Skocz do zawartości

Sabereqq

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Sabereqq

Informacje

  • Imię
    Dawid
  • Miasto
    Podkarpackie

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BEX
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

432 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Sabereqq

3

Reputacja

  1. Ja też jestem tego samego zdania. Ja jakoś bezpieczniej czuję się z wyłączonym ESP podczas zimy , wolę mieć kontrolę zwłaszcza w zakrętach Szczerze ? Nie określam się za Bóg wie jakiego kierowcę , ale mam sedana i miałem już kilka sytuacji poślizgowych tej zimy i za każdym razem udawało się zapanować nad sytuacją dodawając gazu a wtedy tył wyjeżdżał i prostowałem auto . Po przesiadce z ośki dopiero w zimie widać jaką przewagę quattro ma nad innymi napędami
  2. Nie schodzi ci plastidip z tej listwy pod klapą bagażnika ? Bo obstawiam że nie wyciągałeś go do malowania a sam się zastanawiam nad plastidipem , obklejeniem go folią a zwykłym lakierem
  3. A może by tak czarna ramka na rejestracje do przodu od Alti Giri MONO ? Fajnie wypełniła by tą lukę i pasowała do czarnych kratek ?
  4. Nic ci nie obciera przy skręcaniu i pod obciążeniem ?
  5. No i okazało się dlaczego auto słabo pali na zimnym . Dzisiaj zaczęła jęczeć pompa paliwa po odpaleniu i po krótkim czasie cichnie ...
  6. To jeżeli g83 nic do tego nie ma , to SAI powodywała by problemy przy odpaleniu ? Problem jest od pojawienia się checka i to nie za każdym razem bo czasem odpali normalnie a czasami musze chwile pokręcić żeby odpalić
  7. Powodzenia w planach , będę obserwował jak to idzie
  8. W tym tyg wywaliło mi pięknego checka na desce , więc zamówiłem kabelek pod vaga i wyrzuciło 3 błędy - 00819 - High Pressure Sensor (G65) ( dlatego przycisk econ ciągle świeci i klima nie działa ) - 17698 - Coolant Temp Sensor at Radiator Outlet (G83): Signal too Small ( przez niego zapewnie auto ma przez ostatni tydzień problemy z paleniem na zimno , kręci kręci dłużej ale zapali , później na ciepłym już jest git ) - 16795 - Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected ( No i na koniec pompa SAI ) Z tego co czytałem to ten błąd z SAI w niczym nie przeszkadza oprócz checka na desce i miauczeniem tej pompy na zimnym silniku i można ją z ECU wyprogramować i później cały osprzęt wywalić to wiem . Z czujnikiem ciśnienia czynnika poradzę sobie tak z G83 nie wiem czy bez kanału da radę ? I takie pytanie czy sprawdzać nr tych części przy zamawianiu nowych ?
  9. Hejka po namyśle stwierdziłem , że również założę własny temat Moim pierwszym Audi jak i zarówno pierwszym autem była A4 B5 1.6 , po półtora roku ją sprzedałem ( ale została w firmie - sprzedałem koledze ) Kolejnym autem nie mogło być nic innego jak Audi więc kilka dobrych miesięcy szukałem czegoś fajnego aż trafił się BEX w Quattro sprowadzony z Szwecji , mimo dość wysokiego przebiegu bo 296k postanowiłem zaryzykować Fotki z dnia kupna : Praktycznie od razu po kupnie wywaliło checka i zaczęły się problemy z odpalaniem na ciepłym silniku , problemem był czujnik położenia wału ( o czym wiedziałem przy kupnie ) . 2 razy zdarzyło się ,że zgasł i nie chciał odpalić i dopiero na zimnym odpalił aż pewnego razu zdechł na środku ronda i już nie zagadał , wymiana okazała się koniecznością odkładaną przezemnie przez dobry miesiąc a historia przez moją głupotę skończyła sie holowaniem do znajomego mechanika Pierdoła za niecałe 100 zł a mogłem wymienić to wcześniej i mieć problem z głowy , no ale było minęło Przy 298K przebiegu zrobiony został pierwszy serwis : -Wymiana oleju na Valvoline 5W40 -Zrobiona płukanka silnika -Wymiana filtra oleju -Wymiana filtra powietrza -Wymiana klocków hamulcowych Niedawno zabrałem się za ogarnianie tyłu auta czyli : -Przyciemnienie tylnych lamp folią Oracal 8300 (wg mnie wciąż za jasno ) -Montaż dokładki zderzaka z B7 Trochę rezania , klejenia i podgrzewania opalarką i siedzi Kombinowanie żeby porządnie to docisnąć - Lotka od JC Body Kits Lotka została wyrównana szpachlą i polakierowana w kolor nadwozia Więcej o BEX-iku : - 2003 rok - Seria 190 kucyków -Quattro - Lakier Brilliantblau ( LY5K ) - Przebieg podczas kupna : 296k - Dokładki zderzaków w kolorze lakieru - Alusy 16 - Listwy S4 - Kierownica skórzana trójramienna - Skórzana dźwignia hamulca - Grzane kubły - Przyciemniane tylne szyby - Radio concert 2 - Spryskiwacze reflektorów - Tylko przednie szyby w prundzie - Zawieszenie 1BE Plany bliższe lub dalsze : - Kolorowy FIS - Dokładka przedniego zderzaka S-line + dokładka Cupra - Przyciemnienie wnętrza przednich lamp - Dokładka tylnego zderzaka od B7 - Przyciemnienie tylnych lamp - Felgi 18/19 - Dekory w folie Carbon 5D - Odblokowanie pełnego Fisu - Swap hamulców 320 mm na przód - Wydech przelot - Zaciski w kolor - Gaziutek LPG - Lotka - Mody na planowane 240-270 kuni + mapa od Gregor10 - Spryskiwacze mgiełkowe - Emulator zmieniarki BT - Wygłuszenie przednich drzwi - Podświetlenie rejestracji LED - Odklejenie emblematów na klapie - Polerka / korekta lakieru - Wosk lub ceramika na lakier - Naprawa otwierania z kluczyka bo mimo wymiany baterii dalej coś nie gra - I co do głowy wpadnie Jeśli będzie działo się coś wartego uwagi od razu będę informował . Plany są jakie są a kiedy osiągnę upragniony cel by BEX-ik wyglądał i jeździł jak chce zależy oczywiście od pieniążków , także wszystko w swoim czasie Aktualne fotki :
  10. No teraz to taaaaa , wreszcie można popatrzeć Wiesz co ? Przez ciebie teraz to ja nie wiem co mam robić ... Byłem nastawiony na MAM RS3 lub A1 a teraz muszę jeszcze wybierać między RS4 Masz więcej fotek ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...