Skocz do zawartości

pelonek1

Pasjonat.
  • Postów

    2172
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

282

5 obserwujących

O pelonek1

Informacje

  • Imię
    Przemek
  • Miasto
    Warmia

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

10034 wyświetleń profilu
  1. 665 886 464
  2. A ja myślę, że żadnego remontu nie było, tylko to co zawsze czyli nic.
  3. Daj namiary, może być PW.
  4. Wystarczająca żeby kierownika czasem wkurzyć bo widzi wszystko co się dzieje z autem na bieżąco 😃
  5. Mam po logach wystrojone od zawsze, LPG montowane jak auto w moim posiadaniu, nigdy nie było ubogo, do tego VFIZ, także podgląd do korekt na bieżąco i po 150 k km na LPG głowica skończyła się. Na drugim cylindrze było 6 bar na pozostałych po równe 12, czemu tylko na jednym, nie wiem, pęknięcia gołym okiem nie było widać. Teraz wpadła Euro 3 i mam nadzieję, że już jej nie zarżnę bo mniej jeżdżę teraz.
  6. Tylko żebyś za dużo nie miał przejechane na tym LPG bo wcześniej czy później potrzebny będzie remont głowicy.
  7. Akurat jak ja kupowałem w listopadzie 2021 to płaciłem za nowy 680 zł z przesyłką 👍
  8. Ja mam, ciekawy byłem ile teraz trzeba zapłacić bo widziałem na stronie qmatis że niedostępny. Tak jak kolega wyżej pisał, niedługo będzie droższy od auta.
  9. Ile teraz trzeba zapłacić za niego?
  10. Te schodzą bez problemu.
  11. Po co wymieniać śrubę jak nic się z nią nie dzieje? Wymień pierścień uszczelniający np. z tej oferty allegro 17306071664 i będzie dobrze.
  12. Drążki kierownicze sprawdź, tylko najlepiej końcówki out ze zwrotnicy bo inaczej to ciężko coś wyczuć.
  13. Jak będzie pasować to będzie lepiej niż lutowanie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...