Skocz do zawartości

Adix84

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Adix84

Informacje

  • Imię
    Adrian
  • Miasto
    Lublin

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

480 wyświetleń profilu
  1. Jesli masz dobrze wystrojone lpg i jeżdżone z głową to 100k km nie straszne ,pokonałem 120k km na lpg ,nie wiem ile zrobił poprzedni właściciel,silnik dalej pracuje jak trzeba ,Bfb po mapie na 220 koni. Ps.szarpanie przy przyspieszaniu może być oznaką padającą dwumasą lub problemem z układem napędowym ale co do reszty sie zgadzam .
  2. Faktycznie gość jest drogi,w sumie ja byłem u niego tylko na logach dynamicznych ale kumpel był u niego seatem i za wymianę wężyków od podcisnienia plus pare pierdół skasował go ponad 3k pln 😅 w dzisiejszych czasach jak chcesz sie bawic z silnikiem 1.8t to radze przygotowac sie na mechanikowanie bo inaczej gruby portfel i prowadzanie po warsztatach .
  3. @przemolll Prześledziłem twój wątek od 1 strony ,właściwie szukałem tematu który kiedyś śledziłem,kolega budował strokera ,finalnie dobił do 600+koni na etanolu,zerwało czapkę i w sumie tyle pamiętam 😅 Mając średnie pojęcie o mechanice lub w zasadzie brak tej wiedzy przy tylu przygodach podczas budowania które miałeś to normalny zjadacz chleba zbankrutowałby prowadząc auto co chwilę do mechanika,w sumie sam miałem nie mało roboty doprowadzajac moje szlifiery(wczesniej był Bex a teraz Bfb)do stanu używalnosci po poprzednich wlascicielach.Po przeczytaniu twojej historii trochę dało mi do myślenia zanim zdążyłem kupić podobny projekt w okazyjnej cenie ,doszedłem do wniosku że nie bede w stanie sam go serwisować na tyle ile bedzie wymagał ,przy czym jestem za tym żeby jednak go kupić i przerobić pod siebie.Czlowiek z wiekiem staje sie chyba coraz bardziej głupi zamiast w drugą stronę 😄 Co do klocków i tarcz,tylko 320mm ale zestaw Rotinger +klocek ferodo sprawują sie dobrze ,nie piszczą,jesli chodzi o zawiechę faktycznie krążą opinie że Mastersport sie skiepscił (mimo i tak najnizszej ceny na rynku) ja wlozyłem do siebie Maxgear'a i ponad 2 lata jeżdżę bez problemowo.Jesli chodzi o jakość skrzyń biegów GJW oraz GVE bez porównania lepiej sprawuje sie gve ,zarówno na trasy (ma dłuższy 6 bieg) jak i w codziennym użytkowaniu,wybierak pracuje wzorowo.
  4. Siema.dzieki za info odnośnie pasujących dyfrow z przełożeniem 37/9 ,nie doradze Ci odnośnie zmiany flansz ,w sumie sam bede orientował sie w temacie bo mam most ETR którego nie sposób nigdzie dostać tak samo jego zamiennik HNQ ,dlatego bede kombinował coś z innymi dyframi 37/9.Odnośnie tylnych sanek ,moje stare śruby nadawały sie ponownie przy zmianie sanek,napewno warto jest zwrócić uwagę na tuleje głowne sanek ,w jakim są stanie ,ewentualnie wymienic na poliuretany MPBS,warto tez zwrócić uwage na stan wachaczy odpowiadajacych za zbieżność i pochył kół oraz warto zabezpieczyć te sanki przed rudą .Tak zbieżność zapewne trzeba bedzie ustawić od nowa.
  5. Problem rozwiazałem sam.
  6. Właśnie zakupiłem tarcze na przód Rotinger 320 mm T5 plus klocki Ferodo ,jak mniemam taki zestaw ma hulać bezproblemowo ?
