Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 02/12/23 uwzględniając wszystkie działy
-
Siema, postanowiłem dodać temat odnośnie mojego auta, minęły juz 4 lata, furka przeszła szereg zmian.? Historia z motoryzacja zaczęła sie od mojej A3 8L, która psuła się raz w miesiącu minimum, przez nią zraziłem się do mechaników(niedbale naprawy, niewłaściwe diagnozowanie usterki,zdzieranie hajsu za nic itp), postanowiłem poszerzać swoja wiedzę,pokonywać bariery w sumie dzięki niej jestem tu gdzie teraz jeśli chodzi o zdolności I cheć brnięcia w to dalej. Generalnym założeniem są mody przeprowadzone w sposób nie odbiegający od oryginału,aczkolwiek nie zmienia to faktu, ze czasami się zdarzy coś co ma lepsze zastosowanie od serii Wszelkie inspiracja czerpałem z forum A4 Klub Polska, A3-Club, Audizine, naprawy I modyfikacje przeprowadzam sam, chociaż czasem potrzebowałem pomocy, przy paru projektach. Modyfikacje I zmiany nie są priorytetem samym w sobie, jest to hobby, w większości przypadków szukam okazji, niż napalam sie na cos czasami uda sie wyhaczyc cos w super cenie! Będę się starał aktualizować temat, posiadam jakieś materiały z prac chociaż nie ze wszystkich... ?, Przejdźmy płynnie do konkretów. Audi fabrycznie dobrze wyposażona: -E4J, -S-line 3x (Full wnętrze,zderzaki,zawieszenie 1BV), -Felgi s line 17 cali opona 235/45, -Czujniki PDC przód+tył, -HomeLink (otwieranie bramy wjazdowej/garażowej), -Pakiet światło(przestrzeń nóg,drzwi,klamki,pokrętła nawiewów,schowki itp.), -Pakiet chrom i połysk, -Xenon+spryskiwacze lamp+samopoziomowanie, -Podgrzewane fotele przód, -Podgrzewane lusterka, -Podgrzewane spryskiwacze, -Full FIS, -Radio 2 din Symphony II zmieniarka 6 CD, -Nagłośnienie audi symphony+sub, -Tempomat, -Zegarek radiowy, -Elektryczne szyby 4x, -Alarm- czujnik przechyłu i ruchu/wstrzasu wyłącznik w boczku drzwi, -Audi fabrycznie pozbawiona oznaczeń na tylnej klapie wg vin, (jeśli czegoś zapomniałem dopisze) $Wykonane modyfikacje$ *Ramki klubowe, *Montaż Quattro- wał,dyfer,sanki,wydech,osłony, skrzynia,bak, hamulce,linki ręcznego,podpora skrzyni, itp *Sprzegło komplet z AWX, *Zderzak S-line przód+tył (auto z 2002r zderzaki miała w kolor nadwozia, zapragnąłem dokładek z rocznika 2003+), *Kratki zderzaka s-line boczne nowe ASO *Środkowa kratka zderzaka A6 C5 lift, *Lotka na klapę S-line, *Listwy boczne S-line+ malowanie w kolor, *Kierownica multifunkcja z b7- wymiana modułu,taśmy, poduszki,kierownicy, *Klimatronik pod czujnik jakości powietrza + czujnik, *Spryskiwacze mgiełkowe podgrzewane z a6c6+ adaptery, *Ramiona Aero B7 wycieraczki Valeo silentio XTRM, *Oznaczenie s-line w grill, *Rozklejanie lamp- środek w czarny mat, *Panel menu zapalniczka- automatyczna wentylacja,zmiana języka itp *Downpipe + pas bazaltowy, *Demontaż SAI,odmy,evap, DV sterowany z kolektora, *Intercooler z B5 2.5 TDI- dual smic + kierownica powietrza BEX, *MCE-modul centralnej elektryki-pelna funkcjonalnosc, *DRL + włącznik od b7, *Coming home + włącznik od b7, *Montaż modułu DRL w światła drogowe, *Włącznik świateł AUTO, *Lusterko fotochromatyczne + kompas + czujnik światła, *Roleta elektryczna na tylną szybę, *Zaciski przód 320 mm blaszki S4, *Dystanse przód 13 + tył 17, *Końcówki wydechowe ulter 90mm, *Amortyzatory przód i tył S-line 1BE Sachs, *Talerzyki amortyzatora przód od b5 (25.03.2019 -Powrót do oryginalnych talerzyków, powód? Strzały przy maksymalnym energicznym skrecaniu kierownicą tylko w warunkach tj. parkowanie auta itp.) *Fotele w pełnej elektryce + silniczki pod pamieć, *Plecki z siatkami na fotele, *Panel Memory pod fotele z pamięcią+przygotowanie wiązki pod pamięć lusterek, *Bluetooth pełna funkcjonalność+mikrofon, *RNS-E + SDS *Schowki pod fotele elektryczne *Wymiana licznika- kolor FIS Aktualizacja 03.05.2019 (możliwe że o czymś zapomniałem, dopisze jak coś wpadnie mi do głowy) Rzeczy exploatacyjne? -czujnika wałka rozrzadu -trójnik odma -króciec wody plastyk za głowica -klocki, oleje, filtry -przetwornica xenon -akumulator(stary oryginal) -czujniki PDC 2x -spryskiwacz xenon Plany? Plany są gdzieś z tyłu głowy: - hamulce na tył 288 -grill s4 - webasto? - vfiz - składane lusterka+fotochrom+ mirror tilt - jakiś felunek na wypasie na lato - moc około 250ps - Bixenon+soczewki b8 - servotronik - podgrzewana tylna kanapa+panel - schowek z lodowka - boczki tylnych drzwi z roletami - na szyberdach się chyba nie odważę ? Memories: 1.Dzień pierwszy po zakupie: 2. Pierwsza zima 3. Graty pod Quattro 4. Wymiana dokładki przód oraz tył Nałożyłem czarną folię na dokładkę (czarny mat) stara była zniszczona 5. Kierownica multifunkcyjna b7 6. Klimatronik pod czujnik jakości powietrza, przekładałem panel z mojego starego + wymiana wiatraczka, kupiłem w dobrej cenie poniszczony. 7.Wymiana szyby, to zawsze pretekst by wymienić ramiona na te z b7 + wycieraczki valeo 8.Panel Navi + zapalniczka Snapchat-117951940.mp4 9. Downpipe 10. Sai+odma+evap 11.Włacznik auto+drl+clh+lusterko fotochrom,kompas,czujnik swiatla (co za burdel) 12. Felgi na zime-malowanie plasti dip+malowanie zacisku czerwony mat(wyglada ja pomarańczowy/różowy na zdj, ale na zywo lepiej ) + dystanse (felga haczyła o zacisk) Blaszki wykonanie samodzielne (wyciecie z blachy malowanie spawanie itp) 13. Fotele full elektryka+pamieć kupiłem z uszkodzonym materiałem, przełożyłem futro ze swoich 14.Bluetooth 15. Roleta Snapchat-898169282.mp4 16. Wymiana amorów Sachs 4szt + talerzyki z b5 video-1502105998.mp4 Takie dobre amory, na diagnostyke 70 % ?? 17. Pierwsze holowanie(spadl waz z icka) Oczywiscie zgubiłem w trasie zaślepkę - nowa+ malowanie 18. Robimy rozrząd 19. Próby polerowania(efekt pod odtłuszczeniu IPA) Malujemy 20. Bonus - kasowanie luzu przy wybieraku skrzyni biegów 21. C.D.N. ? Obecnie (Nie mam za wiele zdj. nigdy nie robiłem żadnych sesji, coś się kiedyś ogarnie) Aktualizacja 03.05.2019 (możliwe że o czymś zapomniałem, dopisze jak coś wpadnie mi do głowy) , pozdro!1 punkt
-
Trochę mnie nie było ale to nie znaczy ze stoimy w miejscu, brak czasu ale cos wrzucę do mojej starej babci Podrzucam parę zdj. Zawiecha: Prasa wykonana na potrzebę wymiany łozysk Xenon-> zmiana na Bixenon-> Projektory Honeycomb-> Ostatecznie BiLed Przygoda z sarenka _ PP- Biled, LP- Bix Montaz webasto + pilot Dodatkowo regeneracje pompy obiegu wody Naprawa/Regenreacja reduktora Przeszczep lusterko 14 pin + wklad fotochrom od a4 b6 cabrio Jak cos znajde na tel. na pewno dorzuce1 punkt
