Pewnie jak bym miał jakiś projekt to na pewno bym założył .
Wady to to że musisz znaleźć miejsce na butlę kompresor ,sterowanie przez co nie mam koła dojazdowego , nawet jak jadę gdzieś dalej to nie zabieram , w sumie nie wiem dlaczego
W zależności od konfiguracji ( sterowanie osiami lub kołami ) jak coś się roszczeni to albo siada przód /tył całkiem albo jedno z kół i wtedy jest problem , nawet wjechać na lawetę więc tzreba co jakis czas robić przegląd węży i poduszek . Wadą jest to że zawsze gdzieś jest jakiś wyciek powietrza najczęściej przy ladze amortyzatora i po jakimś czasie przód powoli siada , czasem po 1 dniu czasem po tygodniu ,zależy od grubości lagi amora - na grubszej lepiej trzyma .
Zalety - masz możliwość dźwignięcia auta wyżej jak masz potrzebę , jest szpan na dzielni jak podjedziesz na parking i posadzisz auto , 90 procent ludzi się zastanawia jak na tym jeździć , takie zawieszenie głównie do tego żeby na zlocie auto posadzić i pokazać się .