Skocz do zawartości

soul87

Pasjonat
  • Postów

    1662
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

62

1 obserwujący

O soul87

Informacje

  • Imię
    Tomek
  • Miasto
    Lublin

Auto

  • Model
    Q5
  • Nadwozie
    SUV
  • Rok produkcji
    2010
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CJCA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

9383 wyświetleń profilu
  1. o tym pisalem wczesniej, srednice za duze. policz sobie pole powierzchni 3 cali a potem 2.5 cali razy dwa. O wiele wieksza i spaliny wytracaja predkosc za ypipem i jest buczenie. trzeba zmniejszyc srednice za ypipem zeby sumaryczne pole powierzchni przekroju bylo zblizone do pola powierzchni rury przed ypipe od dp.
  2. To przy tej mocy z 1.8t chyba trzeba isc juz na pewne kompromisy
  3. Mozesz dokladac i 5 tlumikow a bedzie ryczec i buczec dopoki nie zmniejszysz srednicy, jaka masz moc ze 3 cale i 2x2.5 az sa zastosowane? ... 400 koni ?
  4. 1.8t w Lublinie to zapraszam do siebie
  5. pieprzy glupoty, setki aut ma zalozone nowe termostaty z logo audi z aso i problem dalej wystepuje ...
  6. BO wyjechales z cieplego garazu lub zaraz po wymianie elementu , auto bylo grzane zeby odpowietrzyc yklad lub cokolwiek innego. To nie jest elektrownia jadrowa i nikt nie uwierzy ze motor zlapal 90 stopni w 3km przy 2 stopniach na plusie na dworze.
  7. Pozamiatał ?? Gdzie . Ja uważam że nie wniósł nic nowego co zostało tu dawno temu powiedziane ....
  8. Zapraszam
  9. Tak. Oczywiście pisałem już rok temu tutaj o tym
  10. Zadne z tych dwoch nie jest bezpieczne.
  11. Modyfikacja softu w ECU . Zmiana sposobu sterowania pompka obiegowa chłodniczki spalin
  12. Uwaga zdradzam tajemnice ktora zaprezentuje wam EKG EKG bedzie mowic o dokladnie tej samej modyfikacji softu ktora proponowalem ja pare stron wczesniej lub w innym temacie, juz nie pamietam Ja już to rozgryzłem rok a nawet połtora roku temu
  13. Napinaczy sa dwa rodzaje, ze zmienna faza i bez . Nie ma zadnych innych podtypów. Każdy nadaje się do każddego 1.8t. Tylko poprostu po zmianie z takiego ze zmiennymi fazami na tkai bez zmiennych faz nalezy to wykodować w sofcie silnika (ECU)
  14. Przeróbkę mogę wykonać wysyłkowo, wystarczy wyslać mi sterownik dzisiaj przy temperaturze na zewnątrz -1.5 stopnia. Jazda po mieście z obrotami 1400-1800 uzyskałem 90stopni po przebiegu 8.5km . Nie wykonalne na "fabrycznych" nastawach. Mimo nowych termostatów z ASO.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...