-
Postów
200 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
2O scubi206

Informacje
-
Imię
Kuba
-
Miasto
łódzkie
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2015
-
Silnik
2.0
-
Kod silnika
CNHA
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
NOWE Koło dwumasowe LUK 415086910 Audi CGLC 177KM Quattro manual
scubi206 odpowiedział(a) na scubi206 temat w Audi A4 B8
Przepraszam. Już dodałem: 2100 zł -
NOWE Koło dwumasowe LUK 415086910 Audi CGLC 177KM Quattro manual
scubi206 opublikował(a) temat w Audi A4 B8
Sprzedam NOWE koło dwumasowe LUK 415086910 Koło pasuje do Audi A4, A5, A6 z silnikiem CGLC 177KM i manualną skrzynią biegów. Przedmiot fabrycznie nowy z gwarancją sprzedawcy (sprzegla24.pl), kupujący otrzyma fakturę imienną wystawioną na mnie z datą - lipiec 2022 r. Koło kupiłem do swojego auta ale zostało ono sprzedane. Preferowany odbiór osobisty. CENA: 2100 zł Zapraszam -
Bartizbarti obserwuje zawartość scubi206
-
Silniczek pasował bez problemu.
-
Spójrz po prostu w rurę wydechową ;) Jeśli DPF jest na miejscu to rura jest czyściutka, bez grama sadzy, jeśli jest czarna to DPF-u nie ma.
-
Możesz podac numer cześci tego termostatu do CGLC?
-
Pokrętło zwiększania / zmniejszania głośności 3G+
scubi206 odpowiedział(a) na darusch temat w Audi A4 B8
Potwierdzam, trzeba rozebrać panel MMi i dotrzeć do potencjometru, ja wyczyściłem wszystko sprężonym powietrzem, zastosowałem "PR KONTAKT". Godzinka roboty i pokrętło śmiga jak nowe -
Dziękuje kolego
-
Koledzy czy ktoś ma wiedzę czy felgi 18" z ET 47 wejdą na zaciski S4 w B8? Nie będzie nic obcierało?
-
Ja musiałem dorezać nawet oświetlenie schowka.
-
Masz MMI 3G+ stare oprogramowanie i stare mapy.
-
Producent w rozmiarze 18 zaleca 245/40 R18 93Y i takie bym założył.
-
-
Delikatne szarpanie podczas ruszania w Audi A4 B8
scubi206 odpowiedział(a) na contextz29 temat w Audi A4 B8
Miałem to samo po obiciu tarczy kevlarem, tragedia, wymiana kompletu sprzęgła (dwumas w idealnym stanie) i jak ręka odjął, auto rusza płynnie, tak jak powinno. Jak zdejmiecie sprzęgło to obejrzyjcie dokładnie słoneczko w docisku, są minimalne różnice w wysokości niektórych części i to moim zdaniem jest powód. Aha i jeszcze jedno, sprzęgło LUK nie zawsze chce siąść do dwuumasy Sachs i odwrotnie. -
Koledzy, czy odpowietrzanie zacisków S4 przód + tył trzeba robić w ręku, tak jak tylnych w B6, czy odpowietrzą się dobrze na aucie?