Skocz do zawartości

scubi206

Pasjonat
  • Postów

    200
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

2

O scubi206

Informacje

  • Imię
    Kuba
  • Miasto
    łódzkie

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2015
  • Silnik
    2.0
  • Kod silnika
    CNHA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Przepraszam. Już dodałem: 2100 zł
  2. Sprzedam NOWE koło dwumasowe LUK 415086910 Koło pasuje do Audi A4, A5, A6 z silnikiem CGLC 177KM i manualną skrzynią biegów. Przedmiot fabrycznie nowy z gwarancją sprzedawcy (sprzegla24.pl), kupujący otrzyma fakturę imienną wystawioną na mnie z datą - lipiec 2022 r. Koło kupiłem do swojego auta ale zostało ono sprzedane. Preferowany odbiór osobisty. CENA: 2100 zł Zapraszam
  3. scubi206

    Ręczna regulacja xenonu

    Silniczek pasował bez problemu.
  4. Spójrz po prostu w rurę wydechową ;) Jeśli DPF jest na miejscu to rura jest czyściutka, bez grama sadzy, jeśli jest czarna to DPF-u nie ma.
  5. Możesz podac numer cześci tego termostatu do CGLC?
  6. scubi206

    CGLC

    CGLC
  7. Potwierdzam, trzeba rozebrać panel MMi i dotrzeć do potencjometru, ja wyczyściłem wszystko sprężonym powietrzem, zastosowałem "PR KONTAKT". Godzinka roboty i pokrętło śmiga jak nowe
  8. Dziękuje kolego
  9. Koledzy czy ktoś ma wiedzę czy felgi 18" z ET 47 wejdą na zaciski S4 w B8? Nie będzie nic obcierało?
  10. Ja musiałem dorezać nawet oświetlenie schowka.
  11. scubi206

    MMi 2g co za typ

    Masz MMI 3G+ stare oprogramowanie i stare mapy.
  12. Producent w rozmiarze 18 zaleca 245/40 R18 93Y i takie bym założył.
  13. Stare oprogramowanie i mapy ale to 3G+ i fabryczny język polski Najnowsze :
  14. Miałem to samo po obiciu tarczy kevlarem, tragedia, wymiana kompletu sprzęgła (dwumas w idealnym stanie) i jak ręka odjął, auto rusza płynnie, tak jak powinno. Jak zdejmiecie sprzęgło to obejrzyjcie dokładnie słoneczko w docisku, są minimalne różnice w wysokości niektórych części i to moim zdaniem jest powód. Aha i jeszcze jedno, sprzęgło LUK nie zawsze chce siąść do dwuumasy Sachs i odwrotnie.
  15. Koledzy, czy odpowietrzanie zacisków S4 przód + tył trzeba robić w ręku, tak jak tylnych w B6, czy odpowietrzą się dobrze na aucie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...