-
jeżeli chodzi o wnętrze to tutaj masz rację że b6/b7 to inna liga i faktycznie jest tutaj przepaść.. natomiast patrząc na budę to moim zdaniem tutaj przewaga b5... zdecydowanie lepiej zabezpieczone przed rudą i o wiele grubsze blachy... Oczywiście nie narzekam na b6/b7 bo to jeszcze dosyć dobre auta ale troszkę do b5 im brakuje moim zdaniem... Nawet nie zdawałem sobie sprawy z tego że kupując moje b6 miałem farta bo poprzedni właściciel wykonał konserwacje całego podwozia czyli zrobił coś co w b5 było gratis...1 punkt
-
B5 dużo fajniejsze auto ale to kwestia indywidualna. Na b7 przeszedłem bo chce docelowo włożyć automat i icek jest w 100% no i trochę nowsze auto. Wracając do tematu dyfer zostaje 0 luzu a pasuje przełożeniami do nowej skrzyni ? HCN 37/9 GJW 37/9 Wał ori ma 155cm długości a potrzebny jest 7 cm dłuższy z czym nie ma problemu bo sa waly 164 a nawet 173? Jedynie co zostaje to przeguby wewnętrzne do zmiany bo skrzynia HCN ma większe. niestety demontując uklad wydechowy zobaczyłem jak wygląda tył auta. Czyli ruda wchodzi ale to oddam do zakładu by to zrobili. Z nowości To tylko zakupy 2 poduchy silnika lemoford i mahle pompa oleju pierburg+smok chłodnica oleju pierburga grubsza od ori kpl uszczelek silnika Aluminiowy króciec wody Tłumniki od sporttig 60mm Fmic 600x300x75 Węże do zewnętrznej chłodnicy oleju Jeszcze duzo do kupienia zostało ? Aktualnie blok w piaskowaniu i leci do Łukasza z szlifmot Białystok na obróbkę.1 punkt
-
Najpierw naładować poza autem dopiero zamontować i zakodować aku w systemie. Jeżeli najpierw zakodujesz i wyciągniesz do naładowania poza autem, to system zarządzania energią (BEM) nie zarejestruje procesu ładowania.0 punktów
-
0 punktów
-
S/S będzie działał także na zwykłym aku (do pewnego czasu), ale skróci to jego żywot. Dlatego w autach z s/s powinno stosować się akumulatory AGM, bo są one przystosowane do częstego rozruchu silnika.0 punktów
-
No właśnie , po co tyle kombinować ? Jak będzie miał dostęp do odsysarki to już więcej nie będzie go musiał odkręcać.... Nie będzie potrzebny kanał , podnośnik albo nie będzie musiał leżeć na glebie.... Nie będzie też musiał odkręcać dolnej osłony silnika jeżeli takową posiada ..... Z praktyki - SAME PLUSY0 punktów
-
0 punktów
-
Dzisiaj były generalny test 2 kamer podłączonych pod rnse. Tylnia zapala się po biegu wstecznym. Przednia po przycisku pdc. Jutro muszę jeszcze obraz wyregulować aby był idealny kolorowy. I zastanawiam się czy zostawić tak jak jest na chwilę obecną, że kamera przednia działa jak trzymam przycisk pdc, czy zmienić przekaźnik i będzie działać po wciśnięciu przycisku pdc. Przekaźnik zamówiony i będą kolejne testy. Dziękuję bardzo @kamil-vag oraz @woszu za pomoc. 20230211_171806_1_1.mp40 punktów
-
Jak coś potrzebujesz to pisz ?0 punktów
-
0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00