  7. Co moge Ci polecić ,ciężko u nas w lubelskim z diagnozą 1.8t ,a jesli juz to drogo -pisz do Marek Dziewa elektromechanika power come back,chlop zna sie na rzeczy ,albo Twój Warsztat Lublin.Ja sam ogarniam co moge bo jak pisał kolega Przemo-idzie zbankrutować, a po grubsza mechanike chyba zaprowadze do Białegostoku ,niestety brak czasu powoduje że nie zrobie tego sam.Co do wypadania zaplonu raczej glowica jest problemem ,zrób próbe olejową to zobaczysz w jakim stanie jest góra.Sam mialem przypadek że warsztat Turbo Wschód Sawin ,podjął się remontu silnika po czym złożywszy silnik auto pochodzilo 2 msce i glowica padła ,okazało się że żadnej regeneracji nie zrobili więc cieżko znaleźć jest porządnego mechanika.Radze uważać też na pseudo tunerów z Chełma.
  8. Autko ładnie zrobione ,pozwole sobie pare pomysłów zapożyczyć do mojej czarnej strzały jeśli pozwolisz ? co do zderzaka przód bardziej podoba mi sie s-line'owski ale to kwestia gustu .pozdrawiam i szerokosci.
  9. Na tej skrzyni to jedna wielka rzeźnia jak to się rozpedza ? czemu zmieniłeś tunera? Miałem robic też swoją bfb ale skromnie tam 300+ koni ,jednak pozostanę na tych 200paru do daily...chyba wyrosłem w końcu z tego silnika jak i b6 ,teraz spoglądam na B8 3.0tfsi.
  10. Witam.Mam problem ze sprężynami, okazało się że po wymianie sanek i sprężyn ( które były pęknieniete ) z tyłu na wzór starej (niestety mechanik nie dobrał po vinie -chyba ?) ,przód poszedł automatycznie do góry ,wygląda na to że poprzedni właściciel założył sprężyny od 1BA według vinu powinno być 1BE ,kupiłem używki sprężyny od 1BE i teraz pytanie czy jak je zamontuje to czy przód zejdzie niżej ? Sprężyny ex włascicela: Przód:8E0 411 105 BE (7kw) Tył:8E0 511 115 CS (10kw) Według vinu: Przód:8E0 411 105 CF (7kw) Tył:8E0 511 115 DM (11kw) Co chce zalożyć: Przód: 8E0 411 105 CG (8kw) Wymiary do nadkola: Przód:66cm Tył:63cm
  11. Siema.Witam się kolejny raz ,kiedyś miałem tutaj konto ale e-mail się zapodział dlatego witam się po raz kolejny z nowym kontem ,ponoć lepiej się witać niż żegnać, pozdrawiam serdecznie
  12. Trzyma sie na gumkach ,jedna od nadkola i 2 od spodu ,wystarzczy odpowiednio go wypiąć
  13. dzieki.poradzilem sobie sam .
  14. Witam.autko kolegi wygladem przypomina moje.Ile to ja czasu i kasy wylozylem na doprowadzenie auta do stanu uzywalnosci po poprzednim wlascicielu -Januszu ? Jedynym pozytywnym aspektem tych zaniedban bylo niekatowanie silnika z powodu braku mocy -zatkany kat (do tego stopnia ze wklad wyrzezbil sie na stozek i zatkal wylot) crash mapek,maglownica ,caly dol zawieszenia,wydajniejszy parownik (do 250koni-zamontowany byl jakis stary niewydajny, obecnie autko zestrojone na 230 koni na fabrycznych podzespolach i smiga super ),przeguby wewnetrzne przednie oraz uszczelka pod klawiatura. Ogolnie auto jest wygodnie i sprawia mi radosc ,troche narzekam na twarda zawieszke w Polsce-wiadomo stan drog, ale za to Niemczech na autobanie jest super . Nazwa BEXA pochodzi od kodu silnika BEX czy kolega doszedl do podobnego wniosku co ja ,ze w takim stanie auto to tylko usiasc i płakac? ? pozdrawiam ? ps odradzam Ledy ,szybko sie przepalaja ,aczkolwiek odnosnie lamp musze zrobic podobny zabieg z racji tego ze swiatla mam strasznie słabe.Na zdj sa alu 17 .
  15. Dokladnie kazdy ma wlasne zdanie na ten temat i ciezko sie zdecydowac .odnosnie płukanki -olej byl czerwony przed wlaniem płukanki (5w40) tak samo jest teraz (5w30) takze troche zgłupiałem ... na 5w40 zrobilem 9 tys km . Wszystkie płyny trzymają poziom takze wykluczam mieszanie sie jakichkolwiek cieczy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...