Skocz do zawartości

pelonek1

Pasjonat.
  • Postów

    2180
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

282

5 obserwujących

O pelonek1

Informacje

  • Imię
    Przemek
  • Miasto
    Warmia

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

11670 wyświetleń profilu
  1. Jest coś takiego jak ETKA online i każdy może sobie sprawdzić 😛
  2. Zobacz najpierw ile się obraca kierownica żeby skręcić koła do końca od jazdy na wprost. W B7 nawet półtorej obrotu nie ma, także nie martw się na zapas.
  3. To obróć żeby gniazdo Ci pasowało.
  4. A piszesz to co powyżej?
  5. Jak masz do górnego zgięcia na bagnecie bezpośrednio po zgaszeniu rozgrzanego silnika to nic mu nie będzie.
  6. Logi dynamiczne zrób na benzynie i LPG podczas jazdy a nie w postoju. Wszystko masz opisane w dziale diagnostyka. Z tego co tu wrzucasz to wygląda, że na benzynie jest ok.
  7. Wystarczy że logi zrobisz i przejedziesz się kawałek i będzie widać czy na benzynie jest ok.
  8. Skasuj błędy w sterowniku silnika, pojeździj na benzynie i zobacz jak będzie, jak w okolicach 0 to wyreguluj LPG.
  9. Jeśli przy takiej temperaturze jak teraz słychać go rano do 4 s to wymień. U mnie prawie 300 k km, łańcuch z napinaczem z fabryki i teraz nie słychać go wcale, w zimie z sekundę i to nie każdego poranka także nie mam zamiaru wymieniać bo interwału jako takiego nie ma.
  10. A ja myślę, że żadnego remontu nie było, tylko to co zawsze czyli nic.
  11. Daj namiary, może być PW.
  12. Wystarczająca żeby kierownika czasem wkurzyć bo widzi wszystko co się dzieje z autem na bieżąco ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...