Witam wszystkich,
Auto od ostatniego posta zrobiło pare dobrych kilometrów i odwiedziło firmę detailingową bo brakowało tego "muśnięcia" lakieru. Zakres prac to dwu etapowa korekta lakieru + klejenie folii PPF pod klamkami i to wszystko zabezpieczone ceramiką od firmy Gyeon. Efekt jest obłędny, look i blask lakieru sprawia wrażenie jak by dopiero wyjechał z salonu. Wrzucam kilka fotek które udało się zrobić po odbiorze auta ze studia. Jest jeszcze jeden duży przełom - jak wiecie z poprzednich postów ta a4ka ma nie tylko wyglądać ale i musi się dobrze odpychać, taki plan był od początku, świeży wygląd i moce celuje w 400+ . Więc po długich poszukiwaniach (ponad rok czasu) udało się dorwać dawcę silnika i całego układu napędowego. Została zakupiona ori s4 b5 1999r z dość ciekawą specyfikacją. Nowa s4ka ma zamontowane 2x turbo k03 hybrydy pod 400km(chyba i tak bedą zmieniane), wtryskiwacze po regeneracji z porshe 4.5l v8t, cały układ dolotowy z intercoolerem(intercooler fmic) od firmy warsztat stanica specjalizującym sie w silnika vag / 2.7 bit, pompa paliwa walbro pod 500km, sprzęgło rs4 b5, wydech ori rs4 b5 ( za cichy, będzie zmieniany) i jakiś niezbyt dobrze zwirusowany soft , na ten moment wypluło 340km. Generalnie fajna baza bo buda wymaga troche prac - na szczęście ja swoją budę mam dopracowaną, wystarczy przełożyć elementy mechaniczne. W tym sezonie chce nacieszyć się jeszcze a4ką więc wstrzymuję się ze swapem do odpowiedniego momentu. Pewnie będę zbierał kolejne elementy układanki np. zaciski z s4b6 na 345mm przód i celuje w 300mm heble na tył. Stay tuned....
WhatsApp Video 2024-05-12 at 14.04.29.mp4