    1 punkt
  11. Opcja 1, ale zderzak od beny 1.8T weź i wystaw dwie rurki jak w ori s-line dla B6.
    1 punkt
  12. Jak już kupować to 6458 Laser Platinum, za 160 zł masz komplet na allegro.
    1 punkt
  13. Nie to nie czujnik stopu. Jeden i drugi to dwie inne bajki
    1 punkt
  14. Właśnie wymieniłem czujnik. Za nowy 1K2 945 511 zapłaciłem w ASO w Kielcach 56 zl . Wymiana trwala okoo 10 min. 1. Zdjalem zaslepke bezpiecznikow 2. Odkrecilem chyba 3 srubki 3. Wyjalem pokrywe z pod kierownicy 4. Przekrecilem w lewo brazowy czujnik w lewo o 45* 5 . Wlozylem nowy czujnik mocno przekrecajac w prawo 6. Wpialem wtyke do czujnika Nie dotykaem padlau chamulca . Nie moglem wpisywac polskich znakow . Operacja udala sie z powodzeniem. Długo sie nie nacieszyłem. Dziś wymieniłem akumlator na nowy i po pierwszym przekreceniu kluczyka świeci się ESP podepne pod komputer i zobaczę co się będzie działo dalej
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...