Skocz do zawartości

aro1120

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O aro1120

Informacje

  • Imię
    arek
  • Miasto
    kutno

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

579 wyświetleń profilu

Osiągnięcia aro1120

0

Reputacja

  1. aro1120

    Vw lt 35 2.5TDI

    Może zacznę od początku, potrzebowałem dostawczaka takie typu rama kontener itd, założenie było kupić coś zaniedbanego i dać drugie życie. Kupiłem więc Lt35 2.5 TDI, Z 2000R, Z kontenerem i winda, trochę zaniedbany kolorowy, rudy, brak ręcznego, klucz oczkowy zamiast korbki szyb, Pierwsze jazdy no jedzie, turbo słychać ale pewnie kontener z winda go trzyma ? kontener zdjety owiewka winda, no pocisk poprostu, banan na twarzy nie schodził z pyska. Zaczął się remont generalny, silnik w sensie słupek nie ruszamy wszystko gra, kompresja jest ok, pali od strzała przy - 17. Auto miało jechać na piaskowanie więc w między czasie wymieniony filtr powietrza który był poprostu czarny, egr zaslepiony, jazda na piaskowanie i moc znika, jedzie jak wtedy gdy miał kontener i windę, prędkość maks 110 na długiej prostej. Auto wraca na warsztat. Dolot sprawdzony pod względem szczelności wymyty, wężyki podciśnienia nowe, n75 nowy, czujnik temperatury w dolocie nowy, intercooler sprawdzony na szczelność, wyplukany, turbo oddane do sprawdzenia, byłem obecny przy sprawdzaniu stan bdb. Iiiiiiiiiiii tu się zaczynają schody. Chcę założyć turbo idę do sklepu po komplet uszczelek do montażu turbo w moim silniku a na pokrywce od bezpiecznikow mam kod ANJ, vin to potwierdza, a to oznacza że ma 109 KM, i turbo że zmienna geometria, a ja trzymam w ręku normalne turbo po numerze okazuje się że to turbo od lt-ka ale 102KM, nooooooooooo i tu pojawia się przerażenie w moich oczach. I moje pytanie do was czy można takie turbiny zamienić między sobą i sterownik silnika to obsłuży bez problemu??? Bo może na tym polega problem mocy że poprostu sterownik silnika nie ogarnia tematu. A mój pojedynczy objaw pocisku to tylko odczucie psychiki. Sam nie wiem. Auto się składa, do jazdy będzie za tydzień najszybciej, a ja już nie mogę spać, bo myślę czy szukać turbo że zmienna geometria kolektora pod to i przewodów dolotowych, czy poprostu ANJ też były że zwykła turbina i mój to taki rodzyn
  2. Tak naprawdę zależy jaki urząd i jaki urzędnik, ja gdy rejestrowalem audi to w urzędzie komunikacji miałem blachy z allegro i liczyła się tylko sztuka że są, nikt nie patrzył czy są znaczki itd itp, blacha jest blacha, było to 2.5 roku temu. Ogólnie najważniejsze żeby był duży i mały brief, jak to masz to looz, ogólnie to co ci ten koleś gada to szara polska rzeczywistośc, nikt nie przywozi na lawecie aut i zaraz nie leci do urzędu robić opłat, najpierw są naprawy, mycie polerowania sprzątania a na końcu oplaty, a umówa z Niemcem to jedna fikcja bo krzyczeli krzyczeli że będą sprawdzać a na dobrą sprawę piszą w umowie byle jakie dane Niemca z byle jakim niemieckim adresem i z taką umowa sprzedają, który urząd komunikacji sprawdza albo w ogóle ma możliwość sprawdzenia tego w niemieckim urzędzie komunikacji?? Na dzień dzisiejszy chyba żaden. Też mam Passata na sprzedanie od sierpnia i też jest nie opłacony do tej pory, będzie po nowym roku dopiero puszczony normalnie przez firmę kolegi nie na wariata, ale każdego początki były takie że jak nie mial działalności to szedł po najmniejszej Lini oporu
  3. Ratuj, bo nie ma tragedii, dobry fachowiec ogarnie to że śladu nie będzie
  4. Co to się wydarzyło??? Cały jesteś kolego???
  5. aro1120

