Skocz do zawartości

Ranking

  1. sahipp

    sahipp

    Pasjonat


    • Punkty

      3

    • Postów

      707


  2. PatrykLD

    PatrykLD

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      134


  3. przem8

    przem8

    Pasjonat.


    • Punkty

      789

    • Postów

      10233


  4. Lukaa5

    Lukaa5

    Pasjonat


    • Punkty

      8

    • Postów

      417


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 03/03/23 uwzględniając wszystkie działy

  1. Kto mów o jakiś małych przebiegach, oczywiście fajnie by było jak byłby niski, 10k to też umowne może być więcej albo mniej, głównie chodzi żeby sobie go zrobić powiedzmy że od zera. Wiesz co masz, cały zrobiony i pewnie przejedzie kolejne 300k bez awaryjnie Patrzyłem ceny np starych S4 kurde 40/60k, więc trochę dużo
    1 punkt
  2. a dla czego nie? Oczywiście chyba jest to oczywiste że przed dłubaniem należy doprowadzić silnik do wypadałoby nominału.... Zobacz jakie ludzie ponoszą koszta zwykłego podstawowego serwisu, rozrząd skrzynia choćby w takim świeżym 3.0tdi... są to takie kwoty w których można sensownie taką ćwierćwieczną jednostkę doprowadzić do świetnego staniu i trochę się nią pobawić i jeszcze kasy na piwko zostanie... to są właśnie fajne pojazdy bo części nie są już tak drogie i można hobbystycznie za rozsądne pieniądze się pobawić i zrobic sobie fajnego klasyczka z pazurkiem. Takie klocki lego dla dorosłych... a że to ekonomiczne może i nie uzasadnione bo to przekracza wartość pojazdu to who cares... nie wszystko w życiu przelicza się na pieniądz.... Tak patrząc to w każdym starym audi nie opłaca się nawet zmieniać zestawu tarcz i klocków na jakieś dobre bo to już spora część wartości pojazdu, a gdzie reszta ?
    1 punkt
  3. jak chcesz 300/400 PS to najlepiej kupić 2.5tdi w manualu ( o dziwo o wiele łatwiej o cały egzemplarz ) i jest to w miarę tanie do kupienia i swap na 2.7biT..... ewentualnie szukać 1.8T ale to mówię albo chore pieniądze za sama nazwę 1.8T, a nie daj boże będzie dopisek bex to już w ogóle kosmos ? do tego stopnia że nie warto albo w normalnych pieniądzach ale też sporych jak na 20-kilkuletnie auto ale bity z tyłu... z tych dwóch opcji masz 300/400 wiadomo że w przypadku 2.7T prościej zrobić taką moc, 1.8T no to rzędowe r4 więc więcej zabawy więcej ale tez da radę .... 1.9 to 200+... i to wszystko aby to było trwałe generalnie co byś nie wybrał to na oględzinach dokładnie oglądaj boki auta z tyłu
    1 punkt
  4. generalnie bardzo fajna sprawa zrobić sobie takiego prostego klasyczka... ale gotowca się nie kupi... jak ja szukałem w okolicach 18tyś z silnikiem 1.9/1.8 oczywiście w quattro to każdy miał któryś bok tylny roztrzaskany i to tak fest.... To są stare auta... i chyba ostatni dzwonek aby kupić coś sensownego i moim zdaniem nie ma co patrzeć na silnik tylko na budę aby była względnie cała i bez korozji i w miarę bez szpachli ewentualnie delikatnie bo jakaś drobna obcierka była... silnik zawsze można swapować a wtedy kwestia kwoty jaką mamy i fantazji bo nawet i legendarne 2.7biT w zasięgu aby było pod maską...
    1 punkt
  5. W kilku sterownikach musisz posprawdzać i eventualnie zakodować/zmienić adaptacje. A5, 17, 44, 09, 5F.
    0 punktów
  6. Pewnie ten zwierzak co ci wygryzł osłonę grodzi wrócił po emblemat, pewnie chciał na pamiątkę
    0 punktów
  7. pewnie w ASO zawinęli w A3 też mi dziwnym trafem zniknął po wizycie w ASO
    0 punktów
  8. Z choinki się urwałes? Takich aut nie ma w takich pieniądzach.
    0 punktów
  9. Umawiając się na wymianę oleju skrzyni w aso nie jest wymieniany żaden filtr . Nic nie jest rozkręcane .
    0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...