Skocz do zawartości

MaTeo85

Pasjonat.
  • Postów

    2831
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

554

6 obserwujących

O MaTeo85

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Gdańsk

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    2.0
  • Kod silnika
    ALT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

12894 wyświetleń profilu
  1. Jeśli właściciel czy tam administrator osiedla pozwoli to sie da, ale też zależy co tam za automatyka bramy jest zamontowana, każdy przypadek trzeba traktować indywidualnie
  2. Nie gdybałbym tylko sprawdził co siedzi w aucie po kodach PR. Będzie czarno na białym.
  3. z Twojego raportu wynika że masz A5 8T z 2008 roku a nie nowszy model 5F. Do sprawdzenia stan akumulatora, moduł zarządzania energią i bezpieczniki zasilające, sprawdź wszystkie lub poszukaj po forum które odpowiadają za zasilanie modułu centralnej elektryki J519
  4. Jak nie miałeś do czynienia wcześniej z lutowanie a tym bardziej z hotem, to może być kiepsko. Topnika używa się już na etapie wylutu starej diody, obniża temp topnienia lutu itp... Pooglądaj jakieś filmiki na yt jak się za to zabrać i najlepiej potestuj na czymś zanim zepsujesz lampę. Pamiętaj o polaryzacji diody i zaopatrz się w dobry uchwyt tzw. 3 rękę do trzymania płytki w poziomie abyś miał miejsce od spodu grzać, a od góry spokojnie podmieniać diody. PS. Ogólnie grzebanie w tych lampach to masochizm ale jak masz zacięcie i chcesz spróbować to wszystko jest dla ludzi ja zrobiłem komplet do A5 i już więcej nie ruszę, bo ich rozklejanie/rozcinanie, aby wyszła estetycznie to jest kosmos. Rozcinałem dokładnie na łączeniu klosza z obudową a nie jak wszyscy gdzieś w środku obudowy. jak coś to mam diody takie jak do A4 pomarańczowe bo niestety w A5 są innego typu.
  5. światła sterowane są z BCMa, podłącz się za pomocą vcdsa, zrób pełny autoscan i wklej tu plik.
  6. Jak najbardziej topnik trzeba mieć, dobrze zmienić cynę na ołowiową, ale do tego trzeba mieć dobry sprzęt bo płytka bardzo mocno absorbuje i rozprasza ciepło. Jak nie masz mocnej kolby to zostaw to co jest i też da radę. Pilnuj żeby nie pozostawały zimne luty. Warto mieć zasilacz warsztatowy żeby po lutowaniu sprawdzić czy wszystko świeci, bo zrobisz zimny lut i całość przestanie swiecić. (Tak przynajmniej miałem w lampach z A5, ale one są inne w budowie od A4.)
  7. Tylko hot air, grzejesz płytkę od drugiej strony. Diody nie lubią gorąca i łatwo je stopić...
  8. Rozumiem że klon vcdsa? One bardzo często nie radzą sobie z odczytem grupy 55.
  9. MaTeo85

    Mapy MIB w Audi A4 B9

    Karta SD oczywiście siedzi w slocie 1 nadal?
  10. MaTeo85

    Mapy MIB w Audi A4 B9

    reset po zrobiłes? miałem podobny problem, gdy próbowałem najnowszego M.I.Ba dać, przy 3.6.0 ruszyło, normalnie aktualizacja z czerwonego menu, po wszystkim reset, odczekanie chwili i było. Też w MHI2Q_US... robiłem z powodzeniem konwersję na EU przy pomocy M.I.Ba.
  11. a skąd spisywałeś kod z naklejki na obudowie?
  12. Trzeba wyjąć wiązkę i zweryfikować czy piny wszystkie są prawidłowo wpięte w wiązkę. I czy przyciski MF są sprawne.
  13. Kupujesz najtańszą chińską marnej jakości cześć i się później dziwisz że cieknie, i tak 3 razy? Kup ori kruciec i oring a zapomnisz o wycieku. Przecież to nie jest cześć która kosztuje miliony. Nowy 06B121132E w aso to 94,99zł
×
×
  • Dodaj nową pozycję...