Skocz do zawartości

golfagn

Pasjonat
  • Postów

    680
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

18

O golfagn

Informacje

  • Imię
    Jakub
  • Miasto
    Łódź

Auto

  • Model
    A6 C6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2010
  • Silnik
    3.0 TDI V6
  • Kod silnika
    CDYA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

3853 wyświetleń profilu
  1. golfagn

    Audi A6 C7 2.0TFSI

    Cześć, co sądzicie o tym aucie? Link Auto spełnia moje wymagania: po lifcie, powyżej 220 koni; 4x4; automat; radar+lane assist+side assist; lepsze fotele. Inne silniki w zasadzie odpadają (albo nieudane albo drogie w remontach). Bez tych rzeczy auto mnie nie interesuje. Co mnie martwi/zniechęca: instalacja lpg (nie potrzebuję, wolę koło zapasowe, silnik średnio znosi gaz); trochę cena; wg rejestru auto kupione za granicą i po 7 miesiącach zarejestrowane w PL. To ten sam silnik co w A4 B9? Ponoć nie bierze już tak mocno oleju, ale lubi pokazać błędy na kompie. Oczywiście przed zakupem bym prześwietlił dokładnie auto na podnośniku i w historii wypadkowości. Ale interesuje mnie Wasza opinia, może na coś nie zwróciłem uwagi.
  2. Znalazłem info odnośnie okablowania w drzwiach kierowcy, ale prawdopodobnie niepełne (wygląda na wersję uproszczoną alarmu z USA?). Kostka przełącznika alarmu- kostka 32pin w drzwiach kierowcy: 3-21 1-9 10-4 5-5. Z tego co widzę muszę puścić 2 przewody z pinów 10 i 20 kostki 32pin w drzwiach do przełącznika alarmu, ale nie widzę do których pinów w przełączniku alarmu je podłączyć.
  3. Tutaj mam jej szukać? A masz może dostęp do ELSA? Bo potrzebuję jeszcze info jak podłączyć przełącznik alarmu w drzwiach.
  4. Witam, poszukuję schematu elektrycznego alarmu fabrycznego A6 C6 2010r. Od przełącznika alarmu w drzwiach do kostki 32pinowej w tapicerce drzwi powinno iść 6 przewodów, niestety nie wiem który pin do którego. Ma ktoś screena z ELSA do wiązki drzwi? Znalazłem taki schemat do syreny i czujników: Niestety, nie do końca rozumiem oznaczenia. H12 to syrena: pin 2 masa; pin 3 plus; pin 1 do modułu komfortu 18/32. Ale wg schematu piny 3 i 1 idą do kostki T17. Gdzie powinna ona jest? G273 to czujniki w podsufitce. 3 pin masa, 1 pin łączy się z 1 pinem od syreny i idzie do modułu komfortu a 2 pin plus . Moje pytania: gdzie podłączyć plusy? Znalazłem info, że do bezpieczników w bagażniku złącza ST1 pozycja 8. To prawda? Nie wiem czy ma to być stały plus czy po stacyjce.
  5. Podłącz oryginalną na próbę. Antena w płetwie jest ok? Tzn nie zalana itp?
  6. Kodowałem go na wszystkie możliwe sposoby (dosłownie, z racji czasu jaki go posiadałem po kolei nawet opcje z nudów wybierałem. Kodowałem go jako kwasiaka, AGM, i pojemności od ok 90 do 110). Ładowanie i pobór prądu miałem ok. Wiadomo, mogłem zrezygnować z kamerki i odłączyć zmieniarkę (zmieniarka w każdym A6 C6 żyje po swojemu i zdarza się jej pociągnąć kilka amperów ot tak z nudów ). Ale nie oszczędzam na aucie i postanowiłem wrócić do właściwego akumulatora- AGM. Po rozmowie z gościem od akumulatorów dowiedziałem się, że to normalna sprawa jak auto jest max wyposażone, alarmy, webasto bo radiowe odbiorniki są w ciągłym czuwaniu.
  7. Tester prądu rozruchowego, nie zabawką a pro sprzętem. Akku to jak dobrze pamiętam Viking Silver 100Ah, spojrzę dokładnie jak będę w garażu bo zostawiłem go.
  8. Oryginał był 92/850, kwasiak 100/900 a nowy AGM 95/850.
  9. Jako ciekawostkę/ostrzeżenie dodam tylko, że po wymianie akku AGM na ołowiowy autko średnio się sprawowało. Bez względu na rodzaj kodowania (przetestowałem wszystkie możliwości) akku rozładowywał się podczas postoju. Szukałem długo powodu- czy coś czerpało prąd itp. Częściowo za pobór prądu odpowiedzialna była kamera, ale w rzeczywistości autko ma po prostu przez wszystkie odbiorniki na pokładzie spory pobór prądu (ale mieszczący się w granicach). Dodatkowo przez moje krótkie trasy (zazwyczaj jazda po mieście, 5km do pracy) dostawał po tyłku. Po weekendzie jak auto stało w garażu na wskaźniku MMI pokazywał często 40%. Prąd ładowania i pobór po zamknięciu auta był ok. Po 3,5 roku wymieniłem akku z powrotem na AGM i wszystko wróciło do normy. Wniosek- akku AGM zdecydowanie lepiej przyjmuje prąd ładowania, lepiej trzyma. Wyjęty ołowiowy akumulator o dziwo był w świetnym stanie (włożyliśmy go do testera).
  10. Zobacz czy inny telefon da się podpiąć.
  11. Zaworek wymieniałem jak wspomniał przem8 u magika od klimy. Sztuka z wymianą jakoś 20-30zł. Przy okazji dopompujesz czynnika i zmienisz olej w układzie.
  12. Cennik ustalił ubezpieczyciel, ale chyba można było go delikatnie nagiąć. Auto można wypożyczyć dowolne, byle nie klasę wyżej (tzn można, ale wtedy oddadzą i tak z max pułapu klasy jakiej posiada się). Okres wypożyczenia u mnie to jakoś 1,5 miesiąca, z czego zdecydowana większość czasu to było po prostu oczekiwanie na odpowiedzi ubezpieczyciela na moje żądanie podwyższenia kasy za szkodę. Powiedziałem ubezpieczycielowi, że będę ciągnął wynajem tak długo aż nie wypłacą mi kwoty, którą uznam za wystarczającą. A sama naprawa zajęła 1 dzień
  13. A ile wynosi kaucja w Regumie?
  14. Który, od strony błotnika czy od silnika? Zewnętrzny jest inny (dłuższy chyba o 2mm).
×
×
  • Dodaj nową pozycję...