Skocz do zawartości

MaTeo85

Pasjonat
  • Postów

    2829
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

554

6 obserwujących

O MaTeo85

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Gdańsk

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    2.0
  • Kod silnika
    ALT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

12635 wyświetleń profilu
  1. z Twojego raportu wynika że masz A5 8T z 2008 roku a nie nowszy model 5F. Do sprawdzenia stan akumulatora, moduł zarządzania energią i bezpieczniki zasilające, sprawdź wszystkie lub poszukaj po forum które odpowiadają za zasilanie modułu centralnej elektryki J519
  2. Jak nie miałeś do czynienia wcześniej z lutowanie a tym bardziej z hotem, to może być kiepsko. Topnika używa się już na etapie wylutu starej diody, obniża temp topnienia lutu itp... Pooglądaj jakieś filmiki na yt jak się za to zabrać i najlepiej potestuj na czymś zanim zepsujesz lampę. Pamiętaj o polaryzacji diody i zaopatrz się w dobry uchwyt tzw. 3 rękę do trzymania płytki w poziomie abyś miał miejsce od spodu grzać, a od góry spokojnie podmieniać diody. PS. Ogólnie grzebanie w tych lampach to masochizm ale jak masz zacięcie i chcesz spróbować to wszystko jest dla ludzi ja zrobiłem komplet do A5 i już więcej nie ruszę, bo ich rozklejanie/rozcinanie, aby wyszła estetycznie to jest kosmos. Rozcinałem dokładnie na łączeniu klosza z obudową a nie jak wszyscy gdzieś w środku obudowy. jak coś to mam diody takie jak do A4 pomarańczowe bo niestety w A5 są innego typu.
  3. światła sterowane są z BCMa, podłącz się za pomocą vcdsa, zrób pełny autoscan i wklej tu plik.
  4. Jak najbardziej topnik trzeba mieć, dobrze zmienić cynę na ołowiową, ale do tego trzeba mieć dobry sprzęt bo płytka bardzo mocno absorbuje i rozprasza ciepło. Jak nie masz mocnej kolby to zostaw to co jest i też da radę. Pilnuj żeby nie pozostawały zimne luty. Warto mieć zasilacz warsztatowy żeby po lutowaniu sprawdzić czy wszystko świeci, bo zrobisz zimny lut i całość przestanie swiecić. (Tak przynajmniej miałem w lampach z A5, ale one są inne w budowie od A4.)
  5. Tylko hot air, grzejesz płytkę od drugiej strony. Diody nie lubią gorąca i łatwo je stopić...
  6. Rozumiem że klon vcdsa? One bardzo często nie radzą sobie z odczytem grupy 55.
  7. MaTeo85

    Mapy MIB w Audi A4 B9

    Karta SD oczywiście siedzi w slocie 1 nadal?
  8. MaTeo85

    Mapy MIB w Audi A4 B9

    reset po zrobiłes? miałem podobny problem, gdy próbowałem najnowszego M.I.Ba dać, przy 3.6.0 ruszyło, normalnie aktualizacja z czerwonego menu, po wszystkim reset, odczekanie chwili i było. Też w MHI2Q_US... robiłem z powodzeniem konwersję na EU przy pomocy M.I.Ba.
  9. a skąd spisywałeś kod z naklejki na obudowie?
  10. Trzeba wyjąć wiązkę i zweryfikować czy piny wszystkie są prawidłowo wpięte w wiązkę. I czy przyciski MF są sprawne.
  11. Kupujesz najtańszą chińską marnej jakości cześć i się później dziwisz że cieknie, i tak 3 razy? Kup ori kruciec i oring a zapomnisz o wycieku. Przecież to nie jest cześć która kosztuje miliony. Nowy 06B121132E w aso to 94,99zł
  12. Podjedź na najbliższą SKP i sprawdź, nie musi to być warsztat żeby ustalić co tam nie gra, a ogarnięty diagnosta ustali co jest nie tak bez problemu I pewnie za free lub niewielką opłatą.
  13. Tak do BCM należy dołożyć po 1 przedowdzie z lamp zewnętrznych z prawe i lewej strony. Piny w BCM to 000979034 Do lamp EU należy kupić odpowiednie wtyczki aby miały odpowiednią ilość pinów. Co do przełożenia kabelków masz w pierwszym poście, nie mam teraz schematu przed oczami żeby na 100% potwierdzić.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...