Skocz do zawartości

pelonek1

Pasjonat.
  • Postów

    2169
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

282

4 obserwujących

O pelonek1

Informacje

  • Imię
    Przemek
  • Miasto
    Warmia

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

9478 wyświetleń profilu
  1. Jak będzie pasować to będzie lepiej niż lutowanie.
  2. To zacznij kręcić, niech wie że żyje, a nóż widelec mu przejdzie.
  3. Jest dobrze.
  4. Jest tak jak piszesz, tak czy inaczej to się sprawdza.
  5. Proszę Auto-Scan.txt
  6. @Muskel1 będziesz chciał mój auto-scan?
  7. Jak nie zapomnę to wieczorem wrzucę, tylko ja mam polifta.
  8. Jest, to moje, może pomożesz koledze co ma zmienić.
  9. Po co chcesz wyłączyć, on pokazuje prawdę?
  10. Ciśnienie mierzyłeś na zimnym czy ciepłym silniku?
  11. Imasaf w LPG starcza na 100 k km i trzeba spawać/wymieniać bo zaczyna pierdzieć.
  12. Kosztuje normalnie 599 zł, ale da się kupić po zniżkach za tyle co napisałem a może jeszcze taniej. Ile go tam wchodzi bo jak ja lałem do A6 C6 to weszło mi pół litra a pozostałość z jednego litra poszła szybko na olx, także mnie ten olej kosztował około 200 zł.
  13. Nie zbiedniałbyś jakbyś raz wydał 450 zł i miał spokój do końca posiadania auta. Piszę bo różne opinie są po zmianie ORI G055145A2 na jakiś zamiennik. Ciekawy jestem jaką ma konsystencję ten Ravenol w temperaturze pokojowej.
  14. Stroiciela zmień i powinno wszystko wrócić do normy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...