Skocz do zawartości

Ranking

  1. MiruK

    MiruK

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      499


  2. dliwski

    dliwski

    Pasjonat


    • Punkty

      12

    • Postów

      500


  3. Mango155

    Mango155

    Pasjonat


    • Punkty

      3

    • Postów

      85


  4. KptBorsuk

    KptBorsuk

    Pasjonat - Nowicjusz


    • Punkty

      2

    • Postów

      10


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 12/23/24 uwzględniając wszystkie działy

  1. Uszkodzone wtryski mają bardzo duży wpływ na spalanie. Przerabiałem temat w 1.6TDI, palił 9L/100km , po wymianie wtrysków pali 5-6L/100km Jak kultura pracy silnika? Nie pracuje głośno i twardo ? Nie dymi na biało/niebiesko ? Nie śmierdzi z wydechu ? Ja miałem takie objawy przy Skodzie 1.6TDI , wymiana wtrysków rozwiązała problem. Dziwne tylko bo przy przebiegu 116tyś km te wtryski powinny być w bdb stanie, ja mam na silniku DETA przejechane 220tyś.km i nie mam żadnych problemów z wtryskami, auto spala tak jak u Ciebie kiedyś około 5 litrów/100km
    1 punkt
  2. Cześć i czołem forumowicze! Po długim czasie zdecydowałem się na założenie wątku o swojej "Lalce" Jest to Audi A4 B7 1.8T Quattro Sedan w kolorze LX7Z z połowy 2005 roku. Auto zostało zakupione i sprowadzone z Niemiec w sierpniu 2019. Na blacie ówcześnie było nalatane 162 tys. Tak wyglądało na miejscu w Niemcowni Wyposażenie: Wewnętrzny S-line Zawias S-line 1-BE Kierownica 3-ramienna S-line Podgrzewane fotele Dwustrefowy klimatronik Podświetlenia w drzwiach Korbatronik z tyłu Bixenon bez funkcji auto Lakier metalik Alufelgi 17' Radio Concert II Ogólnie jak widać trochę bieda wyposażenie... Rzeczy które do tej pory zrobiłem w aucie: Wymiana kierownicy na trójramienną S-line z multifunkcją obszytą nową skórą Dołożenie tempomatu i odblokowanie FIS Swap hebli na 320/300 by @rs dziadek Opony zimowe Kleber Krislap HP3 235/45 R17 Felgi Audi OEM 4F0 601 025 DG 8.5" R19' Opony letnie Goodyear Eagle F1 Asymetruc 5 235/25 R19 Pełna konserwacja podwozia (piaskowanie, podkład, powłoka konserwująca) Zawieszenie Bilstein B12 Pro-Kit Wymiana wszystkich elementów gumowych zawieszenia (tuleje, łapa skrzyni biegów, łączniki stabilizatorów, nowe wahacze itp.) Nowe poduszki silnika Stabilizatory RS4 przód + tył Olej Ravenol VST 5W40 - przy każdej wymianie Filtr powietrza, kabinowy, paliwa MANN - przy każdej wymianie Świece NGK PFR6Q Wymiana termostatu Nowa przednia szyba z czujnikiem zmierzchu/deszczu (poprzednia szyba postanowiła sobie pęknąć) Lusterko wsteczne z fotochromem Przełącznik z funkcją Comming/Leaving Home Zderzak przedni S-line + grill S4 Lotka bagażnika by Maxton Design Czujniki parkowania przód + tył Radio z nawigacją Kenwood DMX-8019DABS 2DIN + mikrofon do zestawy głośnomówiącego schowany w lampce na suficie + sterowanie radiem z kierownicy + 2x port USB zamiast gniazda zapalniczki Kompletny przelotowy układ wydechowy by el-tec (3" downpipe, 2.75" reszta) + 4 tłumiki (2 środkowe, 2 końcowe) + 2 podwójne końcówki wydechów + sportowy katalizator + dyfuzor zderzaka z Bułgarii Oklejenie