Skocz do zawartości

MaTeo85

Pasjonat.
  • Postów

    2847
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

555

6 obserwujących

O MaTeo85

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Gdańsk

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    2.0
  • Kod silnika
    ALT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

13483 wyświetleń profilu
  1. W Gdańsku jest kolega który ogarnia LPG bardzo fajnie. Nie pamiętam teraz jego profilu, moze @george pomożesz?
  2. Już pisałem, oleju wlewa się tyle ile mówi instrukcja AUTA a nie kompresora, masz podaną ilość i typ oleju na naklejce pod maską (a przynajmniej powinna taka być) wtedy koniecznie zlewasz cały olej z kompresora i uzupełniasz tyle ile odczytałeś w instrukcji lub naklejce na aucie. I tyle. Co do uruchamiania układu po naprawie to jak dobrze pamiętam nissens ma bardzo dobrą instrukcję więc warto poszukać na necie.
  3. Napisał ze nową chlodnica, dysza itp więc samo przez siebie rozumiem ze dodatkowo parownik też plukany i osuszacz zmieniony na nowy. więc i układ pusty. Wtedy 100% oleju idzie do kompresora i sam sie odpowiednio wymiesza w układzie. Jeśli nie zrobi wszystkiego od A do Z to za chwilę bedzie robił drugi raz.
  4. Oleju ma być tyle ile mówi instrukcja auta. Jak masz zamiennik sprężarki, to nie koniecznie masz tyle oleju ile w danym aucie jest wymagane. Ten sam kompresor moze być stosowany w różnych modelach itp. Zlewasz całość oleju i napełniasz tyle ile być powinno. Olej tylko do sprężarki i rozruch zgodnie z instrukcją i zaleceniami. Do kompresora na 100% dostałeś papiery, należy je przeczytać i zrobić zgodnie ze sztuką.
  5. do listopada 2009 był M12, później M14
  6. Przyjechał kozą na zimówkach, to mogłeś nie zauważyć ze było ? Ale nowy setup robi robotę, muszę też na żywo zobaczyć...
  7. MaTeo85

    Mapy MIB w Audi A4 B9

    A jak Ty chciałeś bezpośrednio zmienić wersję US na EU? To trzeba zrobić z głową a nie pobrać soft eu i od tak zmienić. Masz wersję MHI2 więc poczytaj o more incredible bash na githubie i wikipedie tam, a dopiero jak wszystko będzie jasne zabieraj sie za zmianę softu.
  8. Fajny bajer Jak nie chcesz montować, to ja przygarnę ?
  9. No teraz niestety cena nowej to kosmos i ciężko z dostępnością. Jak pamiętam moja nowa miała nalepkę z logo boscha. Wiec może szukać zamiennik z boscha?
  10. Ja już co prawda parę lat temu, ale kupiłem ori nówkę z seata, koszt 3k wtedy, ale mam spokój do dzisiaj. Regeneracja to naprawdę loteria, a używane to już w ogóle bo większość z nich ma duże przebiegi i nigdy nie wiadomo jak długo to będzie jeszcze jeździło. Podobno znośnie regeneruje regparts spod Szczecina, ale to tylko zasłyszane info.
  11. Widziałem auto w BT, świetnie się prezentuje i widać dobrą rękę właściciela. Bezawaryjnych kilometrów i kolejnych ciekawych modów. Ps. Szkoda tej maglownicy. Teraz ciężko dostać coś dobrego, a z regeneracjami bywa róznie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...