Skocz do zawartości

Ranking

  1. FroS-t

    FroS-t

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      626


  2. pl_adamk

    pl_adamk

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      75


  3. Michal_777

    Michal_777

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      109


  4. Kowi87

    Kowi87

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      26028


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 08/22/21 uwzględniając wszystkie działy

  1. Witam, niedawno kupiłem to auto, po ok. 300 km jechałem do pracy i zaczęła mrugac kontrolka świec, zatrzymałem sie zgasilem silnik, zapalilem znow i po problemie, po kilku km znow ten sam problem, gdy zapali sie ta kontrolka auto strasznie traci na mocy praktycznie wogole jej nie ma, gaz moge wcisnac do deski a samochod praktycznie "stoi w miejscu" zauważyłem ze dzieje sie tak przy wiekszym spalaniu, np. pod gore, jezeli jade bez redukowania w automacie to np. spalanie wacha sie od 10 do 15 l/100 jade tak jakis czas, nagle boom zaczyna mrugać kontolka i moc spada praktycznie do 0, po prostej drodze nie pojade wiecej niz 100 km/h nawet z gazem do deski. Wiec moje pytanko brzmi dlaczego tak sie dzieje? I czy moze sie cos powaznego stać z tego powodu.? Jeden mechanik powiedzial mi ze to turbo do regeneracji, drogi powiedzial ze przepływomierz powietrza, i tą czesc wymienilem na nową, bo na turbo mnie nie było stac, jednak ciagle mam problem. Ps.poprzedni wlasciciel w tamtym roku wymienil silnik praktycznie cały przod bo jadąc do Niemiec strzeliła pompa ojelu i zatararł sie silnik, mam wszystkie pokwitowania od mechanika u ktorego to robił, Turbo jest wymienione na nowe. Jak kontrolka sie nie pali wszystko jest w porzadku, jak na swoj wiek i przebieg ten samochod jedzie jak wsciekly, mam porownanie bo sąsiad ma taką Audi tylko w sedanie, nie dba o to auto i przesiadając sie do mojego to niebo a ziemia. Prosze o porade co zrobic i gdzie szukac problemu, zeby niepotrzebnie nie dac sie naciagnąc mechanikowi, a sami wiecie ze takich jest mnostwo. Oczywiscie moge odpowiedziec na pytania co jeszcze bylo wymienione, mam tego cała litanie. Prosze o pomoc
    1 punkt
  2. Wiem, dlatego szanuje ale nie zawsze inaczej znaczy lepiej Grunt że Ty jesteś zadowolony, mi nie musi pasować
    1 punkt
  3. Licznik można powiedzieć skończony, jeszcze zostanie małe dłubanko w sekcji podświetlenia Gdyby ktoś sie pytał dlaczego nie wstawiłem napisu diesel, logicznie tam być powinien, ale chciałem zrobić wzór taki jak w usa.
    1 punkt
  4. Podrzuć jakieś szczegóły?
    1 punkt
  5. Opisałem "walkę" z N75 na zasadzie pewnego kuriozum. Owszem podniosłem trochę doładowanie ingerując w śrubę factory settings - b delikatnie w efekcie i zbliżyłem się do wartości zadanych przez ECU. Wczoraj przyszedł do mnie ORI N75 i po zamontowaniu okazało się, że ciśnienie nadal jest zbyt niskie (w piku brakuje nawet 0,3 bara) Podejrzewałem nawet rozszczelniony prawy IC bo na połączeniu alu-plastik zauważyłem "zapocenie olejowe" Kolejna próba ciśnieniowa nie pokazała jednak leak-u. Zdjąłem więc TIP od turbiny i dopiero teraz zrozumiałem w czym rzecz. Oś zimnej strony ma (prócz promieniowego) silny luz po osiowy. To ją dyskwalifikuje. Mam pytanie - słyszałem że ktoś rozwierca turbiny, przerabiając je na K03-073 jak to się sprawuje i kto się tym zajmuje na naszym forum? Może ktoś ma turbinę tego typu? Ewentualnie gdzie w PL najlepiej zregenerować moją K03-073 Odnośnie tematu topiku - ingerencją w N75, jego wymianą na inny o większych parametrach (jak te z literką J) możemy bezpiecznie uzyskać przyrost doładowania od 0,2 do 0,3 bar Jednak w moim przypadku przy przebiegu na tej turbinie już ponad 300t km jej zużyciu dynamiczna jazda staje się już ryzykowna. Od wczoraj nie gniotę już gazu do czasu wymiany/ regen turbiny. Turbina zmieniona i w końcu zaczęła dmuchać
    1 punkt
  6. Gratulacje Kolego,że udało się zrobić tyle rzeczy,a nie zostałeś odprawiony z powiedzenie że auto nadaje się na złom. Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
    1 punkt
  7. Wycieraczkami steruje moduł mce, znajduje się pod deską po lewej stronie i całkiem śmiało mogło go zalać. Sprawdź może na początek wszystkie bezpieczniki może tylko jest spalony... Tu masz dokładną lokalizację tego modułu http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=157734.0
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...