-
Postów
136 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Klasy wagowe, kolory oznaczenia sprężyn i amortyzatorów 1BA 1BE 1BV w Audi A4 B6/B7
depechetom odpowiedział(a) na lukaszr temat w Audi A4 B6/B7
Witam - proszę o radę. 1.8t quattro sedan, zawieszenie wg wlepki 1BA, w bagażniku duża butla na LPG. Na przodzie jeszcze mam założony gwint (ot młodzieńcze fnaberie) z tyłu seryjne amory i sprężyny które już chyba są w stanie agoni ponieważ przy zatankowanym aucie , zapakowanych bagażach i dorosłej jednej osobie - ociera opona o nadkole (koła 18 stki). Pytanie moje brzmi - jakie sprężyny kupić ? Z góry dziekuję za odpowiedź -
Jeśi aktualne - to poproszę o PW - potrzebuję 2 sztuki
-
Docinanie zwykłej góry zderzaka przedniego pod dokładkę S-line w Audi A4 B6
depechetom odpowiedział(a) na Łęga temat w Audi A4 B6
Dołączam sie do prośby kolegi oraz chcialbym zapytac czy ktos z woj Dolnośląskiego(lub sąsiedniego) robił taki zabieg i bylby w stanie mi to wykonać? Niestety nie mam warunkow ani umiejetnosci -
Docinanie zwykłej góry zderzaka przedniego pod dokładkę S-line w Audi A4 B6
depechetom odpowiedział(a) na Łęga temat w Audi A4 B6
Czy ktoś z woj dolnośląskiego robił taki zabieg i mógłby pomóc mi przy tej operacji? -
Docinanie zwykłej góry zderzaka przedniego pod dokładkę S-line w Audi A4 B6
depechetom odpowiedział(a) na Łęga temat w Audi A4 B6
Czy taki zamiennik kratki środkowej zastosowałeś.? https://allegro.pl/audi-a6-c5-01-05-atrapa-kratka-zderzaka-srodek-i5206414297.html -
U mnie ori blaszka została ładnie zapakowana w folię alu (jak kanapka dla dzieciaka do szkoły ). Poki co działa ładnie ... jak sie skończy to będzie trzeba wyrzeźbić kolejną blaszke.. dziekuję Wam Forumowicze
-
Witam i prosze o pomoc ... do wymiany mam Elektrozawór sterowania ciśnieniem doładowania N 249 ... silnik 1.8t BFB poprosze o nr tej części. Czy jest jakas alternatywa dla zakupu w ASO? ktos coś poleci?
-
Kochani mam ten sam problem... wywala błąd z tym N249... wcześniej jeszcze miałem takie objawy że na ziumnym silniku trzepało budą a z kolei na zimnym same sobie rosły obroty do 2220 (wnerwiało jak sie na światłach wbijało na luz) wymieniony został uszkodzony wężyk od odpowietrzenia plus jakiś malutki zaworek który tam przychodzi.... niestety błąd nadal wywala pomimo, że poki co nic się nie dzieje i silnik pracuje normalnie. Pytanie czy rzeczywiscie trzeba wymienić ten zawor N249 ? Pojeżdzę kilka dni i poobserwuję ... no i ciekawe czy wywali check na blacie... a tak btw .... drogie to cholerstwo jest (ten N 249) ??
-
Docinanie zwykłej góry zderzaka przedniego pod dokładkę S-line w Audi A4 B6
depechetom odpowiedział(a) na Łęga temat w Audi A4 B6
Spryski i czujniki zdemontować? Koloru nie zmieniam -
Docinanie zwykłej góry zderzaka przedniego pod dokładkę S-line w Audi A4 B6
depechetom odpowiedział(a) na Łęga temat w Audi A4 B6
Kochani...planuje dokładke dorzeźbić ale oprócz tego musze odświeżyć lakier na przednim zderzaku...(mam w nim spryski i czujniki) i mam taki dylemat. Czy rozmontować to wszystko przed oddaniem do lakierni? Czy dokladke malować osobno? Czy najpierw dorezać dokładke nielakierowaną i wtedy przekazać gotowy zderzak do zrobienia makijażu? -
Witam Was. U mnie podczas pracy silnika na tzw „luzie” obroty same podjezdzaja pod 2000 nastepnie spadaja do ok 900 i za jakis czas ponownie. VAG pokazał błąd 17695 - Elektrozawor regulacji ciśnienia doładowania (N249). Czy to ustrojstwo ktore pewnie umarlo jest przyczyną tych skaczących obrotów?
-
Ale mi już kreci sie we łbie... przyjade do PL to na pewno zaloze te cholerne podkładki a jak sprężyny i nakrętki z gwintem bedą na gorze na dole czy z boku to mi juz to obojetnie... zachciało mi się cholera gwintu...
-
Tak ...fotki cyknąłem jak auto stało na podnośniku. Dzieki za wyjaśnienie... kupie na wszelki wypadek te podkładki gdyby sie okazało ze jednak dupsko siedzi nawet jeszcze po PRAWIDŁOWYM montażu spreżyny i kręciołka z gwintem...
-
Nie odczulem roznicy przy jezdzie.. tak to jest jak sie czlowiek nie zna... ja mu sugerowalem ze moze to powinno byc odwrotnie... to mi powiedzial ze musi tak byc - bo inaczej nie bedzie mozliwossci regulacji... i dlatego tak za***iście ciężko to wogole kręcić... wszystko juz jasne.. w marcu bede w PL to od razu jade do kogos konkretnego ze wspomnianymi wyzej podkladkami... te amortyzatory tez jakies takie „gołe” ... nie powinny byc osloniete jakos ? :/ jeszcze sie okaze ze jak ktos ogarniety zamontuje to prawildowo to wszystko wroci do normy i auto nie bedzie tak siedziec nisko ... qr** fachowcy...
-
Ok a te podkladki to zamontowac nalezy nad czy pod spreżyną? Pytam tak blondynkowo bo nie jestem pewien czy tylny gwint mechanik zalozyl mi prawidlowo... zobaczcie sami ... czy nakretka do regulacji nie powinna byc czasami na dole ? Zawias to Eibach Pro Kit A tak wyglada to z zalozonymi kołami: (tył koniecznie ze 2-3 centy musze podniesc... regulacją gwintu juz nie idzie. )