Skocz do zawartości

Banan

Pasjonat
  • Postów

    3103
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

108

O Banan

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Września

Auto

  • Model
    Ford
  • Nadwozie
    Minivan
  • Rok produkcji
    2019
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    INNY
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Jak otworzysz to znajdziesz po oznaczeniach
  2. zamień prawy przód z lewym przodem w kostce ISO i po sprawie , pewno się pomylili przy składaniu przelotki
  3. Jak jest wykropkowany vin to trzeba uznać ze jest immo2 i go zgrasz ( oprócz tego wyjątku z AJL ) , liczniki immo3 w 99.99% są wsteczne kompatybilne z immo2/immo1
  4. Na 99% 12V ale pewności nie mam
  5. jeżeli to z aut nowszych mniej więcej po 99 roku gdzie ten panel jest podpięty do licznika - to pin 4 podświetlenie , pin 10 masa obrót rolki to pin 6,7 , wciśnięcie pin 8 reszta przycisków mniej więcej pin 1, 2 , 3 , 11 Jeżeli panel starszy to był on podpięty do modułu za licznikiem i wtedy pinout mógł być inny
  6. trzeba dać masę na odopiwedni pin licznika - jak masz licznik z szarą wtyczką z tylu to dajesz masę na pin 14 i 16
  7. Wiązka i przekaznik do dołożenia, jak masz esp to taśma będzie mogła zostać stara , niestety nie jest tak łatwo jak w b6/b7
  8. Elegancko wszystko zebrane. Od dobrego miesiąca byliśmy w kontakcie i wiem ze walczył z tym ale doprowadził temat do końca Dopisz jeszcze tylko że po adaptacji licznika konieczna jest jeszcze adaptacja kluczyków
  9. Spoko miło było poznać i pogadać , szkoda że problem nie do rozwiązania na miejscu. Pozdrawiam
  10. Będę w środę w Rewalu , zabiorę VCDSa.
  11. Migałaby kontrolka od immo , chyba że coś pokombinowane - bez kompa mozna tylko zgadywać
  12. https://mega.nz/file/GboRQCJI#DUNWU5C3xjCwKdnT8fNpgBunYKhh17VvzHq0WMfaz5g Masz schemat , strona 12 masz cewki i kolory kabli sterujących
  13. Tak w ogóle nie połączył się z wieloma modułami ( brak silnika , abs , modulu kolumny , zegarów itd. ) i przyczyną pewno starszy kabel
  14. Musisz wgrać oryginalny wsad z tego licznika i żaden inny , inaczej zawsze bedzie def error. Te liczniki od rocznika modelowego 2002 sa szyfrowane i dlatego nie mozna kopiować wsadów. A tym bardziej mieszać 2001 z późniejszymi (inna struktura wsadu ) Może ktoś już grzebał cos we wsadzie, mozna spróbować ręcznie przepisać immo ale to potrzebny sprzęt - jak chcesz możesz mi ten nowy zegar podesłać i wsad ze starego i powinno się udać ogarnąć.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...