-
Postów
710 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Czy jak usunę konto to będę znowu musiał do ASO się bujać po uwierzytelnienie?
-
No właśnie nie mam. Powinien być z tego co kojarzę na stronie głównej jeszcze i na ostatniej zakładce na dole z logo ludzika->połączenie z samochodem->myAudi PIN. Wszędzie pusto.
-
Zgłosiłem sprawę na infolinii AUDI, działają z tym od jakiegoś tygodnia. Nadali numer sprawy i z każdym mailem sprawa idzie do innego człowieka bo chyba nie wiedzą co się dzieje. Aktualnie sprawą zajmuje się dział w DE. Jakby ktoś z Was miał jakieś rozwiązanie dajcie znać.
-
Coś daliście radę z tym kodem? Podepnę się z identycznym problemem: mam zainstalowaną aplikację a w niej uwierzytelnione auto w salonie. Mogę przeglądać wyposażenie, wyświetla się grafika mojego auta itp. Dokupiłem w salonie kartę ze zdrapką a pod nią 10 (literowo-cyfrowe) hasło. W aucie mam SIM-a z działającym netem. Pogoda itp działają, ale nie mogę się zalogować w aucie do myAudi, każe podać 8 cyfrowy kod (zaznaczam same cyfry) a w aplikacji nic się nie wyświetla w miejscu gdzie podobno ten kod powinien się pokazywać. W salonie powiedzieli mi, że muszę dokupić jakąś aktywację czy coś w necie przez myAudi (z pamięci pracownik powiedział ok 170zł). Ale nigdzie nie widzę na stronie nic takiego.
-
Ciąg dalszy sprawy: rozebrałem jeszcze raz doloty, wyjąłem radio, osłony słupków. Wyjąłem listwę deski rozdzielczej tą spod szyby przedniej i nic. Generalnie wybebeszyłem całą deskę rozdzielczą do zera i nic to nie dało. Pozostało mi chyba tylko wyjęcie samej skorupy deski rozdzielczej. Ktoś zasugerował mi, żebym spojrzał czy jakaś nakrętka nie leży w podszybiu/mechanizmie wycieraczek. Brzęczenie wydaje się być zdecydowanie we wnętrzu ale i tak sprawdzę. Czy myślicie, że mogło coś wpaść do kanałów nawiewu na przednią szybę? (tych szczelin niewidocznych przy końcu deski rozdzielczej). Generalnie po wyjęciu całego osprzętu z deski jest tam dostęp do wszystkiego, widać całą deskę od spodu i nie widzę za bardzo miejsca, gdzie coś by mogło tam utknąć. Brzęczenie jakbym miał strzelać jest z okolic środka deski/podszybia. Ma ktoś jakieś podpowiedzi?
-
Szukam informacji na temat akcji serwisowej "23EV". Dotyczy silników 3.0 TDI do roku 2019. Jedyne co wiem, że dotyczy Adblue i skutkuje jego większym zużyciem. Ale czy oprócz większego zużycia adblue robi ten soft coś robi? (tzn wydłuży życie osprzętu lub poprawi pracę skrzyni/silnika?) Przy moich niskich przebiegach akurat zużycie mnie nie interesuje, ale boję się że wgrają mi jakiś syf skutkujący utratą mocy lub większym spalaniem. Dorzucają z tego co zrozumiałem 3 bezpłatne tankowania mocznika (zadośćuczynienie za zwiększone zużycie). Miła Pani z centrali co do mnie dzwoniła też więcej nic nie wie. Net poza tym co napisałem też milczy.
-
Nowa pompa wspomagania w Audi A4 B6 1.9 TDI wyje
golfagn odpowiedział(a) na krystiana4b6avb temat w Audi A4 B6/B7
Sitko w zbiorniczku na miejscu? -
Cześć, wiecie jak ustawić na stałe obraz "znad auta", żeby pokazywał się przy włączeniu kamer lub wstecznego? Aktualnie muszę za każdym razem zmieniać obraz przy parkowaniu.
