Skocz do zawartości

Rek1n

Pasjonat
  • Postów

    97
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Rek1n

Informacje

  • Imię
    x
  • Miasto
    x

Auto

  • Model
    80 B3
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Druga pompka coś podejrzanie wygląda ale czekaj na diagnozę lepszych fachowców no i wysterowanie n75 coś kiepsko wygląda. Kręcił ktoś coś przy turbo?
  2. Zadna dziura! zapieczone lopatki i tyle. W pierwszym logu pompuje na max ale w kolejnych juz lepiej bo troche popracowala i zgarnela nagar. Mialem tak samo. Po wyczyszczeniu turba auto jak nowe.
  3. Mozna poprawic ale to bedzie tymczasowe. Lekiem na cale zlo jest wyjecie turbo i wyczyszczenie geometrii ale w twoim przypadku az tak bym sie tym nie przejmowal. Pojezdzij czasem tak jak przy robieniu logow czyli 1500-4000 i bedzie chodzic. Pomysl cos nad podmiana przeplywki z innego na probe bo u Ciebie jest lekkie przeladowanie turbo a i tak przeplywomiez wskazuje troche ponad 900 a powinien ponad 1000 spokojnie (grupa 003 kolumna 2-zadane, 3-rzeczywiste)
  4. Kiedy filtr powietrza wymieniałeś? Przepływomierz trzeba przeczyścić bo pow. 3000 tnie dawkę. Geometria zaczyna się leciuteńko przycinać. Możesz mu czasem rurę wyprostować
  5. Łopatki stoją. Włącz 011BS i rzuć okiem czy sztanga w ogóle się porusza. Podmień n75 z n18 na próbę może elektrozawór kaput
  6. Na razie niewiele można powiedzieć bo turbina pompuje za dużo więc przeplywka też mierzy więcej ale wydaje się że będzie dobra.
  7. Zacina się zmienna geometria. Tymczasowo można ja rozruszać ruszając sztangą góra-dół ale bez czyszczenia raczej się nie obędzie
  8. Rek1n

    Prośba o analize logów

    niewiele tych logów. Z tego co widać to zmienna geometria się przycina. Częstą awaria po zimie
  9. Na 99,9% czyszczenie zmiennej geometrii rozwiąże problem. Trzeba to zrobić jak najprędzej bo może być za późno. Geometria się nie przycina tylko się nie rusza
  10. Pierwsze co to zrob poprawnie logi dynamiczne bo zrobiles w trybie awaryjnym. A poza tym to kat wtrysku do regulacji
  11. Długo ta turbawka nie pochodzi jak tak będzie pompowac. Jeśli wszystko już wymienileś to proponuję wyrwać turbinę i na stół ją
  12. Rek1n

    wymiana wtrysków 90/110

    kolego najlepiej nie ten twoj kolega zrobi komplet logow a wtedy dopiero bedzie mozna cos "wywrozyc" Co do dawki to zeby nie wariowac to ustawcie na ok 3,2-3,4
  13. a tak trochę odświeżę jeśli można. Dzisiaj wyjmowałem schowek bo też walczę ze skrzypieniem i znalazłem tam taka długą cienką sprężynkę. Na którymś z forum wyczytałem że ma być zaczepiona do rury nawiewu ale orientuje się ktoś gdzie dokładnie ma być? Może ktoś ma jakieś foto albo screen z programu. Aha no i jak narazie to 1-0 dla schowka :/
  14. skroc sztange i zaloguj. Zobaczymy co wyjdzie. Na n75 bym sie narazie nie porywal.
  15. egr i n75 to inna bajka. N75 można podmienić z n18 który steruje EGRem i zalogować jeszcze raz 011. Miałem niedawno podobnie. Sztanga niby chodziła ale leciutko ja przycinało i n75 już wariował. Skończyło się czyszczeniem suszary.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...