Akurat takich ofert wolę unikać, kupiłem na próbę z Millersa i zobaczę jak się będzie sprawować.
Prace nadal trwają jak widać
Wczoraj skrzynia zeszła w dół i znalazłem winowajcę wycieku :
Dałem d*py przy składaniu i w jednym miejscu nie dałem sylikonu
Im dalej w las tym lepiej, tak wygląda sprzęgło które widać dostało trochę oleju
Udało się wyczyścić spalony olej ale jakoś średnio te plamki mi się podobają..
No i sprzęgło obite kevlarem, zrobiło prawie 11 000 km i wygląda tak
Lekko przeczysciłem włókniną ale mnie to wygląda na śmietnik ?
Grubość jednej tarczki to 3,5 mm. Nie wiem ile ma nowe ale o reklamacji mogę pomarzyć, bo minęły 2 lata odkąd dałem to do obicia. Dwumas jak nowy, a nawet lepszy jak nowy po regeneracji ale ta tarcza sprzęgła to jakieś nieporozumienie, LUK co był wcześniej lepiej wyglądał jak miał 120 000 nalotu, a Wy co myślicie?
No i wcześniej ASO jak wymieniało w 2012 roku sprzęgło, już coś kombinowało, bo była inna nakrętka na obejmie stabilizatora, co poskutkowało tym
Nie ma tego nigdzie, na schematach jest cała łapa niestety, będę musiał przerobić zwykłą śrubę na klin i mieć nadzieję, że będzie trzymać, chociaż ich twardość (4.5) to jakaś kpina.