Skocz do zawartości

Ivanek

Pasjonat
  • Postów

    393
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

71

1 obserwujący

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Chorzów

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

4600 wyświetleń profilu
  1. Very interesting. I don't want to buy another handbrake lever but you're right, in two different B7's handbrake works same, on third tooth wheels doesn't move.
  2. Panowie, wie ktoś jak skasować ten luz na ręcznym? Zaciski są nowe, na regulatorze wcisnąłem ten przycisk resetu no ale łapie okropnie wysoko. Jak to ogarnąć? edit: może trzeba ten reset wcisnąć i te łapki pociągnąć całkowicie w strone tylnej kanapy i dopiero wtedy pociągnąć za ręczny by się wyregulował? VID20241121095225.mp4
  3. Panowie a co w temacie webasto do 3.0 TDI w B7?
  4. Zadaj pytanie sobie czy każdy start z miejsca tak wygląda? No nie. To raczej jest kilka razy w ciągu roku, u mnie rajdówką jest B6.
  5. Zdecydowanie nie B7 3.0 TDI Tiptronic tu | 250KM 600Nm B6 1.9 TDI manual tu | 200KM 450Nm oba moje quattro, nie ma co porównywać aspektu przyspieszenia, chodzi o sam fakt zmiany biegów Do codziennego przemieszczania jest bardzo wygodny, jednak wolałbym szybszą skrzynię.
  6. trzeba go wyprogramować by nie było błędu
  7. Ja z Chorzowa więc po sąsiedzku W pierwszym poście napisałeś, że modyfikowałeś oprogramowanie tiptronic. Co tam dokładnie zrobione? U mnie w 3.0 TDI przed aktualizacją dopiero gdy się zatrzymałem to zmieniał bieg z 2 na 1 przy czym było małe szarpnięcie, po aktualizacji przy 5kmh zmienia już na 1 bieg, troszkę szybciej też zmienia te biegi. Myślałem jeszcze zrobić true manual.
  8. Słyszałem, że klosze z Ali nawet zabezpieczone folią po 2-3 latach wyglądają jak ori 20 letnie. Jak długo masz swoje?
  9. Właśnie też słyszałem od jednego człowieka zajmującego się lampami że w B7 jest przypadłość pękania instalacji w lampach i najlepiej to też wymienić przy ingerencji. Ogólnie po tych 20. latach to te lampy nadają się do gruntownej regeneracji.
  10. Wygląda to nowocześniej, lepiej to pasuje.
  11. Ja na anglika i musiałem przeciągnąć kabel z prawej do lewej lampy
  12. Bardzo ładny bandyta, będę obserwował dla inspiracji. Polecam od siebie zmienić tylną wycieraczkę na nowszą odmianę pokroju Q5,C7 etc bo jakoś odmładza dupke
  13. Ponad 6 lat razem, różne przygody ale mimo wszystko kocham ten samochód i sprawia więcej frajdy niż B7
  14. W końcu dziś wymienione i cisza, a przy okazji wyszło że lewy amor trochę mokry więc będzie trzeba ogarnąć zestaw Sachsa, kolejne 500+ w naprawę. Na szczęście łączniki to z wymianą niecałe 200zł. Pióro wycieraczki było już zniszczone, oczywiście metalowy wkład zapieczony do trzpienia więc dremel i ogień. Ta wycieraczka bardzo gra, w B6 też zmieniłem pióro bo się oderwało całkiem.
  15. Z każdą turbiną masz mniejszą bądź większą robotę... Jest kilka tematów o turbinach do AVF i AWX, czy u mnie czy u innych. Na okolice 200KM można polecić GTC1549VZ, 1752, no ale przy tym bardzo często trzeba wymienić sprzęgło, dołożyć frontowy intercooler i to wystroić
×
×
  • Dodaj nową pozycję...