majin

Pasjonat
  • Zawartość

    35
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O majin

    Informacje

    • Imię
      Adam
    • Lokalizacja
      Lublin

    Auto

    • Model
      A4 B6
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      2004
    • Silnik
      1.8 T
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      PB+LPG

    Ostatnie wizyty

    376 wyświetleń profilu
    1. majin

      Cześć. Odgrzeje temat bo mam tą samą przypadłość z tymi samymi objawami. Sprzęgło wymienione kompletne sachs i po około 5-10 tyś km pojawiło się dziwne stukanie na wciśniętym sprzęgle. Czy ktoś już zdiagnozował przyczynę?
    2. Witam. Proszę o pomoc w diagnozie. 15 tyś. temu wymienione sprzęgło razem z dwumasą. Od jakiegoś czasu słyszę dziwne cykliczne/regularne stuki przy wciśniętym pedale sprzęgła. Nie występują podczas jazdy. Sprzęgło wymienione na sachsa. Czytałem podobne tematy ale tam ten problem pojawiał się na całkowitym luzie lub podczas puszczania sprzęgła. U mnie stuki dochodzą podczas wciśniętego sprzęgła. Dodatkowo stuki nie są zawsze. Tak jakby coś się układało i nie zawsze da się dźwięk wyłapać. Ostatnio oddałem auto do mechanika na wymianę poduszki pod silnikiem i sam zwrócił na to uwagę. Po osłuchaniu stwierdził że dźwięk dochodzi właśnie ze sprzęgła. Pytanie czy poprzednio mogło być coś źle poskładane lub zamontowane zostało nowe wadliwe sprzęgło? Proszę o podpowiedź.
    3. Witam, Jak w temacie, mam problem. Na włączonej klimie i ustawionych niskich temperaturach nawiew górny (przy szybie) oraz dolny chłodzą, natomiast nawiew środkowy wieje ciepłym powietrzem. Dodam jeszcze że dodatkowo nawet na max. nadmuchu nie wieje jakoś super ale wentylator chodzi na maxa. Szukałem podobnego wątku i nawet 2 znalazłem ale niestety bez odpowiedzi. Najbardziej mnie ciekawi co się dzieje że powietrze leci góra-zimne, środek-ciepłe, dół-zimne. Pozdrawiam i czekam na pomoc w diagnozie. Przewertowałem cały wątek do którego jestem podpięty ale z niego tylko wynika ze temperatury lewa/prawa nie działają poprawnie padają silniczki klap lewa/prawa, ewentualnie od ogrzewania szyby. U mnie jest problem z tym ze na szybę wieje tak jak powinno zimne powietrze, nogi też w porządku tylko nadmuch centralny dosłownie ten nad mmi wieje ciepłym powietrzem niezależnie od zmiany temperatur. Czy do samych środkowych nawiewów też jest oddzielny silnik do klap czy to jakaś nieznana jeszcze usterka? Proszę o pomoc bo upały po 35 stopni a w aucie sauna. Dobra. Temat opanowany. Przyczyną była zbyt mała ilość czynnika w układzie. Dokładnie brakowało 200g czynnika w układzie czyli prawie połowy.
    4. majin

      Dzięki za odpowiedź a możecie jeszcze podać nr tej części (plastiku ze stykami do listwy uchwytowej, może ktoś pamięta) bo szukałem w necie ale nie mogę nigdzie tego znaleźć
    5. majin

      Z tego co się orientuje jest kilka rodzajów tej listy. Występują bez zamka na kluczyk i z zamkiem. Podpinam się trochę do tematu, bo w mojej listwie stopiły się styki w oświetleniu tablicy rejestracyjnej. Czy ktoś się orientuje gdzie można dostać sam plastik ze stykami zamka i oświetlenia tablicy rejestracyjnej?
    6. majin

      Ja też polecam Sawę, wybrałem się do nich z podejrzeniem uszczelki pod głowicą z nastawieniem że wydam fortunę, a chłopaki znaleźli wyciek płynu chłodzącego i w ciągu 1 dnia naprawili auto.
    7. majin

      Witam, podczas jazdy szczególnie na 4 biegu przy obrotach pomiędzy 2500 a 3500 tys obrotów słychać dziwny szum z okolic skrzyni biegów. Nasila sie przy wrzuceniu luzu, biegi wchodzą ok. Obstawiam łożysko oporowe ale może przyczyną może być co innego. Pozdrawiam.
    8. Wejdz na stronę Adama rogowskiego ze snopkowa. On prowadzi fotorelacje swoich montaży. Sam bym Ci podeslal ale ja dopiero robię gaz w przyszłym tygodniu u niego.
    9. majin

      Święta prawda [emoji56]
    10. majin

      Dev. Nie lubię zamawiać z alegro czegosc do czego pewny nie jestem a w Lbn nie ma chyba nikogo co LM sprzedaje. Nie licząc warsztatów co sprzedają nie wiadomo co z beczki lane.
    11. majin

      Jednak wziolem motula 8100 xcess i plukanke Millersa. Następnym razem będzie LM jak wsio będzie ok po motulu. Podobno motul to nie 100% synt. tylko z dolewkami ropy do 20%.
    12. majin

      Wiem ze w warsztatowni mogą założyć taniej ale różnie bywa z osobą montującą. Gość który jest tam dobry to na obecna chwile tak jak każdy polecany w Lublinie gaziaz nie tyka się montażu instalacji tylko zostawia sobie strojenie. A to wystarczy żeby klepac na ilość a nie na jakość. Trzeba podejść jak w AMG jedna osoba jeden silnik
    13. majin

      Jak tak przegląd ten wątek to od 1 do ok 25 str. Były dewagacje czy lać mineralny czy polsyntetyk. Jak to czasy się zmieniają
    14. majin

      U mnie miasto 10-11, trasa 7-8. Przy okazji u mnie FIS zaniza dokładnie o 1,5l. Średnia wychodzi 8,8. Najniższe spalanie na FIS wyszło przy emeryckiej jeździe 5,8. Myślę ze jeszcze by zeszło bo odległość była 46 km.
    15. majin

      Zapodam dopiero w przyszły czwartek bo termin instancji się zmienił, chociaż dobrze bo przynajmniej zrobię sobie małe osdwierzenie auta i wymienie filtry i oliwę.