Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 11/24/20 w Odpowiedzi
-
Święta niedługo ale choinki na zegarach po swapie nie ma4 punkty
-
2 punkty
-
Postawiłem na czerń w sumie już dawno i coś się zrobiło a następnie na proch1 punkt
-
1 punkt
-
Przyjemność po mojej stronie ? Wspaniale Was było znowu zobaczyć i po modzić przy czarnuchu ? Fajnie że cały czas coś się dzieje ?1 punkt
-
Raczej nikt nie ogarnia bo QMatis nie zrobił jeszcze vFiza pod tą platforme (B8, A6C6+ Q5 itd) Na szybko jest coś takiego u naszych zachodnich sasiadow FIS-Control MMI/MIB FIS-CONTROL.DE Eeeee tam, wiedziałem że i tak to będzie w końcu działać u Ciebie hehehe1 punkt
-
Piękna robota Daniel Może uda się kiedyś na żywo zobaczyć1 punkt
-
Musisz mu jeszcze cyfer blat zmienić, bo jak go pogonisz to licznika ci braknie ?. Mega projekt.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Trochę trzeba odgrzać kotleta, aktualnie po wiekszym serwisie w warsztacie, raczej profilaktyka przepatrzenie zawieszenia i ogólnie wszystkiego ale nie bylo sie do czego przyczepić, zmiana olejów i filtrów jedynie na tym sie skończyła wizyta w warsztacie. Ogólnie auto wystawione na sprzedaż bo w wiekszosci stoi w garażu ale jak nie pójdzie w dobre ręce to na przyszły rok możliwe ze poobszywam kierownice i jakieś dodatki itp . Fota dla odświeżenia tematu na szybko , reszte wrzuce na czasie1 punkt
-
1 punkt
-
Ja mam tak samo, na postoju sztywny i pudziana trzeba żeby zakręcił kierownicą, oczywiście na zimnym też jest opór ale mniejszy, jak sie rozgrzeje to na postoju jest dramat, jak dodam gazu na jałowych to odpuszcza wspomaganie i mozna jakos krecic, ale potrzebuje wysokich obrotów... audi to audi a4 b7 z silnikie s4 agb 2.7 biturbo, co jest powodem tego zachowania. Czy to moze być ten zawór? dodam że wspomagania nie słychać nic nie wyje.1 punkt
-
Witam, Panowie wczoraj na spocie VAGowałem B6 kolegi i problem polega na tym, że ani od środka ani od zewnątrz nie można otworzyć przednich drzwi pasażera Ma ktoś pomysł jak ogarnąć temat? oto błędy Adres 46: Moduł komfortu Plik etykiet: 8E0-959-433-MIN.lbl Oznaczenie elementu: 8E0 959 433 AD Komponent i/lub wersja: Komfortgerát T85 0315 Kodowanie: 06976 Kod serwisu: WSC 63351 Dodatkowe informacje: 8E1959801B Tőrsteuer.FS BRM 0002 Dodatkowe informacje: 8E1959802B Tőrsteuer.BF BRM 0002 2 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 01560 - Drzwi pasażera 37-00 - Uszkodzony 01812 - Napięcie zasilające sterownik drzwi pasażera (J387) 37-00 - Uszkodzony1 punkt
-
Szacun za niestandardowe podejście do rozwiązania problemu Nie sztuka iść do sklepu i kupić nową część , wydając przy tym niemałą kasę jak można zrobić to praktycznie bezkosztowo1 punkt
-
misiek dzięki za odp. Tak, ale własnie chyba problem jest z tym zaworkiem i to właśnie on jest odpowiedzialny za odseparowanie oleju od powietrza. To nie jest normalne, że w przewodzie lecącym do rury od filtra powietrza jest dużo oleju, dużo w sensie ze jak się zdejmie przewodzik to poleci olej kropelkami (to tylko moje przypuszczenia). W lato zdjemowałem tą pokrywę, zalewałem ropą i zostawiałem na noc, ale to chyba mało dało. Dmuchając w ten króciec, powietrze wychodziło ale z wielkim oporem. Coś tam na pewno się dzieje, dlatego musze poszukać pokrywy. Dzięki za wskazówkę, poszukam również z modeli ktore wymieniłeś !1 punkt
-
Nie polecaj głupot, oil cath tanka to możesz sobie zamontować do silnika co ma nalatane powyżej pół melona, albo przegrzanego padła. I to najlepiej na lato, ciekawe co zrobisz, jak ci ta instalacja przy takich mrozach jak teraz mamy, zamarźnie i wywali oliwę z silnika przez wszystkie możliwe uszczelniacze Saliermit, odnośnie przedmuchów to te typy tak mają, mój jak miał 50 kkm przelotu też tak dmuchał i dalej dmucha tak samo przy 140 kkm P.S. W życiu nie widziałem tak czystego motoru ( chyba że prosto z fabryki), nie masz co robić i pucujesz ?1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00