-
Postów
109 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
2O ks

Informacje
-
Imię
Krzychu
-
Miasto
Opole
Auto
-
Model
A4 B9
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2015
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
CSUA
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
-
Tak.
-
Wygląda że auto ma gdzieś słaby kontakt z masą i wtedy różne czujniki mogą wariować.
-
Pomocy ! Czytnik kart SD w Radio Concert
ks odpowiedział(a) na bobomarek temat w Nawigacja i car audio
Taki sam to będzie trudno znaleźć, ale można wlutować podobny pasujacy i też będzie działać. -
Pomocy ! Czytnik kart SD w Radio Concert
ks odpowiedział(a) na bobomarek temat w Nawigacja i car audio
Transfer Multisort Elektronik - Katalog On-line | Ponad 100 000 produktów w ofercie -
1. U mnie przed chłodnicą jest jeszcze rurka w kształcie obróconego U, którą chłodzony jest płyn wspomagania i do tej rurki jest podłączona ta wyczka, czyli to od czujnika temperatury.
-
Wybór Telewizora :)
ks odpowiedział(a) na Arek956 temat w Multimedia, Komputery, Gry, Hi-Fi, TV, Foto, Telefonia, Internet, Gadgety
A czemu nie robić , jeśli można zapytać? -
To, że się rusza nie oznacza, że jest uszkodzona. Gdyby projektanci zamierzali przymocować na sztywno skrzynię to by użyli śrub które kosztują kilka zł a nie poduszkę za 300 zł
-
Sprawdził, na żadnej guma nie była zerwana i stwierdził, że ta pod skrzynią jest walnięta trochę dziwna ta diagnoza. A sprawdził czy nie wyciekł olej z którejś poduszki pod silnikiem (guma nie musi być pęknięta), sprawdził inne podzespoły, dwumas, luzy na przegubach, ? Może auto miało kiedyś dzwona i silnik jest przesunięty i nie siedzi dobrze na poduchach?
-
Jak mechanik sprawdził poduszki? Z tego co piszesz wynika, że tylko obejrzał, że lata drążek i stwierdził, że jest walnięta poduszka pod skrzynią bez oglądania jej stanu.
-
Wskaźnik temperatury silnika w Audi A4 B8 2.0 TDI, nie pokazuje 90*C
ks odpowiedział(a) na marek241 temat w Audi A4 B8
temperatura ale gdzie? plynu na glowicy, plynu w wezu powrotnym z nagrzewnicy a moze oleju w misce? W tym silniku po wlaczeniu ogrzewania szyb w 2 min temp POKAZYWANA mozna zbic do 60 i w niewiele dluzej odbudowac na obrotach Druga sprawa w tym silniku VAGiem nic sie nie sprawdzi (jest VCDS) Przemek Producent tak zaprogramował wskaźnik temperatury na liczniku, że nie pokazuje zawsze rzeczywistej wartości temperatury tylko czasami zaokrągla. Gdy wskaźnik pokazuje równo 90° to rzeczywista temperatura może być 85° lub 95°. Tak jest aby przeczulony użytkownik nie nękał serwisu na gwarancji, że auto nie trzyma właściwej tempperatury. . Dlatego też czasami jak wskaźnik pokazuje 90° to termostat jest jeszcze zamknięty. Niektórzy tunerzy potrafią przeprogramować licznik aby wskazywał dokładną temperaturę. -
Mi w ASO powiedzieli, że G12++ i G13 można mieszać.
-
Wskaźnik temperatury silnika w Audi A4 B8 2.0 TDI, nie pokazuje 90*C
ks odpowiedział(a) na marek241 temat w Audi A4 B8
Termostat nie jest ze styropianu i takiej różnicy temperatur przed i za termostatem nie będzie nawet jak nie ma dziurki. -
Gdy naciskasz sprzęgło i odłączasz napęd spada obciążenie silnika i aby zmniejszyć szarpanie silnika i wzrost obrotów właśnie ten czujnik informuje sterownik, że jest rozłączony napęd i sterownik ogranicza dawkę paliwa. Facet z serwisu ma rację ale nie wiem po co robi taką tajemnicę z funkcji jaką pełni ten czujnika . A błędy każdy moduł zapamiętuje swoje i kasować też je trzeba osobno w każdym module.
-
Wskaźnik temperatury silnika w Audi A4 B8 2.0 TDI, nie pokazuje 90*C
ks odpowiedział(a) na marek241 temat w Audi A4 B8
ja rozumiem o co ci chodzi i nie zaprzeczam że tak się dzieję bo słyszę to już nie od pierwszej osoby ale w teorii zagrzanie się szybsze silnika przez zasłonięcie chłodnicy jest nie możliwe gdyż ciecz chłodząca nie przepływa przez chłodnicę do momentu otwarcia się termostatu no chyba że on wcześniej już w jakimś tam procencie przepuszcza małe ilości cieczy - ja bym chciał się dowiedzieć jak to się dzieje ...nie podważam niczego tutaj bo nie jestem fachowcem Ciecz nie przepływa ale ciecz przewodzi ciepło zawsze, termostat też nie jest izolatorem ciepła i też przez niego ciepło przechodzi, tyle że w dużo mniejszej ilości niż gdy ciecz przepływa przez chłodnicę. -
Może być akumulator słaby, niby kręci normalnie ale już nie odpali. U mnie tak było.