Skocz do zawartości

MaTeo85

Pasjonat
  • Postów

    2784
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

554

5 obserwujących

O MaTeo85

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Gdańsk

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    2.0
  • Kod silnika
    ALT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

10564 wyświetleń profilu
  1. Nic, ale u mnie nie dobija zawias tak mocno bo mam w nim wszystko wymienione 😀
  2. Tak zgodne z ori rozmiarem. A wygląda to tak:
  3. Mam w b6 felgi 7,5x17 et 29 z zawiasem 1BE i pasują idealnie do lini błotników. B7 to praktycznie to samo, więc powinno pasować, ewentualnie mogą wystawać ze 2 milimetry.
  4. Kup soczewki bosch al z b8 będą pasowały P&P. Poczytaj wątki na forum które już opisują wszystko.
  5. poszukaj sobie co tam Cię interesuje w zależności jakie masz lampy. A4 B9 2021 - 8EX.pdf A4 B9 2021 - 8IH.pdf A4 B9 2021 - 8IT.pdf A4 B9 2021 - 8IT-8G4-GP0.pdf A4 B9 2021 - 8IT-GP1.pdf A4 B9 2021 - 8IY-GP1.pdf
  6. część wycofana z produkcji w 02/2023 więc nie wiem czy znajdziesz nówkę, racej używki. W aso dostępne jeszcze są czarne, beżowe
  7. trochę czasu minęło od ostatniego update'u... Autko dalej żyje, robi jakieś tam kilometry, ale mniej... w maju 2023 kupiłem Skodę Superb 3 i jest to auto na co dzień, którym teraz najczęściej żona pokonuje kilometry, a A4 zostało moim "trupkiem" jak musze gdzieś podjechać itp. Jak zawsze w leciwym aucie, coś tam trzeba zrobić. Dzisiaj po chyba dobrych kilku miesiącach w końcu wymieniłem zamek maski, oraz rączkę otwierania w kabinie, niestety stary zamek zaczął strasznie ciężko się otwierać i oryginalna rączką nie wytrzymała napięcia i się złamała. Do tego wszystkiego jak to czasem w ALT bywa, wyskoczyła kontrolka niskiego poziomu oleju i trzeba było się w końcu za to zabrać aby dolać oleju. Zamontowałem nowy ori zamek jak i rączkę otwierania. Wszystko zajęło mniej więcej 1,5h włącznie z awaryjnym dostaniem się pod maskę. (ściągnięcie grilla od zewnątrz, odkręcenie uchwytu zamka od maski i dostanie się do zamka. Trochę gratów do modów nadal leży i czeka na lepsze czasy... kto wie kiedy ja znajdę na to wszystko czas 🤔
  8. Sygnał fotochromu nie ma nic wspolnego z MK. Jest podawany bezpośrednio z lusterka środkowego na szybie. Jeśli nie było fotochromu, to tak trzeba doprowadzić 2 przewody z lusterka do prawych i lewych drzwi do modułów.
  9. nie mam zamiaru zmieniać Twojego światopoglądu, robisz jak uważasz za stosowne. Nie mam teraz czasu szukać odpowiedniego SSP, ale w skrócie grupa VW w naprawach przewodów nie dopuszcza lutowania w żadnym miejscu. Co zrobisz z tą wiedzą to Twoja sprawa. co do tego że piny mogą pełnić funkcję bezpiecznika to uświadomię Cię że są tak policzone że w momencie puszczenia przez złączę dużego prądu mają się po prostu przepalić w odpowiednim miejscu aby nie dopuścić do ewentualnego pożaru, jaki to prąd, jak długo ma oddziaływać aby pin się przepalił, nie wiem nie testowałem, jest to po prostu dodatkowe zabezpieczenie. A już po za konkursem, to że coś działa, nie oznacza że jest zrobione zgodnie ze sztuką.
  10. 1. nie lutuje się, poszukaj informacji technicznej grupy VW na ten temat. (zmiana rezystancji, brak kontroli prądowej (nielutowane złącza pełnią też rolę "bezpieczników"), pękanie przewodów tuż przy miejscu lutowania itd.) Tak wszystkie połączenia w wiązkach grupy VW są zaciskane. 2. tak oryginalna kostka to PINy 010E co nie zmienia faktu że da się to zrobić lepiej lub gorzej, a jak chcesz lepiej to można użyć kostki 4M0972144 i już masz wkład kostki pod PINy 009.
  11. Kabli w aucie się nie lutuje, a piny 009 są dostępne bez problemów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...