wojtek_lbn
Pasjonat-
Postów
225 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
7O wojtek_lbn
Informacje
-
Imię
Wojtek
-
Miasto
Lublin
Auto
-
Model
S4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2005
-
Silnik
4.2 V8
-
Kod silnika
BBK
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
1575 wyświetleń profilu
-
Jakieś szczegóły?
-
Czy jest jakaś możliwość żeby zrobić upgrade względem serii w S4 B7 z tyłu? Mam do wymiany klocki i tarcze, a do tego zaczął się problem z odbijaniem ręcznego, więc jak już robić całość to mógłbym się równie dobrze pobawić i wrzucić jakiś lepszy zestaw. Z przodu seria S4 z tarczą Ferodo i klockami FDS.
-
Zawsze tak jest? U mnie nie szło tego zrobić starym kablem... Dziwne.
-
Nie zmienisz, do b7 kabel z CAN już trzeba.
-
Śledzę temat odkąd zobaczyłem kto odpowiada za naprawę, byłem ciekawy jak poradzą sobie ze zwykłym silnikiem... Cóż, miałem nadzieję że będzie ok, ale niestety podświadome przeczucie miało rację, a nie spodziewało się niczego dobrego po firmie która ma takie podejście jakie ma Jak ktoś nie widział, to oni robią remonty V8 z S4 i jak jeden z silników się zatarł na dole, to wrzucili film z rozbiórki, a w filmie całą winę zrzucili na właściciela który źle jeździł po naprawie. Gdzie szansa na takie zatarcie dołu z winy klienta jest niezbyt duża.
-
Ciężki temat, walczyłem z tym w jednym aucie i nie udało się. Należałoby wymienić odmę na nową bo na pewno jest słaba, ale Audi nie sprzedaje już jednej części (zakończona produkcja)- trzeba budować jakiś custom, a połączenie z blokiem jest takie, że nie będzie łatwo. Drugie podejrzenie było na przepływkę albo sam sterownik bo wartości widziane przez sterownik nie odpowiadały sygnałowi przepływki sprawdzanemu na oscyloskopie. Ale nikt nie chciał wziąć na siebie wydania paru stówek na nową przepływkę która może nie pomóc Jako, że błąd wyskakiwał tylko na zimno na wolnych obrotach i nie rzutował na jazdę, to klient przyzwyczaił się do ciągłego checka i w końcu sprzedał samochód.
-
Wariatory na wolnych pracują ok, trzeba by jeszcze sprawdzić w czasie jazdy. Ale rozrząd jest średnio ustawiony, mimo że w tolerancji się to mieści.
-
Sprawdź diagnostyką wartości na rozrządzie i porównaj wymagane i rzeczywiste na obu wariatorach. Błąd na banku 1 wywaliło bo już totalnie się rozjechał wartościami widocznie, ale brak błędów nie znaczy że bank 2 działa poprawnie.
-
Wygląda na kostke stacyjki
-
Na zimnym czy na ciepłym mierzone? Sprawdź jeszcze szczelność ciśnieniową cylindra, najlepiej przed i po zagrzaniu. Rozrząd i zmienna faza w porządku?
-
Wydech Milltek do S4 B6/B7 (lub inne akcesoryjne)- budowa tłumików
wojtek_lbn opublikował(a) temat w Audi A4 B6/B7
Czy ktoś mógłby zerknąć w swojej/czyjejś S4 B6/B7 na budowę tłumików końcowych w akcesoryjnym wydechu? Chodzi mi głównie o to, czy są całkiem przelotowe czy nie, na tyle ile widać przez końcówki, nie zachęcam nikogo do cięcia tłumików Zabieram się powoli do zrobienia nowych tłumików do swojej, zrobiłbym przeloty, ale samochód jeździ w trasy i nie chce przegiąć. Chodzi mi o układy cat-back, z seryjnym przodem układu, fabrycznymi katami. -
Wolno opadające obroty przy zmianie biegów a4 b5 1.6 ahl
wojtek_lbn odpowiedział(a) na Juliano01 temat w 1.6
Nawymieniałeś, nakombinowałeś, a wystarczyło czujnik wciśnięcia pedału sprzęgła sprawdzić i pewnie wymienić. -
Sprawdź jeszcze działanie fazatorów, nie pamiętam która to grupa. Jeśli coś by się stało z którymś (a metaliczne stuknięcie przy odpalaniu to może być właśnie fazator) to może powodować nierówną pracę.
-
Pasują, ale nie to samo, fabrycznie mają inne numery części.
-
Czy po naprawie wady olejowej zmienił się kod silnika CDNC na inny?
wojtek_lbn odpowiedział(a) na MatteoAlessandro temat w 2.0TFSI
Jeśli pytasz o silniki które aso wstawiało na gwarancji jak fabryczny brał za dużo oleju, to dalej były te same kody czyli np CDNC. Całkiem naprawiona została dopiero nowa generacja z której raczej nie założysz słupka u siebie ot tak.