
slawko912
Pasjonat-
Postów
28 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
A jak będzie coś uszkodzone to trzeba mierzyć ten wałek czy na oko będzie widać że się nie nadaje?
-
Jak zrobić przegląd pompy jak to sprawdzić?
-
Zawór regulacji ciśnienia 06A129101D w A4 B7 1.8T
slawko912 odpowiedział(a) na cipiur1980 temat w 1.8T
Witam mam podobnie i jak udało Ci się ustalic czy grzybek masz dobry? -
Witam czy dalo radę ten waz wykręcić bez odkręcania turbiny?
-
U mnie tez inny w zamienniku i też nie pamiętam a cienkie
-
U mnie niestety w zamieniku był inny rozmiar uszczelki i nie pamiętam jaki a znow cieknie?
-
Witam czy udało się komuś poznać rozmiar oringu tego krućca?
-
Filtr był na 4 krućce i na taki zmieniłem jest knechta więc kupilem specjalnie drogi narazie auto zaczęło znów dobrze odpalać może wina była zapowietrzenie gdzies układu paliwa
-
Witam po wymianie filtra paliwa na 4 króćce po paru miesiącach po przekręceniu stacyjki słychać często stukanie ewidentnie z filtra paliwa i długo wtedy odpala czy wie ktoś co to może być?
-
Czy jest to średnica mierzona na oryginalny króćcu czy zamienniku?
-
Puknięcie przy zmianie biegów A4 b7 1,8 t quattro
slawko912 odpowiedział(a) na cichy1983r temat w Audi A4 B6/B7
Lanigista Ale jeśli nawet cześć oleju w torsenie została to mimo wszystko podejrzewam że jest uszkodzone coś najprawdopodobniej w torsenie a jeśli by się w jakis sposob wymieniło calkowicie olej w torsenie to pewnie i tak to haczenie by występowało. Ciekaw jestem czy dwusiarczek molibdenu tej skrzyni z torsenem by nie zaszkodził -
Puknięcie przy zmianie biegów A4 b7 1,8 t quattro
slawko912 odpowiedział(a) na cichy1983r temat w Audi A4 B6/B7
Olej wymirnialem tylko w Skrzyni mam manualna, trochę się objawy zmniejszyły w dyfrze tez planuje wymienić i chyba bez wymiany torsena na skręconych kolach pozostanie jazda bez gazu. Bo ceramizer czy inne tego typu rzeczy do tej skrzyni to tyko pogorszą sprawę -
Ja mam w 1.8t ten sam dzwiek a pompa i łańcuch są pewnie takie same jak 1.6 wydaje mi się ze gdy go kupiłem już ten dzwiek był. Zrobiłem tak 17 tys km i nic się nie zmienilo. Przebieg mam 217tys km też miałem zwalać miskę ale jak widać każdy z tym jeździ i nic się nie dzieje. Męczy ucho to i ciekawe czy ktoś rozgryzie co jest przyczyną tego dźwięku czy pompa czy łańcuch czy napinacz?
-
Puknięcie przy zmianie biegów A4 b7 1,8 t quattro
slawko912 odpowiedział(a) na cichy1983r temat w Audi A4 B6/B7
U mnie w b6 quattro jest problem gdy przy skręconych kolach na zakręcie przy wolnej jeździe doda się więcej gazu wtedy słychać i czuć jakby tryby o siebie haczyly. Ciekaw jestem czy to może być wina dyfra czy czegoś innego -
Jeśli sprawa gosciurnr się nie rozwiązała to problem z odpalaniem i długim kreceniem jest najprawdopodobniej od czujnika położenia wału korbowego po 200 tys km przebiegu większość przestaje działac.