Skocz do zawartości

Ranking

  1. Muskel1

    Muskel1

    Pasjonat.


    • Punkty

      2

    • Postów

      22934


  2. Michu1996

    Michu1996

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      55


  3. pelonek1

    pelonek1

    Pasjonat.


    • Punkty

      1

    • Postów

      2177


  4. czarny69

    czarny69

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      68


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 03/11/22 uwzględniając wszystkie działy

  1. Cześć. Audi A4 B7 1.9TDI BKE. Przez ostatnie dni na fisie pokazuje mi duże spalanie. Od ostatniego tankowania do pełna przejechałem około 450km i wskaźnik pokazuje pół baku, a na fisie średnie spalanie 9l. Co to może być, bo nie możliwe, że tyle pali.
    1 punkt
  2. 1 punkt
  3. Jakoś na rotorach bardziej mi się podobała
    1 punkt
  4. Wrzuć do działu Dekoder VIN
    1 punkt
  5. O ile naprawa wiązki w przelotne klapy to wyjdzie pewnie z 300-400 zł, tak z tymi fotelami może tyle wyjść ale od fotela ?
    1 punkt
  6. Wczoraj byłem na serwisie w VAG Świlcza na wymianę olejów i wszystkich filtrów oraz ogólny przegląd. Koszt 640 zł, ale nie to jest ważne. Siedzę sobie, a tu wpada kobita, która wczoraj odebrała od chłopaków BMW X4, i z gębą, że jej światła nie świecą i zostały zepsute. ? Nie może jeździć niesprawnym autem, a jedzie teraz do Krakowa innym, a auto „popsute”stoi w Rzeszowie. Dała chłopakom adres telefon do koleżanki, żeby jechali i zabierali z powrotem do warsztatu. Co się okazało? Przełącznik świateł był na zero nie na auto.??? Przekręcili i wrócili. Masakra. ???
    1 punkt
  7. 1. Nowych przednich klocków jest z reguły więcej niż tylnych. 2. Tarcze przednie są większe średnicą od tylnych i stąd temperatura przednich może być niższa. 3. Klocki oraz tarcze przednie i tylne mogą mieć różną ścieralność. Podsumowując, ja bym się niczym nie przejmował. W B7 po zakupie miałem też nowy komplet hamulców i widzę, że z tyłu klocki będę wymieniał wcześniej.
    1 punkt
  8. Udało mi się ogarnąć wypadanie podłokietnika. Mając wymontowany podłokietnik trzeba ustawić wyfrezowany bolec tak jak na zdjęciu (tzn. musimy widzieć wyfrezowanie). Montaż podłokietnika zaczynamy dosłownie od zahaczenia wyfrezowania o uchwyt, razem działa to jak zawias. Na fotce z lewej tak to wygląda po złożeniu (po zahaczeniu wyfrezowanie zblokowane jest przez blachę, czyli ten trzpień nie obraca się). Jak już lewa strona załapie, zabieramy się za składanie prawej strony i wkręcenie śruby blokującej. Na końcu pozostaje wsunięcie plastikowej osłony. Radość z działającego łokcia bezcenna
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...