Skocz do zawartości

Andrzej85

Pasjonat
  • Postów

    92
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Andrzej85

Informacje

  • Imię
    Andrzej
  • Miasto
    Łódzkie

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAGB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

994 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Andrzej85

1

Reputacja

  1. Witam. Mam podobny problem w Audi Q5 2017. Błąd silniczka nastawczego lewego nawiewu bocznego. Powietrze leci tylko z kratek na twarz i gdy zmieniam w nawigacji nic sięnie dzieje. Wie może ktoś gdzie szukać tego silniczka, w którym miejscu się znajduje?
  2. Hej. I udało się komuś dostać w wgrać ten soft 5104?
  3. Podłączyłem pin 17 do interfejsu diagnostycznego i po wbiciu wstecznego lusterko się nie rozjaśnia. Kabel trzeba chyba prowadzić do modułu komfortu.
  4. Oglądałem, u mnie nie ma nic takiego żadnych stuków czy hałasów (bynajmniej nie słysze nic). Mam tylko te cholerne wibracje. Luz z prawej strony jest podobny jak u Ciebie.
  5. Na razie jeszcze nie bo albo mechanicy nie wiedzą jak tego luzu sie pozbyć albo twierdzą że to nie jest przyczyną wibracji. Ostatnio wymieniłem lewy wał kołnierzowy bo po sprawdzeniu na tokarce wyszło że kołnierz jest delikatne krzywy. Niby to troche pomogło ale nadal coś telepie. Ty w swoim też msz wibracje w zakresie 50-80 km/h?
  6. No właśnie na prawą nic takiego nie znalazłem i nie wiem jak sie tego luzu pozbyć, mechanik rozkłada ręce a mi budą telepie jak cholera.
  7. W tych linkach widze tylko zestaw naprawczy na lewą strone a nie na prawą no chyba że źle patrze. I nikt tu nie krzyczy spokojnie.
  8. Panowie jak zlikwidować luz z prawej strony? Wymiana łożysk nic nie dała i jest tak jak było przed wymianą. Jest na to jakiś sposób?
  9. Kolega pisze chyba o drganiach w trakcie jazdy a nie na biegu jałowym jak we wskazanym przez ciebie wątku. Moim zdaniem to wina opon które na postoju sie odkształcają i po paru kilometrach wszystko wraca do normy. Tez tak mam.
  10. Czyli tak jak wspomniałeś wcześniej przy wymianie akumulatora na nowy o tych samych parametrach kodowanie jest niepotrzebne. Na początku bałem się, że jest coś nie tak i kodując coś skopałem. Dzięki za rzeczową odpowiedź.
  11. A czy kodowanie wpływa na to w jaki sposób jest ładowany nowy akumulator? U mnie po tym zabiegu gdy wyjeżdżam z garażu w ogóle nie ma ładowania. Napięcie wzrasta do 13,3v gdy włącze światła lub do 14,4v gdy temperatura spadnie do 6 stopni. Boje sie że takie ładowanie w konsekwencji doprowadzi że aku będzie niedoładowany i przez to jego sprawność z czasem będzie spadać.
  12. Trzeba obserwować co będzie sie dalej działo.
  13. Andrzej85

    Problem z odpalaniem

    Mam tak samo że gdy są 4 stopnie to od razu odpali, a np przy 10 już często musi dłużej kręcić. Myślałem że to wina starego akumulatora ale przy nowym chyba też jest podobnie choć wyraźnie lepiej kręci i szybciej zaskoczy. Jak nie zapomnę to wtedy wciskam kluczyk bez sprzęgła i po chwili drugi raz ze sprzęgłem odpala od razu. Może przy wyższej temperaturze świece żarowe nie grzeją albo za krótko grzeją. Ja wszystkie świece mam sprawne 3 nowe, jednej nie moge wykręcić ale na szczęście grzeje.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...