Skocz do zawartości

Gwerty

Klubowicze
  • Postów

    1620
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

21

O Gwerty

Informacje

  • Imię
    Grzesiek
  • Miasto
    Suwałki

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AJM
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

12368 wyświetleń profilu
  1. Darek zgodnie z literą audi czas forum przekształcić w Audi A5 Klub polska
  2. Sebastian sorry za off topic. nie wieże w końcu ktoś nowy z Suwałk na forum
  3. potrzebuje zderzaka przód s-line pod spryski i czujniki. Zobacz ogłoszenie potrzebuje zderzaka przód s-line pod spryski i czujniki. interesuje mnie tylko stan dbd bez uszkodzeń kolor bez znaczenia Użytkownik Gwerty Data 01/28/25 Cena Kategoria A4 B6/B7  
  4. Pozostały czas: 4 dni i 8 godzin

    • Kupię
    • Używany

    potrzebuje zderzaka przód s-line pod spryski i czujniki. interesuje mnie tylko stan dbd bez uszkodzeń kolor bez znaczenia

    Do ustalenia

  5. Gwerty

    b7 by Gwerty

    b6 sie modzi . czas trochę tez ogarnąć b7. potrzebuje zderzaka przód s-line pod spryski i czujniki.
  6. Gwerty

    B6 by Gwerty

    trudno powiedzieć bo to transakcja wymienna była:) ja jemu lampy on mi dekory. ale mysle ze z 3 tysiące trzeba liczyć.
  7. Gwerty

    B6 by Gwerty

    tak pełna elektryka , miałem elektryczne regulowane podparcie lędzwiowe.
  8. Gwerty

    B6 by Gwerty

    jak będzie poskładane w całości. do wiosny powinno się udać
  9. Gwerty

    B6 by Gwerty

    daleka droga jeszcze do końca:/ tym czasem wnetrze bo zmianach
  10. Gwerty

    B6 by Gwerty

    quattro siedzi silnik siedzi. jeszcze ogarnąć kilka szczegółów i strojenie
  11. w pierwszych latach produkcji w b7 jest problem z przetwornicami. warto sprawdzić tez sam palnik bo na zamiennikach dzieją się niestworzone rzeczy.
  12. w lampach b6 bardzo częste jest ze parcieje izolacja prze wiązkach elektrycznych i zaczynają się dziać cuda. jesli wszystko sprawdzone żarówki palniki przetwornice itp. to proponują przy wypiętej lampie posprawdzać 1. wizualnie stan izolacji na przewodach. 2. elektrycznie pod obciążeniem czy nie ma przejść pomiędzy przewodami.
  13. próbując dolutować blaszkę stopi plastikowy pierścień w którym osadzony jest styk i bedzie problem z kontatkem oprawki. wymiana pinu badz jak rozwalony i stopiony pierscień to wymiana pinu i pierścienia
  14. da się te styki i pierścień wymienić bez rozklejania lamp. jest trochę gimnastyki z założeniem kierunkowskazu ale da się . ogarniałem to już wiele razy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...