
rafalek0124
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
15 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O rafalek0124

Informacje
-
Imię
Rafał
-
Miasto
Białystok
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2003
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
BFB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
604 wyświetleń profilu
-
Jaki koszt takiego swapu wyszedl ?
-
Ten reduktor to chyba do 150 km ale mogę się mylić.
-
Te wężyki co idą od wtryskiwaczy do kolektora to powinny być zdecydowanie krótsze.
-
Ta poduszka kierownicy co masz z b7 to pasuje rowniez do kierownicy z tej b8 z chromowana obwodka przycisków multifunkcji. Bo zakładałem do swojej audicy. Ale musisz sprawdzić jaki masz moduł zamontowany.
-
Wyrzuć katalizatory odrazu i powinno śmigać bez problemu latami.
-
Tą rurkę rownież znalazłem w swojej misce ale nie wiedziałem od czego ona. Auto jeździło normalnie moje i oleju brało tyle co v6 czyli jakiś 1 litr na 1000 km.
-
Kupuj drugi silnik z gwarancja i wstawiaj. Nie opłaca się tulejować bo duże koszta.
-
Montaż systemu nagłośnienia BOSE w Audi A4 B6/B7
rafalek0124 odpowiedział(a) na mk4 temat w Audi A4 B6/B7
Witam. mam ten sam problem ze swoim BOSE. I jak udało się rozwiązać problem? -
Witam Ja również zakupiłem pompe skv do silnika 3.0 asn i nie jestem zadowolony. Jak jest w baku poniżej 1/4 baku to auto długo musi kręcić aby odpaliło , a jak dojdzie do rezerwy to już w ogóle nie odpala.
-
Tak udało się za pierwszym razem. Nic nie doregulowałem tylko zostawiłem jak jest.
-
Jak blokady kupować to porządnej firmy. Kompletny rozrząd ina wyniósł mnie jakieś 1200 zł z pompą wody, przednią poduszką silnika, uszczelki pod pokrywy zaworów bo stare to jak plastik się zrobiły, plus blokady za 400 zł.
-
Witam Uporałem się już z wypadaniem zapłonów. Ustawiłem rozrząd prawidłowo i wszystkie problemy znikneły. Za pierwszym razem udało sie rozrząd ustawić na wartości w grupie 93 : -2 cf 0 cf 2cf - 2 cf. Blokady marki proofitool. 29 stopni to jest przeskok o 1 ząbek.
-
No jak najszybciej planuje by komus powierzyć wymianę rozrządu i jego poprawne ustawienie. Ale na Podlasiu ciężko o kogoś kto już to robił poprawnie. Katalizatory są podobno ok. Test wariatorów jutro zrobię.
-
Tak , zapłon wypada na 4,5,6 cylindrze. Na jalowym biegu auto drży. I jazda ze stala predkoscia czuć delikatne wibracje. Auto jest zrywne. I nie wiem czy to źle ustawionego rozrządu na tym wałku wydechowym czy to coś innego. Auto jeździ tak 3 lata lub nawet wiecęj.