Warto by zacząć od pierwszych rzeczy. Przejrzeć/wymienić wężyki przy n75. Koszt niewielki, a pozwala wyeliminować jedną opcję. U mnie tak było. Wewnątrz paproch się odklejał i zatykał wężyk, ale tylko przy większym doładowaniu i wywalało overboost. Przy delikatnej jeździe był spokój. Wymiana na silikon rozwiązała problem.
Nie. Trzeba podejrzec w parametrach zadane doładowanie.
Przeładowanie może wynikać z wielu rzeczy, a najczesciej to nieszczelność w podciśnieniach.
Sprawdzenie czy jest program zajmuje kilkanaście sekund podczas jazdy więc nie wiem nad czym się tu doktoryzować.
Do zamykania klapy można kupić osobny moduł od chińczyków ...
Key Control Electric Tailgate Liftgate Remote Control Power Closing System Lock Module
cena około 200zł+
Montaż 5min , działa jak należy
No i dzisiaj pyknęła okrągła liczba na liczniku
udało się w końcu pomalować zderzaki s-line i lotkę , także zewnętrzny pakiet już mam kompletny
a4 znowu będzie mogła odpoczywać bo już jest auto na jazdę na co dzień