Skocz do zawartości

slawko912

Pasjonat
  • Postów

    28
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O slawko912

Informacje

  • Imię
    Sławek
  • Miasto
    Łódz

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

941 wyświetleń profilu
  1. A jak będzie coś uszkodzone to trzeba mierzyć ten wałek czy na oko będzie widać że się nie nadaje?
  2. Jak zrobić przegląd pompy jak to sprawdzić?
  3. Witam mam podobnie i jak udało Ci się ustalic czy grzybek masz dobry?
  4. Witam czy dalo radę ten waz wykręcić bez odkręcania turbiny?
  5. U mnie tez inny w zamienniku i też nie pamiętam a cienkie
  6. U mnie niestety w zamieniku był inny rozmiar uszczelki i nie pamiętam jaki a znow cieknie?
  7. Witam czy udało się komuś poznać rozmiar oringu tego krućca?
  8. Filtr był na 4 krućce i na taki zmieniłem jest knechta więc kupilem specjalnie drogi narazie auto zaczęło znów dobrze odpalać może wina była zapowietrzenie gdzies układu paliwa
  9. Witam po wymianie filtra paliwa na 4 króćce po paru miesiącach po przekręceniu stacyjki słychać często stukanie ewidentnie z filtra paliwa i długo wtedy odpala czy wie ktoś co to może być?
  10. Czy jest to średnica mierzona na oryginalny króćcu czy zamienniku?
  11. Lanigista Ale jeśli nawet cześć oleju w torsenie została to mimo wszystko podejrzewam że jest uszkodzone coś najprawdopodobniej w torsenie a jeśli by się w jakis sposob wymieniło calkowicie olej w torsenie to pewnie i tak to haczenie by występowało. Ciekaw jestem czy dwusiarczek molibdenu tej skrzyni z torsenem by nie zaszkodził
  12. Olej wymirnialem tylko w Skrzyni mam manualna, trochę się objawy zmniejszyły w dyfrze tez planuje wymienić i chyba bez wymiany torsena na skręconych kolach pozostanie jazda bez gazu. Bo ceramizer czy inne tego typu rzeczy do tej skrzyni to tyko pogorszą sprawę
  13. Ja mam w 1.8t ten sam dzwiek a pompa i łańcuch są pewnie takie same jak 1.6 wydaje mi się ze gdy go kupiłem już ten dzwiek był. Zrobiłem tak 17 tys km i nic się nie zmienilo. Przebieg mam 217tys km też miałem zwalać miskę ale jak widać każdy z tym jeździ i nic się nie dzieje. Męczy ucho to i ciekawe czy ktoś rozgryzie co jest przyczyną tego dźwięku czy pompa czy łańcuch czy napinacz?
  14. U mnie w b6 quattro jest problem gdy przy skręconych kolach na zakręcie przy wolnej jeździe doda się więcej gazu wtedy słychać i czuć jakby tryby o siebie haczyly. Ciekaw jestem czy to może być wina dyfra czy czegoś innego
  15. Jeśli sprawa gosciurnr się nie rozwiązała to problem z odpalaniem i długim kreceniem jest najprawdopodobniej od czujnika położenia wału korbowego po 200 tys km przebiegu większość przestaje działac.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...