Skocz do zawartości

MaTeo85

Pasjonat.
  • Postów

    2837
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

555

6 obserwujących

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Gdańsk

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    2.0
  • Kod silnika
    ALT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

13182 wyświetleń profilu
  1. No teraz niestety cena nowej to kosmos i ciężko z dostępnością. Jak pamiętam moja nowa miała nalepkę z logo boscha. Wiec może szukać zamiennik z boscha?
  2. Ja już co prawda parę lat temu, ale kupiłem ori nówkę z seata, koszt 3k wtedy, ale mam spokój do dzisiaj. Regeneracja to naprawdę loteria, a używane to już w ogóle bo większość z nich ma duże przebiegi i nigdy nie wiadomo jak długo to będzie jeszcze jeździło. Podobno znośnie regeneruje regparts spod Szczecina, ale to tylko zasłyszane info.
  3. Widziałem auto w BT, świetnie się prezentuje i widać dobrą rękę właściciela. Bezawaryjnych kilometrów i kolejnych ciekawych modów. Ps. Szkoda tej maglownicy. Teraz ciężko dostać coś dobrego, a z regeneracjami bywa róznie.
  4. Mały update do tematu, obecną wersja PETKA która aktualizuje sie z najnowszymi bazami to 8.8. nic sie nie zmieniło w sposobie aktywacji. Nadal trzeba mieć możliwość wysyłania PW na forum digital eliteboard do twórców.
  5. Dobre 😉 Na szczęście chłop szybko wytrzeźwiał. Ale co tu sie dziwić wnętrze jeepa to taki nowszy polonez... zobaczył na własne oczy i już nie chce
  6. E tam, podobno koniec najlepszy 🤣🤣🤣
  7. Pierwsze co to zmień czwórnik odpowietrzenia skrzyni korbowej bo pewnie pchać olej do dolotu. Po drugie warto zrobić jakieś plukanie bo pewnie pierścienie stoją na amen, jak nie pomoże to po prostu musisz z tym żyć. Remonty tego motoru nie mają sensu bo szkoda ładować hajs.
  8. G13 był stosowany w grupie vw nawet w 2016 roku. Z ciekawostek, porsche nigdy nie wprowadził w swoich autach G13. Z innych ciekawostek są 2 rodzaje g12evo (basf lub heartol) Można zobaczyć w etce kiedy wycofali zbiorniczek z sylikatem i wprowadzili bez, wtedy traktować tą datę jako graniczną do kiedy produkowali auta z tym nieszczęsnym woreczkiem. Po wywaleniu woreczka koniecznie trzeba zmienić płyn na g12evo.
  9. Sylikat był stosowany przy płynie G13, obecnie od jakiegoś juz czasu stosuje się G12evo gdzie nie ma potrzeby uzupełniać sylikatów z zewnętrznego źródła (wkładu).
  10. Tylko na Twoim bo musiałeś nas gonić 😀
  11. Pucujcie:) Ja z rodzinką zwiedzamy okolicę zanim wjedziemy do Bukowiny. Po za tym moja fura nie nadaje się do oglądania 🤣
  12. nie bo błędy wskazują na przerwę w obwodzie.
  13. zobacz czy sterownik silnika nie pływa w wodzie, oraz szukaj uszkodzeń wiązki kablowej na silniku bo to dość prawdopodobne że coś z kabelkami...
  14. Jeśli właściciel czy tam administrator osiedla pozwoli to sie da, ale też zależy co tam za automatyka bramy jest zamontowana, każdy przypadek trzeba traktować indywidualnie
  15. Nie gdybałbym tylko sprawdził co siedzi w aucie po kodach PR. Będzie czarno na białym.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...