
pelonek1
Pasjonat-
Postów
2155 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
282O pelonek1

Informacje
-
Imię
Przemek
-
Miasto
Warmia
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2006
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
BFB
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
9135 wyświetleń profilu
-
Na wydechowym cofnij łańcuch o jedno ogniwo, teraz masz 15.
-
Nie było łatwo 😃
-
Min 95
-
Czy można zaspawać otwory w tłumikach końcowych w Audi A4 B6?
pelonek1 odpowiedział(a) na Damian2401 temat w Audi A4 B6/B7
Jak zwykłą spawarką chcesz spawać to kup z dwie elektrody do stali kwasoodpornej i będzie dobrze, nawet jak jest to stal węglowa to przynajmniej Ci tak szybko nie skoroduje w tym miejscu. -
Czy można zaspawać otwory w tłumikach końcowych w Audi A4 B6?
pelonek1 odpowiedział(a) na Damian2401 temat w Audi A4 B6/B7
Zaspawasz bez problemu. -
Tyle ładować pieniędzy w gruza? Zastanów się dobrze, bo koszt remontu przewyższy wartość sprawnego auta.
-
Bo normę akceptowalną przez grupę VW spełnia, dobre. Dobranoc , dużo konkretów napisałeś w tym temacie, a już myślałem że "najlepszego" motula kupię na następną wymianę, jednak nie przekonałeś mnie 😛
-
A może pokaż sam skoro taki "ekspert" jesteś czemu ten motul wg. Ciebie taki super jest bo może też się przestawię na niego skoro nie ma lepszego w tej normie.
-
Jakiej firmy graty kupujesz?
-
Sterownik rejestruje wypadanie zapłonu i dlatego tak jest.
-
To @Dev Ci dobrze proponował, zastanów się dobrze.
-
A i jeszcze jedno, jak już zdiagnozujesz do końca i będziesz robił to szukaj głowicy euro 3, bo euro 4 to z gównolitu robione i co chwilę ktoś ma z nimi problemy, bo jak nie zapadnięte gniazda to lubią pękać.
-
Szykuj 3,5 - 4 k zł i znowu pojeździ 100-150 k km na LPG, czywiście jak sam będziesz robił, jak oddasz do mechanika to dolicz do tego 2-3 k zł za robotę. Dziwne, że przy takim ciśnieniu wypada zapłon na 4 biegu i wyżej, u mnie było na 2 cylindrze 6 barów, na pozostałych po równe 12 i zapłon wypadał na 2 cylindrze tylko na jałowych obrotach, dalej do odcinki nic nie wypadało. Ciśnienie sprawdzał bez i z próbą olejową?