Skocz do zawartości

MaTeo85

Pasjonat
  • Postów

    2786
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

554

5 obserwujących

O MaTeo85

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Gdańsk

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    2.0
  • Kod silnika
    ALT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

10589 wyświetleń profilu
  1. MaTeo85

    Mapy MIB w Audi A4 B9

    Jest opis na przykładzie A3 z MHS2 u ruskich jak chcesz podjąć ryzyko to przeczytaj od dechy do dechy i zdecyduj czy masz narzędzia i chęć bawić się sam. https://www.drive2.ru/l/668070687813927640/
  2. Wszystko powinno działać bez żadnego problemu. Po prostu nie będzie reakcji na manetki od biegów.
  3. Nic, ale u mnie nie dobija zawias tak mocno bo mam w nim wszystko wymienione 😀
  4. Tak zgodne z ori rozmiarem. A wygląda to tak:
  5. Mam w b6 felgi 7,5x17 et 29 z zawiasem 1BE i pasują idealnie do lini błotników. B7 to praktycznie to samo, więc powinno pasować, ewentualnie mogą wystawać ze 2 milimetry.
  6. Kup soczewki bosch al z b8 będą pasowały P&P. Poczytaj wątki na forum które już opisują wszystko.
  7. poszukaj sobie co tam Cię interesuje w zależności jakie masz lampy. A4 B9 2021 - 8EX.pdf A4 B9 2021 - 8IH.pdf A4 B9 2021 - 8IT.pdf A4 B9 2021 - 8IT-8G4-GP0.pdf A4 B9 2021 - 8IT-GP1.pdf A4 B9 2021 - 8IY-GP1.pdf
  8. 8T0 887 187 J50.
  9. część wycofana z produkcji w 02/2023 więc nie wiem czy znajdziesz nówkę, racej używki. W aso dostępne jeszcze są czarne, beżowe
  10. trochę czasu minęło od ostatniego update'u... Autko dalej żyje, robi jakieś tam kilometry, ale mniej... w maju 2023 kupiłem Skodę Superb 3 i jest to auto na co dzień, którym teraz najczęściej żona pokonuje kilometry, a A4 zostało moim "trupkiem" jak musze gdzieś podjechać itp. Jak zawsze w leciwym aucie, coś tam trzeba zrobić. Dzisiaj po chyba dobrych kilku miesiącach w końcu wymieniłem zamek maski, oraz rączkę otwierania w kabinie, niestety stary zamek zaczął strasznie ciężko się otwierać i oryginalna rączką nie wytrzymała napięcia i się złamała. Do tego wszystkiego jak to czasem w ALT bywa, wyskoczyła kontrolka niskiego poziomu oleju i trzeba było się w końcu za to zabrać aby dolać oleju. Zamontowałem nowy ori zamek jak i rączkę otwierania. Wszystko zajęło mniej więcej 1,5h włącznie z awaryjnym dostaniem się pod maskę. (ściągnięcie grilla od zewnątrz, odkręcenie uchwytu zamka od maski i dostanie się do zamka. Trochę gratów do modów nadal leży i czeka na lepsze czasy... kto wie kiedy ja znajdę na to wszystko czas 🤔
  11. to czego Ci tam jeszcze w autku brakuje? 🤔
  12. Sygnał fotochromu nie ma nic wspolnego z MK. Jest podawany bezpośrednio z lusterka środkowego na szybie. Jeśli nie było fotochromu, to tak trzeba doprowadzić 2 przewody z lusterka do prawych i lewych drzwi do modułów.
  13. nie mam zamiaru zmieniać Twojego światopoglądu, robisz jak uważasz za stosowne. Nie mam teraz czasu szukać odpowiedniego SSP, ale w skrócie grupa VW w naprawach przewodów nie dopuszcza lutowania w żadnym miejscu. Co zrobisz z tą wiedzą to Twoja sprawa. co do tego że piny mogą pełnić funkcję bezpiecznika to uświadomię Cię że są tak policzone że w momencie puszczenia przez złączę dużego prądu mają się po prostu przepalić w odpowiednim miejscu aby nie dopuścić do ewentualnego pożaru, jaki to prąd, jak długo ma oddziaływać aby pin się przepalił, nie wiem nie testowałem, jest to po prostu dodatkowe zabezpieczenie. A już po za konkursem, to że coś działa, nie oznacza że jest zrobione zgodnie ze sztuką.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...