-
Postów
691 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Wracając do sprawy czujnika: okazało się, że jest posklejany poxipolem. Wymieniam na pierwszy ogień. Ale mam problem ze znalezieniem go. Wg etki siedzi tu 06E906054C, potem zmieniony na 06E906054F. Ale oba są niedostępne w ASO i na necie. Wie ktoś może co tam powinno siedzieć? Z końcówką J?
-
Wartość rzeczywista ciśnienia oleju 2158 hPa na rozgrzanym silniku i przy obrotach jałowych. Ujdzie? Błąd ustąpił, wczoraj chyba ze zmęczenia na wyłączonym silniku go chciałem skasować.
-
Błąd powraca. Czyli na pierwszy ogień czujnik do wymiany. Potem zawór. Teraz jeszcze mnie tak naszło: często w tych silnikach podnoszą ciśnienie oleju. Może to mieć związek?
-
Dzięki! Jutro spojrzę na ten czujnik i zobaczę jaki ma numer. Może przeczyszczę go izopropanolem? Ja nie. Ale auto mam od tygodnia i co się działo wcześniej to nie wiem. Sprawdzić jakieś połączenia z panelem? Coś sugerujesz? Rok temu była zmieniana sprężarka klimy. Klima działa.
-
Błędy kamerki i fotela wiem co oznaczają- będą zrobione. Pozostaje tajemnica błędu o którym piszę- 13123 - Czujnik / przełącznik 1 ciśnienia oleju silnikowego P0521 00 [01100101] - niewiarygodny sygnał Oraz błąd w klimie- 0276 - Sygnał czasu wyłączenia zapłonu P150A 00 [00001000] - niewiarygodny Obu błędów nie da się skasować- powracają. Log-1234-WAUZZZ4G6GN186002-273308km.txt
-
Witam, poszukuję położenia czujnika ciśnienia oleju nr 1 w tym silniku. Wyskoczył mi błąd w VCDS "131234" - czujnik / przełącznik 1 ciśnienia oleju silnikowego i nie mogę nic o tym błędzie znaleźć. Chciałem wiedzieć co oznacza. Innych błędów brak. Wszystko pracuje poprawnie.
-
WAUZZZ4G6GN186002
-
Witam, chciałem zmienić akku ale wg internetu powinien być 95Ah, wg VIN 105Ah. Znalazłem jeszcze info, że 100Ah... Auto z wyłączonym start stop, robi raczej małe odcinki czasem wyskoczy na trasę, garażowane w cieple, na pokładzie webasto. Musi być AGN czy wystarczy kwasiak? 95Ah AGM np VARTY będzie pasował? Bo przypadkowo mam taki na stanie nowy.
-
Audi A4 B6 3.0 ASN nie odpala na benzynie
golfagn odpowiedział(a) na Morientez temat w Audi A4 B6/B7
Jest coś w baku? Pierwsze moje podejrzenie- pompa paliwa. -
Dekoder VIN Audi, grupy VAG oraz innych marek - dane techniczne oraz wyposażenie
golfagn skomentował(a) Hugo wpis na blogu w Darmowy dekoder VIN Audi
WAUZZZ4G0JN059723 WAUZZZ4G6GN186002 -
Dekoder VIN Audi, grupy VAG oraz innych marek - dane techniczne oraz wyposażenie
golfagn skomentował(a) Hugo wpis na blogu w Darmowy dekoder VIN Audi
WAUZZZ4G1HN036638 -
Cześć, co sądzicie o tym aucie? Link Auto spełnia moje wymagania: po lifcie, powyżej 220 koni; 4x4; automat; radar+lane assist+side assist; lepsze fotele. Inne silniki w zasadzie odpadają (albo nieudane albo drogie w remontach). Bez tych rzeczy auto mnie nie interesuje. Co mnie martwi/zniechęca: instalacja lpg (nie potrzebuję, wolę koło zapasowe, silnik średnio znosi gaz); trochę cena; wg rejestru auto kupione za granicą i po 7 miesiącach zarejestrowane w PL. To ten sam silnik co w A4 B9? Ponoć nie bierze już tak mocno oleju, ale lubi pokazać błędy na kompie. Oczywiście przed zakupem bym prześwietlił dokładnie auto na podnośniku i w historii wypadkowości. Ale interesuje mnie Wasza opinia, może na coś nie zwróciłem uwagi.
-
Znalazłem info odnośnie okablowania w drzwiach kierowcy, ale prawdopodobnie niepełne (wygląda na wersję uproszczoną alarmu z USA?). Kostka przełącznika alarmu- kostka 32pin w drzwiach kierowcy: 3-21 1-9 10-4 5-5. Z tego co widzę muszę puścić 2 przewody z pinów 10 i 20 kostki 32pin w drzwiach do przełącznika alarmu, ale nie widzę do których pinów w przełączniku alarmu je podłączyć.
-
Tutaj mam jej szukać? A masz może dostęp do ELSA? Bo potrzebuję jeszcze info jak podłączyć przełącznik alarmu w drzwiach.