Skocz do zawartości

MaTeo85

Pasjonat.
  • Postów

    2840
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

555

6 obserwujących

O MaTeo85

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Gdańsk

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    2.0
  • Kod silnika
    ALT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

13372 wyświetleń profilu
  1. do listopada 2009 był M12, później M14
  2. Przyjechał kozą na zimówkach, to mogłeś nie zauważyć ze było 🤪 Ale nowy setup robi robotę, muszę też na żywo zobaczyć...
  3. MaTeo85

    Mapy MIB w Audi A4 B9

    A jak Ty chciałeś bezpośrednio zmienić wersję US na EU? To trzeba zrobić z głową a nie pobrać soft eu i od tak zmienić. Masz wersję MHI2 więc poczytaj o more incredible bash na githubie i wikipedie tam, a dopiero jak wszystko będzie jasne zabieraj sie za zmianę softu.
  4. Fajny bajer Jak nie chcesz montować, to ja przygarnę 🤪
  5. No teraz niestety cena nowej to kosmos i ciężko z dostępnością. Jak pamiętam moja nowa miała nalepkę z logo boscha. Wiec może szukać zamiennik z boscha?
  6. Ja już co prawda parę lat temu, ale kupiłem ori nówkę z seata, koszt 3k wtedy, ale mam spokój do dzisiaj. Regeneracja to naprawdę loteria, a używane to już w ogóle bo większość z nich ma duże przebiegi i nigdy nie wiadomo jak długo to będzie jeszcze jeździło. Podobno znośnie regeneruje regparts spod Szczecina, ale to tylko zasłyszane info.
  7. Widziałem auto w BT, świetnie się prezentuje i widać dobrą rękę właściciela. Bezawaryjnych kilometrów i kolejnych ciekawych modów. Ps. Szkoda tej maglownicy. Teraz ciężko dostać coś dobrego, a z regeneracjami bywa róznie.
  8. Mały update do tematu, obecną wersja PETKA która aktualizuje sie z najnowszymi bazami to 8.8. nic sie nie zmieniło w sposobie aktywacji. Nadal trzeba mieć możliwość wysyłania PW na forum digital eliteboard do twórców.
  9. Dobre 😉 Na szczęście chłop szybko wytrzeźwiał. Ale co tu sie dziwić wnętrze jeepa to taki nowszy polonez... zobaczył na własne oczy i już nie chce
  10. E tam, podobno koniec najlepszy 🤣🤣🤣
  11. Pierwsze co to zmień czwórnik odpowietrzenia skrzyni korbowej bo pewnie pchać olej do dolotu. Po drugie warto zrobić jakieś plukanie bo pewnie pierścienie stoją na amen, jak nie pomoże to po prostu musisz z tym żyć. Remonty tego motoru nie mają sensu bo szkoda ładować hajs.
  12. G13 był stosowany w grupie vw nawet w 2016 roku. Z ciekawostek, porsche nigdy nie wprowadził w swoich autach G13. Z innych ciekawostek są 2 rodzaje g12evo (basf lub heartol) Można zobaczyć w etce kiedy wycofali zbiorniczek z sylikatem i wprowadzili bez, wtedy traktować tą datę jako graniczną do kiedy produkowali auta z tym nieszczęsnym woreczkiem. Po wywaleniu woreczka koniecznie trzeba zmienić płyn na g12evo.
  13. Sylikat był stosowany przy płynie G13, obecnie od jakiegoś juz czasu stosuje się G12evo gdzie nie ma potrzeby uzupełniać sylikatów z zewnętrznego źródła (wkładu).
  14. Tylko na Twoim bo musiałeś nas gonić 😀
×
×
  • Dodaj nową pozycję...