-
Postów
54 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O XsiX

Informacje
-
Imię
X
-
Miasto
Mazowsze/WM
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2005
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
496 wyświetleń profilu
-
Moje poczynania z B7 1.8Tq BFB - w drodze po 300KM
XsiX odpowiedział(a) na XsiX temat w Audi A4 B6/B7
Wszystko po kolei, najpierw trzeba zrobić dobrą podstawę pod najważniejszą zmianę. Nie taki cel tematu, żeby pokazać wykres na 300km bo to nic nadzwyczajnego tylko żeby czegoś ewentualnie się dowiedzieć. -
Moje poczynania z B7 1.8Tq BFB - w drodze po 300KM
XsiX odpowiedział(a) na XsiX temat w Audi A4 B6/B7
Hello, koniec końców sprzęgło zostało zmienione na jednomasa. Wystrugałem też TIP'a i założony bov Forg. Założyłem wtryski z BEX'a 320cc bo takie akurat miałem i zawsze trochę to wydajniejsze od tych z BFB, jednak za dużo też nie pozawalają zaszaleć. No i powolutku coś tam robię w sofcie, póki co do ok 4500obrt +- 1bar później spadające do 0,7b. AFR 12-12,2. Jeszcze zapłonu muszę zobaczyć czy da radę coś dołożyć. W końcu zaczyna być czuć, że jest turbo, do celu wiadomo brak jeszcze najważniejszego ale powolutku do celu. -
Na LPG od ok 5000rpm mocno ubogo z paliwem. Poza tym wygląda, że jest okejka.
-
Zależy jeszcze jak wyłączy to sondę czy ją całkowicie wyłączy czy tylko wywali jej diagnostykę żeby check nie świecił. Ale to sobie vagiem sprawdzisz jak działa/czy działa po wyłączeniu.
-
Może hamownia taka ? Co pokazuje przepływka ? edit, coś mnie się tematy pomieszały. przepraszam
-
A konkretnie z którego ADR'a wałek jest ten "lepszy" , na wąskim czy szerokim kanale ?
-
Jedynie się polepszą.
-
K03 chyba również w s4, k04 były w 2.7bit rs4
-
O co chodzi z tym polerowaniem kanałów ? Wydech oprócz dp seria ?
-
Wgranie softu przez nefmoto do 1.8t bex a4 b6
XsiX odpowiedział(a) na tomekp94 temat w Audi A4 B6/B7
Plik nie ma błędów. Coś tam pomieszane w doładowaniu, reszta jak zapłon, paliwo itp nie ruszona. -
Może w tym czasie co chodzi na pb zdąrzy przepalić lpg które pójdzie w kolektor, a jak odrazu zgasi na lpg to wszystko zalega kolektorze, później w połączeniu z dawką rozruchową pb zimnego silnika robi się dawka ciężka do przełknięcia. Może też być nieszczelność wtrysków lpg. Można w ramach testu szczelności ściągnąć przewód podciśnienia i zasilający wtryski lpg.
-
Możesz mieć rozwalony reduktor lpg i Ci puszcza gaz podciśnieniem do kolektora. Dlatego ciężko pali bo zalewa.
-
Budowa układu wydechowego w Audi A4 B6/B7 1.8T
XsiX odpowiedział(a) na zelek87711 temat w Audi A4 B6/B7
Czy duży hałas czy nie to już zależy co kto rozumie pod pojęciem duży Ale przelot 2,5' czy 2,75' tylko z końcowymi wydechami tuningowymi to musi się drzeć nie ma bata, moim zdaniem. Jednak środkowy który będzie spełniał swoją funkcję i wyciszał to też musi być coś wyższej półki, jakieś maleństwa po 200zł jakoś specjalnie tego nie robią.