Skocz do zawartości

pelonek1

Pasjonat
  • Postów

    2103
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

281

4 obserwujących

O pelonek1

Informacje

  • Imię
    Przemek
  • Miasto
    Warmia

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

8584 wyświetleń profilu
  1. Ja mam podstawowy i dla mnie wystarcza, vcdsa praktycznie nie noszę do tego auta.
  2. To jakie są ceny nowego?
  3. W grupie 15 i 16 co tam widać zaraz po odpaleniu? Nie pytałem czy na zimnym tylko kiedy tzn. jak dawno.
  4. Na których cylindrach wypada zapłon? Kiedy mierzyłeś ciśnienie sprężania?
  5. Tylko z nim może być tak, że jak kupisz to możesz zamrozić kasę na pół roku zanim Ci przyśle, także najlepiej zadzwoń dopytaj i jak jest taka możliwość to kupić za pobraniem. Na fisie można wyświetlać wszystko, wchodzić w każdy blok pomiarowy itp, jest dużo opcji takich jak np. przyspieszenia od iluś do iluś w kilku zakresach, jest tego dużo naprawdę, kasowanie błędów, odczyt błędów, szczerze to odkąd go mam to praktycznie VCDSa nie używam. Wskazówka robi obrót powitalny ale tutaj to tak sobie działa jak masz włączone ryglowanie drzwi po przekroczenie 30km/h, więc albo to wyłączyć albo jak wskazówka robi obrót powitalny to drzwi ryglują się gdy wskazówka osiąga 30km/h, nie ważne czy stoisz w miejscu.
  6. Jednak w PL od qmatis też już dostępny za 1180 zł. Tylko najlepiej zadzwonić i się dopytać bo może być tak, że po złożeniu zamówienia będzie się czekać pół roku na dostawę a kontakt z nim jest ciężki. https://www.qmatis.com/pl/shop/product/1-vfiz-for-audi
  7. Tylko niedostępny, chyba że z drugiej ręki, jednak jak są to ceny z rynku wtórnego są chore.
  8. 20V bez otworu na SAI z różnych aut grupy VW będą pasować, nawet od wolnossaka. Ja kupiłem z AGN akurat i też wkładam do BFB tylko aura nie sprzyja.
  9. Euro 3 kup, wywal SAI i nie pchaj się w to samo gówno co teraz.
  10. Bardzo dobra, patrząc na to że jak audi bieda bez Q i może z silnikiem 1,6 to praktycznie cena zbliżona do wartości pojazdu 🤣
  11. Mam dwa kałdi, tylko że jedno 13 letnie a drugie 18 letnie i oba tak samo trzeszczą przy dohamowywaniu, tylko że mnie to nie przeszkadza ale jak miałbym półroczne auto to też bym się wk***iał. Wymiana płynu hamulcowego na jakiś inny może pomóc, było coś tutaj na forum, może @Dev coś podpowie.
  12. Jeśli licznik mówi prawdę to poprzednicy przejechali niecałe 130 tyś km i to na benzynie, LPG montowałem ja zaraz po zakupie i chyba tylko zbiornik benzyny wypaliłem. Nie zauważyłem żeby w serii na benzynie było ubogo, pod butem zawsze było na minusie w gr. 33.
  13. Jest skazana, tylko pamiętaj, że mając ubogo ten proces będzie szybszy. Z drugiej strony to trochę oszczędności jeżdżąc przez te 155 tyś km na LPG jest, starczy na remont, a nawet drugie takie kałdi i jeszcze zostanie 😉
  14. To tylko dwie/trzy ostatnie cyfry/numery w numerze fabrycznym musisz zmienić, nic więcej.
  15. Tutaj powinny być korekty w gr. 32 i 33 najlepiej na minusie tak do -5. Błąd na zegarach wywali dopiero jak będziesz miał +25 w grupie 32, także jak dla Ciebie to jest tylko ważne to jeździj. Te głowice euro 4 są wykonane z gównolitu. Jestem właśnie na etapie wymiany swojej z euro 4 na euro 3 bo po 155 tyś km przejechanych na LPG nadaje się na śmietnik albo do regeneracji za minimum 3 tyś zł, gdzie nie wiadomo czy za chwilę po regeneracji nie pęknie, taki urok tych głowic niestety. Moja zdjęta z auta wygląda tak, gdzie gaz miałem zawsze prawidłowo wyregulowany (mam Vfiza i podgląd do korekt na bieżąco) i nigdy nie zapalił się błąd od ubogiej mieszkanki na zegarach.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...