-
Cześć. Nie mogę namierzyć źródła dźwięku we wnętrzu auta. Pochodzi jakby z okolic licznika (ale ciężko stwierdzić gdzie dokładnie, możliwe że to ślepy strzał). Przypomina drżenie małej monety/śrubki położonej na plastikowej płaskiej powierzchni. Jest on delikatny i nie słychać go przy np włączonej muzyce. Występuje tylko podczas przyśpieszania/obciążenia silnika w okolicach 50-70km/h. Jeśli podczas przyśpieszania skręcam kierownicą łatwiej usłyszeć to drżenie. Mam dobrze wyciszone auto i takie delikatne brzęczenie doprowadza do szału. Przy niższych i wyższych prędkościach nie występuje. Bez różnicy czy klima/nawiew działa czy nie, na wybojach nic nie podskakuje, bez różnicy czy ekran jest zamknięty czy otwarty, bez różnicy jaki tryb jazdy wybieram. Co dotąd sprawdziłem: rozebrałem do zera tunel środkowy, wyjąłem panel klimy, popielniczkę, cały mechanizm ekranu, plastiki listew w poprzek deski rozdzielczej, wszystkie nawiewy, licznik wraz z ramkami, wyjąłem obie ramki wyświetlacza head-up, wyjąłem schowek pasażera i pokrywę nad kolanami kierowcy, zajrzałem pod maskownicę głośnika na szczycie deski rozdzielczej. Macie pomysł jeszcze gdzie szukać? Chciałem wyjąć cały head-up bo czasami jakby stamtąd dobiegał dźwięk, ale nie wiem czy do tego nie trzeba wyjąć całej deski rozdzielczej. Jeszcze tylko napęd płyt mi został do wyjęcia i kończą mi się pomysły. Wyposażenie auta pełne, deska wcześniej nie demontowana. Jedyne co robiłem to zmieniłem kolumnę z ręcznej na elektryczną zaraz po zakupie (nie pamiętam czy przed zmianą było to drżenie). Auto w pełni sprawne. Była kiedyś zmieniana szyba przednia. Możliwe, że coś mogło wpaść do kanału nawiewu?
-
Ok, naprawa zakończona. Dla potomnych: ten błąd wskazuje na konkretną matę, w tym wypadku na boczne maty z siedziska, które są połączone. Jak ktoś nie ma VCDS itp to odkręcamy fotel i mierzymy oporność wszystkich 3 mat (nawet nie trzeba zdejmować pokrywy plecków). Czarna wtyczka zaraz obok wiatraczka z chłodzeniem tyłka od maty pleców (chyba 4 przewody i mierzymy 2 grubsze). Od mat siedziska grubsza kremowa wtyczka mniej więcej na środku fotela z 6 przewodami. 2 skrajne pary to zasilanie siedziska i bocznych mat. Jak przepaliły się boczki to mamy 2 wyjścia: naprawa lub wymiana. Na szczęście operacja jest dość łatwa. Zdejmujemy plastiki fotela z siedziska, zdejmujemy chyba 4 zapinki (3 małe i 1 długa), podwijamy pokrycie siedziska i mata jest przed nami. Kabel łączący maty biegnie pod długą zapinką siedziska z tyłu. A czy wymiana czy naprawa to już Wasza decyzja. Ja naprawiałem, bo przepalenie miałem w miejscu łączenia kabli z matą i w dodatku z samego brzegu. Jeśli jeszcze raz się przepali to ją wymienię. Numer przykładowy maty bocznej: 4g0963555E lub końcówka D w zależności która strona (wydaje mi się, że to komplet bo są zlutowane razem.
-
Błędy mamy zgadywać czy ze szklanej kuli czytać?
-
Nie działają spryskiwacze szyby w Audi A4 B7 po teście w vcds
golfagn odpowiedział(a) na sekator87 temat w Audi A4 B6/B7
Kiedyś robiłem test czegoś w VCDS. Po teście ta rzecz nie działała. Okazało się, że to był test sekwencyjny i nie doszedłem do końca/wisiał jako przerwany w systemie. Musiałem go powtórzyć i było ok. -
Grzane stołki to teraz standard, BOSE gra do doopy. A półskóra z alkantarą no to przyznam fajna sprawa. Ale to chyba jedyny plus. Nawet korbotronika ma z tyłu xD Przypominam, to auto za 25,5k co za kilka lat zarejestrujesz na żółte blachy W dodatku z dość mizernymi osiągami.
-
Ponad 25 tysięcy za 20 letnie auto praktycznie bez wyposażenia... Swoją B6 ponad 4 lata temu z LPG, silnikiem 2.4 w świetnym stanie i ze zdecydowanie lepszym wyposażeniem puściłem chyba za ok 15k. Miesiąc temu A6 C6 w prawie pełnym wyposażeniu poniżej 29k sprzedałem ( wszystko ok z nią było i 2010r).