Skocz do zawartości

MaTeo85

Pasjonat
  • Postów

    2819
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

554

5 obserwujących

O MaTeo85

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Gdańsk

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    2.0
  • Kod silnika
    ALT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

11342 wyświetleń profilu
  1. a skąd spisywałeś kod z naklejki na obudowie?
  2. Trzeba wyjąć wiązkę i zweryfikować czy piny wszystkie są prawidłowo wpięte w wiązkę. I czy przyciski MF są sprawne.
  3. Kupujesz najtańszą chińską marnej jakości cześć i się później dziwisz że cieknie, i tak 3 razy? Kup ori kruciec i oring a zapomnisz o wycieku. Przecież to nie jest cześć która kosztuje miliony. Nowy 06B121132E w aso to 94,99zł
  4. Podjedź na najbliższą SKP i sprawdź, nie musi to być warsztat żeby ustalić co tam nie gra, a ogarnięty diagnosta ustali co jest nie tak bez problemu I pewnie za free lub niewielką opłatą.
  5. Tak do BCM należy dołożyć po 1 przedowdzie z lamp zewnętrznych z prawe i lewej strony. Piny w BCM to 000979034 Do lamp EU należy kupić odpowiednie wtyczki aby miały odpowiednią ilość pinów. Co do przełożenia kabelków masz w pierwszym poście, nie mam teraz schematu przed oczami żeby na 100% potwierdzić.
  6. Tu masz pcb lampy z A5 gdzie brakuje 3 diod od przeciwmgielnego oraz sporej ilosci komponentów w jej dolnej czesci ktore są czescią lini przeciwmgielnych. Złe dobranie parametrow tych komponentów mlze powodowac wyswietlanie błędu na zegarach przy włączeniu. niestety przerobka tych lamp jest dosyć męcząca. ale jeśli w Twoim wypadku robiła to jakaś firma, to reklamuj niech zrobią poprawnie, bo za 1000zł czy nawet więcej (srednio chyba tyle biorą za przerobienie) to wszystko powinno działać bez błędów.
  7. Diody świecą bo coś tam zostało wlutowane ale pytanie czy prawidłowe wartości rezystorów, czy prawidłowe diody i czy całość daje odpowiednią rezystancję na której opiera się sterownik krzycząc o błędzie?
  8. Nie wiem jak w A4 ale w lampach w A5 (przerabiałem na początku grudnia) cała linia od przeciwmgielnego nie jest obsadzona komponentami więc wlutowanie samych diod niewiele da, może w a4 jest podobnie i oporność lini jest przez to nieprawidłowa. Znajdę chwilę to postaram się wrzucić opis i foty bo jest dużo różnic w lampach od A4 i A5.
  9. Przelotka kabli z drzwi? Przelotka kabli do lampy z prawej pod schowkiem. Odpływ klimy na środku przy nogach pasażera, trzeba odchylić wykładzinę. Wyciągaj fotel jak najszybciej żeby dobrać się pod dywan. W nogach pasażera pod dywanem jest puszka od modułu telefonu.
  10. Jak wyżej kolega napisał. Zmiana kodowania załatwi sprawę. Ale... Zastanów się czy te lampy z tyłu nie mają sensu, wielokrotnie widzę przy słabej pogodzie jak auta jadą na dziennych, a z tyłu nic się nie świeci i tak jadą bez refleksji po autostradach, ekspresówkach itp. U siebie pierwsze co zrobiłem po kupnie auta to włączyłem właśnie lampy z tyłu aby świeciły się razem z dziennymi, wtedy nawet w gorszych warunkach pogodowych gdy jeszcze mijania się nie palą to jestem widoczny i nie muszę myśleć o ręcznej zmianie świateł.
  11. Dokładnie, a do tego klient jeszcze chce mieć jakąś gwarancję na wykonaną pracę itp. Jak chcesz mieć tanio to rób sam, a i to nie zawsze wyjdzie tanio, a i z dobrze bywa różnie.
  12. Załóż firmę i kasuj jeleni po 3k i będzie super... Prowadzenie działalności, pomieszczenie, sprzęt itp. Nie są za darmo i warsztat nie zrobi tego jak z kolegą przy piwku za free. Każdy chce podwyżki, multisporty itp. Ale jak mechanik chce zarobić to już źle?
  13. nie zawsze z przodu będzie morko, woda spływa na tył, tam robi się kałuża i gąbka zaczyna chłonąć. może też być uszkodzona zaślepka na pionowej powierzchni przy kanapie, po prawej stronie (tam jest zaślepka lub przelotka do kabli pompki paliwa do webasto. Jak nikt tego nie ruszał, to raczej wykluczam ale kto wie. ewentualnie przelotka od kabli do czujnika abs tylnego koła przecieka na kałużach?
  14. ten drugi znajduje się na wężu idącym z chłodniczki EGR (wąż cały ma numer 03L122157M). Sam termostat ma numer 1K0121113A (cena w aso 211zł)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...