Skocz do zawartości

Skiera0306

Pasjonat
  • Postów

    54
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O Skiera0306

Informacje

  • Imię
    Darek
  • Miasto
    Lębork

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    2.0
  • Kod silnika
    ALT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

414 wyświetleń profilu
  1. No to tylko współczuć słuchu Wam można.
  2. To zapraszam do mnie szanowny elektroniku, bo takich bajkopisarzy już wielu spotkałem. Zobaczysz jak gra Concert, a jak Pioneer za 300 zl.
  3. To zamontuj Vordona, a potem Pioneera i potem sie wypowiadaj pseudo znawco. Masz wątpliwości to zapraszam do mnie i sam sie przekonasz, jakim gniotem są te oryginalne Concerty w porownaniu do dzisiejszej technologii. Te radia sa z okolo 2003 roku, więc logiczne, że grają gorzej. Niejedna osoba z tego forum Ci to powie, a jak nie wierzysz to poszukaj. Concert ma nawet mniejsza moc na wyjściach niż taki pioneer 4x 50W. Takich jak Ty co COŚ TAM usłyszeli powinno sie banować. Powielasz jakieś debilne teorie, że seryjny Concert gra dobrze, że dobrze grajace radio kosztuje kilka tys zł (tak - dla audiofila ignorancie, a nie dla szarego czlowieka, ktory zauwazy roznice miedzy Concertem, a radiem za 300 zl). Należysz pewnie do grupy osób, ktore twierdzą, że kola 17stki z oponą 225 nie wplywaja na dynamike samochodu z 90KM. Te same odczucia co na 15stkach...
  4. Seryjne radio samo w sobie pogarsza jakość dźwięku. Wsadzilem Pioneera MVHX360BT i zupełnie inne odczucia. Mam seryjne naglosnienie BEZ Bose i robi miazge. Jesli nie przeszkadza Ci brak informacji na fisie i brak zmieniarki, to zakładaj nieseryjne radio, najlepiej jakies renomowanej firmy, jak Pioneer czy Alpine.
  5. Tylna scena uzupełnia przednią scenę, stąd też może grać ciszej. Najlepsze jest to, że tylne głośniki są takie same, jak z przodu, a tylne praktycznie basu nie oddają. Nie mam pojęcia czego to wina. Dzieje się to zarówno na Concercie, jak i Pioneerze. Możliwe, że wzmacniacz jest słabszy od radia, ale zasilałem tylne głośniki radiem i nie widziałem różnicy.
  6. Mały odkop, ale moim zdaniem jeśli nie przeszkadza Ci brak informacji o radiu na fisie, to załóż jakieś lepsze radio. Osobiście mam radio Pioneer MVH-X360BT i bije na głowę seryjnego Concerta z B7.
  7. Ale to piszczy podczas jazdy czy przy hamowaniu. Jeśli przy hamowaniu, to musisz krawędzie klocków hamulcowych zeszlifować.
  8. Mi to nie wygląda na zbieżność. Miałem kilka razy problem ze zdzieraniem opon i wyglądało to inaczej. Na pewno koło nie obciera na nierównościach, skręcie albo po prostu podczas jazdy?
  9. Nie ciesz się przedwcześnie. Też miałem takie objawy, aż w końcu czujnik przestał działać całkowicie.
  10. Z EPC ci sie pomyliło. A ABS bodajże nie ma nic wspólnego z ESP, tak jak mówisz.
  11. Z EPC ci sie pomyliło. A ABS bodajże nie ma nic wspólnego z ESP, tak jak mówisz.
  12. Najpewniej będzie to czujnik skrętu. Ewentualnie zbieżność się przestawiła i komputer źle sczytuje położenie kół. Podłącz komputer.
  13. W B6 jest tak, że jak przestanie Ci działać chociaż JEDEN czujnik, to nie działa cały system, zarówno przód jak i tył (mam więc wiem). Uszkodzony czujnik charakteryzuje się kilku sekundowym dźwiękiem parkotronica w kabinie przy wrzuceniu wstrzecznego lub manualnego włączenia czujników. Pierwszy sposób na sprawdzenie czujników, to nasłuchiwanie ich (w przypadku ORYGINALNYCH). Słychać lekkie "cykanie", gdy czujnik jest sprawny. Druga opcja, to podłączenie komputera. W Twoim przypadku masz do wymiany przedni, prawy, środkowy. Od razu uprzedzam, że musisz ściągnąć zderzak, a potem metalową belkę znajdującą się na zderzaku. Istnieje jeszcze trzecia opcja (stosowałem u siebie), czyli obficie opryskać uszkodzony czujnik sprejem do styków. Może to sprawić, że obwód się zamknie i system będzie widział uszkodzony czujnik, jako sprawny, ale nie będziesz otrzymywał sygnałów dźwiękowych od tego czujnika. Mam tak zrobione tylny, skrajny prawy i parkotronic działa normalnie, ale jak podjeżdżam pod ścianę prawym rogiem samochodu, to zazwyczaj nie otrzymuję sygnałów, że się zbliżam. Kiedyś go wymienię, ale na razie zostawiam tak, aby nie piszczało. Na allegro z jakiegoś powodu są dwa rodzaje czujnik, kostka pod kątem prostym i pod kątem rozwartym. U mnie zarówno z przodu, jak i z tyłu jest czujnik z kostką pod kątem rozwartym. 2002 rok
  14. Dziekuje za wskazowke, ze gorna czesc jest demontowalna. Probem lezal po stronie kostki, piny nie stykaly sie z blaszkami, wiec obwod byl przerwany.
  15. Chodzi mu o to, że kostka w B6 kest z dwoch elementow. Po zdjeciu gornego zatrzasku pasuje. Dzisiaj srawdze.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...