Skocz do zawartości

Ranking

  1. Prometeo7

    Prometeo7

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      40


  2. Muskel1

    Muskel1

    Pasjonat.


    • Punkty

      1

    • Postów

      22884


  3. sebaa

    sebaa

    Pasjonat


    • Punkty

      11

    • Postów

      174


  4. Tomnik

    Tomnik

    Pasjonat.


    • Punkty

      34

    • Postów

      551


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 12/04/22 w Odpowiedzi

  1. Mam teraz auto u mechanika - nieco grubsza sprawa, aniżeli nietrzymanie temperatury, ale poprosiłem aby przy okazji rzucili na to okiem. Czy coś ustalą? Raczej wątpię, ale jeśli zdarzy się cud to poinformuję.
    1 punkt
  2. 1 punkt
  3. 19 " to kompromis na nasze drogi ja mam 19" w 3.0 T i wybrałem komfort niz naprawę zawieszenia....a i tak mam stabilaiztor do zmiany ?
    0 punktów
  4. Nie kieruj się tym co pokazuje obd11 czy bloki pomiarowe tylko tym co pokazał miernik.
    0 punktów
  5. Z racji iż niedługo zima trzeba było zabezpieczyć auto by się pod maską nie brudziło, także wleciały 2 ori zaślepki Dodatkowo do środka wleciały obszyta na próbę nakładka na wajchę do zmiany biegow. Wcześniej była w skórze perforowanej, a teraz w ciemno szara alcantare która idealnie pasuje się w boczki drzwii. Wkrotce ciag dlaszy...
    0 punktów
  6. Nieprawda, podepnij sobie miernik do klem aku AGM w momencie, gdy auto go ładuje i zobaczysz z jakim napięciem go ładuje.
    0 punktów
  7. Nieprawda. AGM ładuje się niższym napięciem niż zwykłe akumulatory mokre. Nie zaleca się przekraczania napięcia 14.4 V, aczkolwiek nie jest tak, że wyższe go od razu uszkodzi. Druga opcja, aczkolwiek to tylko taka poglądowa informacja.
    0 punktów
  8. Jaki masz aku? AGM? Jak masz AGM to musisz mieć także prostownik, który obsłuży AGM (ładuje wyższym napięciem) bo zwykły prostownik go nie doładuje.
    0 punktów
  9. ...Kończył. Nie zaczynał. Ładowarka, prostownik zaczyna ładowanie od napięcia aku.
    0 punktów
  10. Po za tym aby prawidłowo przeprowadzić pełne naładowanie akumulatora, trzeba doprowadzić do odpowiedniej gęstości jego elektrolit, a to przebiega przy wyższych napięciach (aniżeli zaproponować to może większość ładowarek), około 16V. Nie jestem przekonany, czy takowe nie będzie "niebezpieczne" dla odbiorników (sterowników) będących pod tym napięciem podczas ładowania, stanu "uśpienia" sterowników. Osobiście, jeśli przeprowadzam ładowanie + nasycenie elektrolitu, ładowarkę podpinam bezpośrednio do aku, a on sam odłączony od instalacji auta.
    0 punktów
  11. Naładuj normalnie w domu, nic nie kombinuj z kodowaniem. Zresztą jeśli akumulator dobry i nie robisz odcinków po 1-2 km, to powinien się naładować podczas jazdy.
    0 punktów
  12. Nie jest to prawdą. Prąd ładowania akumulatora jest zawsze taki, jaki akumulator może przyjąć (aku, niejako go wymusza). Jest zależny od akumulatora. Nie bój się Nic mu się absolutnie nie stanie. Lepiej mu zrobi Twoje doładowanie "pozaustrojowe", niż to, w jakich okolicznościach "prądowych" jest teraz.
    0 punktów
  13. Jak obawiasz się o to to naładuj go do pełna, zamontuj i zakoduj że zmieniłeś akumulator na nowy, innego pomysłu nie mam. Najlepiej by było go podłączyć pod punkty pod maską. Może gdzieś w pracy masz możliwość, pomyśl.
    0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...