Wczoraj odebrałem wóz... Na tym sofcie co było czyli przy gt1749 pompował 1,55 bara, tutaj na gtc1549 czasem jak mocno depne to przeładuje chwilowo na 2 bary ale potem stabilnie 1,7-1,8...
U @jaras99nie odczułem tego jak u siebie, może kwestia jego dłuższej skrzyni, u mnie natomiast różnica kolosalna, myślę że większa niż sam chip z ~290 na 350Nm jak było początkowo, potem po fmic 381Nm, obecnie sądzę że jest już teraz sporo ponad 400Nm.....
Ogólnie dolne partie obrotowe to wiadomo, że napędza się sprawniej ale nie czuje by wstawało jakoś znacznie wcześniej. Logi muszę porobić ale przy ~1500 obrotów już zaczyna się budzić, ale za to co się dzieje później to jestem w szoku.
Powyżej 3000 obrotów dociskając gaz to czuję się jak hondiarze z VTEC, bez kitu. Jedyne co powstrzymuje to turbo to limiter na 4500. Mam wrażenie, że ta skrzynia biegów nadaje się teraz idealnie pod ten moment obrotowy i moc, automatycznie pojawiło się uczucie jakoby ta skrzynia miała dłuższe biegi - a odpowiedź jest prosta : boost. Po prostu to turbo tak dmucha do końca, że nie jesteś zmuszony zmieniać biegu przy ~4000 bo koń zdycha. Narazie przejechałem się tym samochodem 60km wracając od człowieka, który mi to montował ale już teraz jestem mega zadowolony i każdemu szczerze polecam taki zabieg.
Myślę, że strojenie uda się wykonać w przyszłą niedzielę lub w tej okolicy, wtedy porobię logi i powrzucam, chociaż myślę że z obecnego setupu bez wystrojenia też coś zloguję, sam dla własnej ciekawości. Poniżej fotki które dostałem od montera, niestety wysłane MMS także wybaczcie za jakość...