Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Polepszenie jakości dźwięku


piotr827

Rekomendowane odpowiedzi

Witam w mojej audi mam orginalne glosniki i subwoofer nie bose radio concert2, glosniki musiał bym juz powymieniać ale nie znam się zabardzo nie chciał bym sobie pogorszyć jakości dźwięku czy przykładowo jbl stage 3 będą dobre interesuje mnie cena do 500zl nie więcej 

Edytowane przez piotr827
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Seryjne radio samo w sobie pogarsza jakość dźwięku. Wsadzilem Pioneera MVHX360BT i zupełnie inne odczucia. Mam seryjne naglosnienie BEZ Bose i robi miazge. Jesli nie przeszkadza Ci brak informacji na fisie i brak zmieniarki, to zakładaj nieseryjne radio, najlepiej jakies renomowanej firmy, jak Pioneer czy Alpine. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 16.03.2021 o 18:44, piotr827 napisał:

Witam w mojej audi mam orginalne glosniki i subwoofer nie bose radio concert2,

 

W dniu 18.03.2021 o 21:29, Skiera0306 napisał:

Jesli nie przeszkadza Ci brak informacji na fisie i brak zmieniarki, to zakładaj nieseryjne radio

W B7, w konfiguracji z subwooferem i radio Concert II, bezpośrednio z radio zasilane są jedynie głośniki znajdujące się w drzwiach przednich. Tylne oraz subwoofer napędzane są z oddzielnego wzmacniacza. Wymiana odbiornika na pierwszy lepszy nie polepszy jakości dźwięku a może przysporzyć wielu problemów w zaadaptowaniu sprzętu. 

W dniu 18.03.2021 o 21:29, Skiera0306 napisał:

Seryjne radio samo w sobie pogarsza jakość dźwięku

Głupoty wypisujesz...:whistling:

W dniu 18.03.2021 o 21:29, Skiera0306 napisał:

...najlepiej jakies renomowanej firmy, jak Pioneer czy Alpine.

:nabijasie: Teraz się rozbawiłem. W miarę dobre radio tych renomowanych marek zaczyna się około 1000 - 1500 zł. Za naprawdę świetnie grające, z wyrafinowanym dźwiękiem, trzeba zapłacić kilka tysięcy złotych. Zamontowałeś radio Pioneer  klasy jakiegoś Vordona czy Clatronica za 300 zł, które zrobiło - cytuję: "miazgę" :doh: