-
Postów
720 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
18O golfagn

Informacje
-
Imię
Jakub
-
Miasto
Łódź
Auto
-
Model
A6 C7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2017
-
Silnik
3.0 TDI V6
-
Kod silnika
CRTD
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
S-Tronic
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
4663 wyświetleń profilu
-
Teoretycznie jest to uniwersalny sterownik. Są ponoć 3 wersje: USA, EU i uniwersalne. Jedyne po czym idzie je rozróżnić to częstotliwości na jakich działają. Tu częstotliwości z mojej jednostki: Jak widać obsługuje częstotliwość 411-434MHz a ja z takiej korzystam. Zastanawiam się tylko z tym co napisałeś wcześniej odnośnie wyboru w 5F pomiędzy "Terminal 15" a "Comfort data bus". Aktualnie mam to drugie, ponieważ na stronce co wkleiłem linka gościowi zaskoczył sprzęt. Zobaczę jutro czy zmiana na Terminal 15 coś da.
-
Scan: Log-1234-WAUZZZ4G6GN186002-276306km.txt Kodowałem przy pomocy tej stronki: https://forums.ross-tech.com/index.php?threads/20934/ W 46 kanale 66 sugerują zaznaczyć w zależności od sprzętu 1 lub 17. U mnie VCDS podpowiada 1-4 w zależności od regionu. 1 to reszta świata wliczając PL.
-
To przyznam, że z tymi otwartymi drzwiami to mnie zagiąłeś. Nie było o tym słowa w instrukcji i na ekranie podczas dodawania. Skan auta wstawię jak wrócę z pracy.
-
Siema, dołożyłem u siebie (A6 C7 FL) Homelink i mam pytanie odnośnie kodowania. Z tego co widzę wszystko jest takie jak w A4 B9 poza ostatnia pozycją w 5F wybieracie "Terminal 15" a w znalezionym w necie poradniku radzą wybrać "Comfort data bus". Z tego co rozumiem wybiera się tutaj z jakim sterownikiem ma się komunikować nasz moduł? Poprawcie mnie jeśli się mylę, bo nie wiem co w końcu wybrać. Po wstępnym zakodowaniu w teorii wszystko działa: brak błędów, sterowniki się widzą, w menu wyświetla się opcja Homelink i jest możliwość dodania pilota. Niestety nie chce zakodować mojego (433MHz) a jest to już dość stary model łatwy do skopiowania nawet chińskim pilotem.
-
Siema, przy używanych częściach wszystko jasne- trzeba zdjąć blokadę i dopisać do auta. Ale jak z nowymi? Np z ASO. Po założeniu zakłada się sam z siebie CP i tak już zostaje?
-
A czy można Punto zakodować jako Porsche?
-
Cześć, chciałem dołożyć Homelink do auta. Nadajnik+gotowe okablowanie+przycisk w podsufitce. Niestety mam problem z doborem nadajnika. ETKA podaje do wyboru 4G0907410 lub 4G0907410A w zależności od PR wyposażenia (VC1 lub VC2). Po przeszukaniu całego internetu jedyne informacje jakie znalazłem: VC1 ma obsługę z przycisków a VC2 ma dodatkowo opcję obsługi z MMI/ekranu. VC2 jest kojarzone z USA i częstotliwościami ich bram (ale wszędzie pisali inne częstotliwości, czasami wykluczające się). Sprawdziłem dane ma modułach: FCC ID z 4G0907410A obsługuje częstotliwości EU i USA. Na rosyjskim forum ktoś stwierdził, że VC1/VC2 miała kiedyś większe znaczenia a późniejsze wersje były ze sobą kompatybilne co potwierdzają oznaczenia FCC ID. Myślicie, że mogę kupić 4G0907410A ? Różnice cenowe pomiędzy 4G0907410 a 4G0907410A są kosmiczne.
-
W sumie to problem serwisu a nie Twój.
-
Sam dałeś link, gdzie to można kupić to po co się pytasz?
-
Moje jeszcze działa na szczęście 😜 Ciekawiło mnie po prostu co nie działało, może przyda się kiedyś wiedza.
-
Z czystej ciekawości: wspominałeś rok temu, że naprawiłeś webasto. Co było powodem awarii? BTW, pocieszyłeś mnie z tym spalaniem, bo w październiku też jadę do CR
-
Hej, a macie jakieś dobre rady dla początkującego? (pierwszy wyjazd samochodem poza PL). Na początku października jadę z żoną i niespełna 5-letnią córą do Vrsar. Lokum ogarnąłęm przez Booking.com. Przejazd raczej na raz z kilkoma przystankami, bo to 1125km (start z Łodzi). Z tego co widzę droga 95% po autostradzie- A1 do granicy, Brno, Wiedeń, Graz, Maribor, Lublana, Koper, Vrsar. Z tego co wiem: winiety brać bez pośredników, uważać z prędkościami, w Austrii zdjąć wideorejestrator. Auto sprawne, wyposażone tak jak wymagają mijane kraje. Co sądzicie o ubezpieczeniu Assistance na wyjazd? Koszt 350zł na 9 dni limit 1000km. Był ktoś z Was w Vrsar? Coś warto tam zobaczyć lub na coś zwrócić uwagę?
-
Montaż pompowtryskiwaczy od 2.0 TDI do Audi A4 B7 1.9 TDI BKE
golfagn odpowiedział(a) na szalonyharry temat w 1.9TDI
Serio chcesz szukać dynamiki w 1.9TDI w prawie 2 tonowym aucie sprzed 20 lat? Miałem w nim V6 170km i też to nie chciało jechać. Nie ładuj w niego kasy tylko zmień auto bo to sensu nie ma. -
Czy jak usunę konto to będę znowu musiał do ASO się bujać po uwierzytelnienie?