Skocz do zawartości

MaTeo85

Pasjonat.
  • Postów

    2858
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

556

6 obserwujących

O MaTeo85

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Gdańsk

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    2.0
  • Kod silnika
    ALT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

13671 wyświetleń profilu
  1. panowie jak by ktoś szukał to mam nie używane jarzma przód pod 320mm z ATE 11.0230-0807.1 jak i nowe jarzma tył TRW BDA914 288mm, były kupione nowe, wypiaskowane pod malowanie na czarno, pomalowane (z ręki więc nie jest to idealne malowanie) i tak leżą bo z braku czasu wsadziłem set kupiony na forum gotowy do montażu, a moje klocki leżą i trochę zagracają. jak dobrze pamiętam to lezą gdzieś też zaciski przód 320mm robione kiedyś przez @Dev jakoś w 2018 czy 2019 roku. Jak są chętni to zapraszam a z ceną się pewnie dogadamy. najlepiej ktoś z Gdańska żeby wysyłek nie robić
  2. a czy posiadasz pamięć fotela kierowcy i lusterek?
  3. koduj pilota z dala od swojej bramy, czasami jak się pilot komunikuje z bramą to się HL nie bardzo chce ogarnąć. a czasami po prostu może być nie kompatybilny. testuj też różne odległości od sterownika HL i oczywiście zgodnie z procedurą czyli drzwi kierowcy otwarte itp. najlepiej w 2 osoby to robić
  4. ok, jak sam widzisz gdybyś zamieścił info w poście o modelu itp., to już byś miał wcześniej... A4 B7 - 2005 - przód podłużnice.pdf A4 B7 - 2005 - tył podłużnice.pdf A4 B7 2005 - przód.pdf A4 B7 2005 - środek Avant.pdf A4 B7 2005 - środek Sedan.pdf A4 B7 2005 - tył Avant.pdf A4 B7 2005 - tył Sedan.pdf
  5. Nie bardzo rozumiem jakie tabu? Masz automat, odpowiedni moduł kierownicy i łopatki działają po zwykłym kodowaniu. Jest naprawdę wszystko na forum rozpisane jakie kodowanie jakie moduły itp. Jeśli masz manual czego dotyczy ten temat, to oczywistym jest ze łopatką biegu nie zmienisz. Założyć kierownicę z łopatkami oczywiście mozesz ale beda bezużyteczne, coś jeszcze jest dla Ciebie nie jasne?
  6. A ja nie zdążę do tego czasu z roboty wrócić 😢 a tez bym chętnie podjechał.
  7. W Gdańsku jest kolega który ogarnia LPG bardzo fajnie. Nie pamiętam teraz jego profilu, moze @george pomożesz?
  8. Już pisałem, oleju wlewa się tyle ile mówi instrukcja AUTA a nie kompresora, masz podaną ilość i typ oleju na naklejce pod maską (a przynajmniej powinna taka być) wtedy koniecznie zlewasz cały olej z kompresora i uzupełniasz tyle ile odczytałeś w instrukcji lub naklejce na aucie. I tyle. Co do uruchamiania układu po naprawie to jak dobrze pamiętam nissens ma bardzo dobrą instrukcję więc warto poszukać na necie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...