-
Postów
2837 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
555O MaTeo85

- Obecnie Przegląda stronę główną forum
Informacje
-
Imię
Mateusz
-
Miasto
Gdańsk
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2004
-
Silnik
2.0
-
Kod silnika
ALT
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Multitronic
-
Paliwo
PB
-
No teraz niestety cena nowej to kosmos i ciężko z dostępnością. Jak pamiętam moja nowa miała nalepkę z logo boscha. Wiec może szukać zamiennik z boscha?
-
Ja już co prawda parę lat temu, ale kupiłem ori nówkę z seata, koszt 3k wtedy, ale mam spokój do dzisiaj. Regeneracja to naprawdę loteria, a używane to już w ogóle bo większość z nich ma duże przebiegi i nigdy nie wiadomo jak długo to będzie jeszcze jeździło. Podobno znośnie regeneruje regparts spod Szczecina, ale to tylko zasłyszane info.
-
MaTeo85 obserwuje zawartość Problemy z odpalaniem i szarpanie podczas jazdy w Audi A4 B6 2.0 ALT , BrillantRed BFB Quattro , Zwiększony pobór oleju w Audi A4 B6 2.0 ALT i 2 innych
-
Widziałem auto w BT, świetnie się prezentuje i widać dobrą rękę właściciela. Bezawaryjnych kilometrów i kolejnych ciekawych modów. Ps. Szkoda tej maglownicy. Teraz ciężko dostać coś dobrego, a z regeneracjami bywa róznie.
-
Mały update do tematu, obecną wersja PETKA która aktualizuje sie z najnowszymi bazami to 8.8. nic sie nie zmieniło w sposobie aktywacji. Nadal trzeba mieć możliwość wysyłania PW na forum digital eliteboard do twórców.
-
A5 8T3 Competition 2.0 TFSI Quattro Akebono 375/330
MaTeo85 odpowiedział(a) na NervaR temat w Audi A5/S5/RS5 8T
Dobre 😉 Na szczęście chłop szybko wytrzeźwiał. Ale co tu sie dziwić wnętrze jeepa to taki nowszy polonez... zobaczył na własne oczy i już nie chce -
A5 8T3 Competition 2.0 TFSI Quattro Akebono 375/330
MaTeo85 odpowiedział(a) na NervaR temat w Audi A5/S5/RS5 8T
E tam, podobno koniec najlepszy 🤣🤣🤣 -
Pierwsze co to zmień czwórnik odpowietrzenia skrzyni korbowej bo pewnie pchać olej do dolotu. Po drugie warto zrobić jakieś plukanie bo pewnie pierścienie stoją na amen, jak nie pomoże to po prostu musisz z tym żyć. Remonty tego motoru nie mają sensu bo szkoda ładować hajs.
-
G13 był stosowany w grupie vw nawet w 2016 roku. Z ciekawostek, porsche nigdy nie wprowadził w swoich autach G13. Z innych ciekawostek są 2 rodzaje g12evo (basf lub heartol) Można zobaczyć w etce kiedy wycofali zbiorniczek z sylikatem i wprowadzili bez, wtedy traktować tą datę jako graniczną do kiedy produkowali auta z tym nieszczęsnym woreczkiem. Po wywaleniu woreczka koniecznie trzeba zmienić płyn na g12evo.
-
Sylikat był stosowany przy płynie G13, obecnie od jakiegoś juz czasu stosuje się G12evo gdzie nie ma potrzeby uzupełniać sylikatów z zewnętrznego źródła (wkładu).
-
Bla Bla Bla Bukowina Tatrzańska 2025
MaTeo85 odpowiedział(a) na Michu1996 temat w Zloty Ogólnopolskie
Tylko na Twoim bo musiałeś nas gonić 😀 -
nie bo błędy wskazują na przerwę w obwodzie.
-
zobacz czy sterownik silnika nie pływa w wodzie, oraz szukaj uszkodzeń wiązki kablowej na silniku bo to dość prawdopodobne że coś z kabelkami...
-
Jeśli właściciel czy tam administrator osiedla pozwoli to sie da, ale też zależy co tam za automatyka bramy jest zamontowana, każdy przypadek trzeba traktować indywidualnie
-
Nie gdybałbym tylko sprawdził co siedzi w aucie po kodach PR. Będzie czarno na białym.