czarną błyszczącą folią chromowanych ramek wokół drzwi, listwy tylnego zderzaka, dachu i lusterek Wyprogramowanie drugiej sondy + zhamowanie auta na hamowni drogowej (175 KM i 272 Nm) - chyba zdrowa sztuka W planach: Zakucie silnika Serwis głowicy Sprzęgło Stage 2 Mocniejsze cewki Turbo K04-064 (lub inne, ale na 350 KM powinno wystarczyć) TIP FMIC Wydajniejsze wtryski, pompa paliwa Wymiana rozrządu i łańcuszka rozrządu z napinaczem Wymiana innych niezbędnych lub zużytych podzespołów silnika Usunięcie SAI Elektryczne szyby tył Naprawa podsufitki (niestety swoją przemoczyłem i w kilku miejscach klej puścił...) Wymiana foteli na inne lub zmiana materiału na obecnych Obszycie gałki zmiany biegów Dyfuzor przedniego zderzaka + dokładki progów by Maxton Design LED w DRL ale tak aby nie ingerować w lampę, żeby nie wypalało oprawek i nie wywalało błędu na FIS Nowe felgi na zimę + dystanse do letnich kół Gwint?? - jeśli spasowanie nadkoli z kołami nie będzie mi się podobało Parę aktualnych fotek
    0 punktów
  3. Kolejny detal - znaczek quattro w czarnym połysku. Nie było łatwo go zdemontować…
    0 punktów
  4. Cześć, jestem Mariusz od niedawna zostałem szczęśliwym posiadaczem Audi A4 B6. Chętnie skorzystam z porad i pomocy również jeśli będę w stanie pomogę innym.
    0 punktów
  5. Piękna jest. Jak będziesz chciał sprzedać z chęcią odkupię, bo naprawdę fajny wóz
    0 punktów
  6. Pora na kolejny - tym razem całkiem spory - update. Silnik trafił na duże mody mechaniczne (i nie tylko) pod opiekę @DivaynEays Co zostało dłubnięte: Blok silnika rozwiercony do pojemności 2.0L Wał z 2.0 TFSI 6AAJ 4 tłoki z z 2.0 TFSI 82L143 Kute korbowody ze śrubami ARP Panewki korbowodowe ACL Adapter do K04-0064 Turbo K04-0064 Przewody wodne i olejowe do K04-0064 Intercooler 550x230x65 z orurowaniem Prawa łapa silnika 2.0 TFSI 8E0199308AH Sprzęgło jednomasowe dwutarczowe Głowica z wolnossącego 1.8 - uszczelniacze Supertech, sprężyny z 2.7, podkładki z S3, prowadnice Supertech Wałek ssący z wolnossącego 1.8 Chłodnica płynu wspomagania Listwa paliwowa pod wyższe ciśnienie Wtryski 630cc Puszka filtra od 2.0 TFSI Obudowa przepływomierza 3" Polakierowana pokrywa zaworów Wstępna korekta softu - poprawienie softu pod kątem wyłączonych błędów (napaprane przez poprzedniego "tunera" ), druga sonda poprawnie wyłączona, wyłączona SAI, kalibracja wtrysków, kalibracja przepływomierza 3" i przestawienie termostatu żeby trzymał cały czas ok 90-95 stopni Teraz pozostało dotrzeć silnik, wrzucić mocniejszą pompę paliwa, dostroić soft i cieszyć się jazdą Parę fotek ze składania:
    0 punktów
  7. Cześć! Bardzo długo nic nie działo się w temacie… Oczywiście już jakiś czas temu samochód doczekał się kompletnego lifta C+ na wszystkich oryginalnych częściach VAG. Wpadło również koło 20’ Pompei z nowymi oponami Michelin Pilot Sport 4S, heble S4, lotka ori RS4, grill S4 full black, elektryczna klapa bagażnika, sprężyny obniżające Eibach ProKit, itd. W natłoku zdarzeń nie było czasu na bieżące opisywanie wszystkich zmian i modyfikacji, natomiast w ostatnim czasie poczyniłem również