    Spociki Łódzkie

    panowie szukam dobrego gazownika ktory ustawi mi gaz w 1.8T, gaz 2 letni 70 tys km zrobione , potrzebuje napewno regulaci dynamicznej, obecny gazownik na słowa zrób mi regulacje dynamiczna gazu jest zdziwiony jak koń na swiatłach
  6. Witam, sprawa wygląda tak, pracuje w firmie 7 lat, mam umowę na czas nieokreślony, pracuje w firmie spawalniczej, jestem kierownikiem produkcji, w dniu dzisiejszym mój pracodawca zrobił zebranie z całą administracja i osobami posrednioprodukcyjnymi typu magazynier, kontroler jakości, łącznie około 30 osób ze 100 pracujących w firmie i przedstawił pomysł ze wszystkim tym 30 osoba Ze względu na brak zamówień, zmianę całego etatu na 3/4 etatu, na okres 3 miesięcy, tu moje pytanie, co powinno być zawarte w takim aneksie?? Na co zwrócić uwagę?? Jakieś haczyki mogą tam być zawarte??
  7. Co racja to racja stoi jak koza, i chyba przód wyżej od tyłu a to juz w ogóle porażka, wrzuć chociaż 1BE, ja mam plus sprężyny -40, może nie jest wow szał i w ogóle aleeee auto dziennie robi 60km minimum poza tym to 1.8T, wiec ma sprawiać frajdę a nie zagwozdke która studzienke jak ominąć ;-)
  8. Będzie dobrze :-) ja też takie założyłem i mi się podoba :-D
  9. dawno nic tu nie pisałem....... audi cały czas ze mna, jezdzi, nie marudzi, problemow wiekszych nie sprawia, pomimo ze notorycznie czasu brak zeby wypieścic, skonczyc polerke, wyprać.....ale przyjdzie i ten moment przez ostatnie kilka miesiecy działo sie troche..... dawno, dawno temu waliło juz błędem katalizatora, ze za mała przepustowośc itd, wiec katalizator poszedł w odstawke a w to miejsce trafiło dp 3 cale, przechodzący z 2,5 cala, home made polecam , warto było w miedzyczasie znalazłem tapicera ktory za smieszne pieniadze naprawił mi boczek fotela kierowcy i obszył podłokietnik, dobrał kolor materiału idealnie, naprawde swietna robota potem przyszłą wiosna, wyciagnałęm alu, 16, obejrzalem opony, stan bieżnika zero zero nic, wiec czas było sie zastanowic czy kupuje nowe 16 czy sprzedaje felgi i ide w 17 przynajmniej, padło na nowe opony 225/45/17 dębicy, polecam bardzo fajne koło, ciche, i super jeżdzi sie na mokrym, do tego doszły 17 ori audi bolero, 8 cali, ktore przeszły prostowanie, piaskowanie, napawanie rantów, podkłąd i malowanie, dla mnie wyszły bardzo fajnie, mi sie podobaja, tym bardziej ze w duzej mierze sam sie przyłozyłęm do tego zeby tak wygladały a był w tragicznym stanie
  10. aro1120

    Opony do 1tys na 17

    spoko dzieki za odpowiedz bede celował w nowe , niz markowa używke
  11. aro1120

    Opony do 1tys na 17

    Witam panowie, mam dylemat, co kupić i w jakim rozmiarze. Pacjent a4 b5 avant 1.8T, zawiecha 1BE na sprezynach -40, do tej pory jezdzone na 205/55/16, ale 16 poszły w świat, są 17, 8J. I tu padają dwa pytania: 1. Jakiej firmy opony byście polecili do 1 tys złotych, nowe?? 2. Jaki rozmiar?? 215/45/17?? 215/50/17? Dodam tylko ze auto jest dopieszczonym dupowozem, jeździ 50 km dziennie do pracy i spowrotem i gdzie trzeba to tyłek wiezie robiąc rocznie 30 tys km wiec nie zawsze droga jest pięknym równym asfaltem, w związku z tym chciałbym pozostać na pograniczu komfortu i wyglądu opony na feldze, o ile jest to możliwe :-)
  12. BP tylko i wyłącznie po 10tys filtry od gazu nie wygladaja tak żle, wczesniej był orlen bo mam pod domem, tragedia była, zabetonowało filtr na parowniku w dosłownym słowa znaczeniu :/
  13. Dziś w łodzi na ulicy pałki b6 avant tablicę EO MISIE, pozdro dla bardzo zajętego telefonem kierownika ;-)
  14. bardzo duzo pracy włozone auto konkretne ile razy jestem w inowrocławiu tyle razy szukam wzrokiem ale niestety jeszcze nigdy na ciebie nie trafiłęm
×
×
  • Dodaj nową pozycję...