Skocz do zawartości

golfagn

Pasjonat
  • Postów

    691
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

18

O golfagn

Informacje

  • Imię
    Jakub
  • Miasto
    Łódź

Auto

  • Model
    A6 C7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2017
  • Silnik
    3.0 TDI V6
  • Kod silnika
    CRTD
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

4011 wyświetleń profilu
  1. Wracając do sprawy czujnika: okazało się, że jest posklejany poxipolem. Wymieniam na pierwszy ogień. Ale mam problem ze znalezieniem go. Wg etki siedzi tu 06E906054C, potem zmieniony na 06E906054F. Ale oba są niedostępne w ASO i na necie. Wie ktoś może co tam powinno siedzieć? Z końcówką J?
  2. Wartość rzeczywista ciśnienia oleju 2158 hPa na rozgrzanym silniku i przy obrotach jałowych. Ujdzie? Błąd ustąpił, wczoraj chyba ze zmęczenia na wyłączonym silniku go chciałem skasować.
  3. Błąd powraca. Czyli na pierwszy ogień czujnik do wymiany. Potem zawór. Teraz jeszcze mnie tak naszło: często w tych silnikach podnoszą ciśnienie oleju. Może to mieć związek?
  4. Dzięki! Jutro spojrzę na ten czujnik i zobaczę jaki ma numer. Może przeczyszczę go izopropanolem? Ja nie. Ale auto mam od tygodnia i co się działo wcześniej to nie wiem. Sprawdzić jakieś połączenia z panelem? Coś sugerujesz? Rok temu była zmieniana sprężarka klimy. Klima działa.
  5. Błędy kamerki i fotela wiem co oznaczają- będą zrobione. Pozostaje tajemnica błędu o którym piszę- 13123 - Czujnik / przełącznik 1 ciśnienia oleju silnikowego P0521 00 [01100101] - niewiarygodny sygnał Oraz błąd w klimie- 0276 - Sygnał czasu wyłączenia zapłonu P150A 00 [00001000] - niewiarygodny Obu błędów nie da się skasować- powracają. Log-1234-WAUZZZ4G6GN186002-273308km.txt
  6. Witam, poszukuję położenia czujnika ciśnienia oleju nr 1 w tym silniku. Wyskoczył mi błąd w VCDS "131234" - czujnik / przełącznik 1 ciśnienia oleju silnikowego i nie mogę nic o tym błędzie znaleźć. Chciałem wiedzieć co oznacza. Innych błędów brak. Wszystko pracuje poprawnie.
  7. WAUZZZ4G6GN186002
  8. Witam, chciałem zmienić akku ale wg internetu powinien być 95Ah, wg VIN 105Ah. Znalazłem jeszcze info, że 100Ah... Auto z wyłączonym start stop, robi raczej małe odcinki czasem wyskoczy na trasę, garażowane w cieple, na pokładzie webasto. Musi być AGN czy wystarczy kwasiak? 95Ah AGM np VARTY będzie pasował? Bo przypadkowo mam taki na stanie nowy.
  9. Jest coś w baku? Pierwsze moje podejrzenie- pompa paliwa.
  10. golfagn

    Audi A6 C7 2.0TFSI

    Cześć, co sądzicie o tym aucie? Link Auto spełnia moje wymagania: po lifcie, powyżej 220 koni; 4x4; automat; radar+lane assist+side assist; lepsze fotele. Inne silniki w zasadzie odpadają (albo nieudane albo drogie w remontach). Bez tych rzeczy auto mnie nie interesuje. Co mnie martwi/zniechęca: instalacja lpg (nie potrzebuję, wolę koło zapasowe, silnik średnio znosi gaz); trochę cena; wg rejestru auto kupione za granicą i po 7 miesiącach zarejestrowane w PL. To ten sam silnik co w A4 B9? Ponoć nie bierze już tak mocno oleju, ale lubi pokazać błędy na kompie. Oczywiście przed zakupem bym prześwietlił dokładnie auto na podnośniku i w historii wypadkowości. Ale interesuje mnie Wasza opinia, może na coś nie zwróciłem uwagi.
  11. Znalazłem info odnośnie okablowania w drzwiach kierowcy, ale prawdopodobnie niepełne (wygląda na wersję uproszczoną alarmu z USA?). Kostka przełącznika alarmu- kostka 32pin w drzwiach kierowcy: 3-21 1-9 10-4 5-5. Z tego co widzę muszę puścić 2 przewody z pinów 10 i 20 kostki 32pin w drzwiach do przełącznika alarmu, ale nie widzę do których pinów w przełączniku alarmu je podłączyć.
  12. Tutaj mam jej szukać? A masz może dostęp do ELSA? Bo potrzebuję jeszcze info jak podłączyć przełącznik alarmu w drzwiach.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...