szereg napraw eksploatacyjnych, m.in.: - kompletny rozrząd conti, - nowa pompa wspomagania, - regeneracja rozrusznika, - regeneracja sprężarki klimy + kompletny serwis, - nowa chłodnica klimatyzacji, - komplet amortyzatorów Sachs, - komplet wszystkich wahaczy przedniego zawieszenia Lemforder, - sworznie, tuleje, gumy Lemforder, - łożyska przednich piast FAG, - itd. Dlaczego o tym wszystkim piszę? Dlatego, że nowy właściciel pewnie będzie zadowolony z poczynionych zmian i napraw, a ja, z bólem serca przymierzam się do sprzedaży pojazdu - prawdopodobnie na wiosnę. Aktualny przebieg 365k km i wciąż rośnie. Serwis olejowy wraz z kompletnym zestawem filtrów zawsze w maksymalnych interwałach 12k km. Tak, samochód był malowany, ale nie ze względu na jakiekolwiek zdarzenie drogowe, tylko a) lift C+, b) mam pierdolca na punkcie wszelkich niedoskonałości, które nie dawały mi spać. Całość lakieru oczywiście zabezpieczona topową powłoką nanoceramiczną Nasiol NL272. Newralgiczne miejsca, takiej jak przednie reflektory, półka zderzaka tylnego, wnęki pod klamkami, klapka wlewu paliwa, itd. zabezpieczone bezbarwną folią PPF. Samochód od lat jest moim niezawodnym oczkiem w głowie, z którym bardzo ciężko będzie mi się rozstać. Nigdy na niczym w nim nie oszczędzałem, nigdy nie używałem półśrodków. Oddam tylko w dobre ręce. Tak, wiem jaki to rocznik. Tak, wiem jaki to przebieg. Rozważę tylko poważne oferty – szanujmy wzajemnie swój czas. Zapraszam na priv, pozdrawiam!
    0 punktów
  8. 0 punktów
  9. Poradziłem sobie już z tym zadaniem i opiszę jak to wykonałem. Na wstępie powiem że ramka była bardzo porysowana (w całości), było też na niej 3 dość długie głębsze rysy które były wyczuwalne pod paznokciem a teraz wygląda jak nowa, nawet pod światłem latarki inspekcyjnej nie ma żadnych śladów na niej. Po pierwsze zdemontowałem z ramki aluminiową obwódkę wokół mieszka. Po drugie zamontowałem maszynę polerską DA do imadła tak żeby się nie ruszała. Po trzecie na maszynę założyłem twardą gąbkę 80mm Flexipads (cutting) -biały kolor Potem już standard maszyna na najniższych obrotach, na dekor nakładałem pastę Meguiars Ultimate Compound i trzymając dekor w dłoniach polerowałem go na maszynie zamontowanej w imadło (tak jest dużo wygodniej) jest pełna kontrola nad dociskiem i miejscem polerowania. Co 3-4 przejazdy przecierałem ramkę IPA i sprawdzałem efekty, płytkie rysy zniknęły bardzo szybko może 7 przejazdów, głębokie znikały powoli. Bałem się że za dużo spoleruje ale postanowiłem że jadę dotąd aż zejdą wszystkie rysy i tak zrobiłem. Myślę że zrobiłem z 30-40 przejazdów całości i po głębokich rysach nie został nawet ślad. Po przetarciu ramka wyglądała jak nowa ale pod światłem latarki było widać płytkie ryski. Wtedy założyłem na maszynę czerwony pad 80mm Flexipads do tego pasta Manzerna Super Finsh 3500, kilka przelotów dookoła ramki i po przetarciu jest miazga, mam nowy fabryczny dekor popielniczki z ASO i w kolorze piano black i ta ramka po polerce wygląda chyba lepiej niż ten nowy dekor popielniczki.
    0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...