Skocz do zawartości

funkmasta

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O funkmasta

Osiągnięcia funkmasta

0

Reputacja

  1. Dziękuję za informację. Dzisiaj dzwoniłem do firmy SAMKO w Warszawie, poleconej mi przez zaufaną osobę. Powiedzieli, że diagnostyka skrzyni jest u nich gratis i można podjechać w godzinach pracy zakładu. Chyba się do nich wybiorę ewentualnie jeszcze pomyślę nad Auto Józefów. Pozdrawiam
  2. Wyświetlacz wygląda całkowicie normalnie tzn. podświetlony na czerwono jest tylko wrzucony bieg. Dzisiaj zrobiłem adaptację skrzyni wg. opisu na forum (bez podłączania pod VAG) i chwilowo się uspokoiło. Zobaczymy jutro i za kilka dni czy sytuacja się nie powtórzy.... Czy myślicie, że wymiana akumulatora mogła mieć coś wspólnego z zaistniałą sytuacją?
  3. Witam, chciałbym zasięgnąć informacji na temat firmy SAMKO w Warszawie? Czy ktoś z was słyszał o nich? Polecił mi ich znajomy mechanik z Lublina, twierdzi, że większość zakładów w Polsce wysyła do nich skrzynie....Mam zamiar się do nich wybrać na diagnostykę skrzyni multitronic w moim audi a4 2.0TDi BPW z 2005r. Z informacji na forum wnioskuję, że mam skrzynię o oznaczeniu HHF 7 lamel. Obecnie wystąpił u mnie problem prawdopodobnie ze skrzynią. 2 dni temu (wymieniałem akumulator jakieś 2 tygodnie temu) odpaliłem auto i normalnie dynamicznie ruszyłem.Zawsze jeżdżę na S, bardzo rzadko na D. Po ruszeniu i przejechaniu kilometra samochód zaczął dziwnie reagować na pedał gazu....mogłem go wciskać do oporu a samochód tak jak by stracił moc tzn. bardzo wolno nabierał prędkości. Dojechałem więc do domu wyłączyłem zapłon i ponownie uruchomiłem silnik i wszystko ok. Po czym dzisiaj znowu samochód miał podobne objawy. Czy ktoś z was może mi zasugerować co zrobić lub gdzie się udać w tej sprawie. Będę wdzięczny za każdą cenną uwagę.
  4. Witam, ponawiam pytanie kolegi: Czy ktoś z zacnych forumowiczów może podpowiedzieć zakład specjalizujący się w skrzyniach multitronic w Warszawie jej okolicach lub Lublinie? Pozdrawiam
  5. Podpinam się pod temat. Mam ten sam problem tylko że wyłącznie z obrotomierzem. Jeżeli ktoś zna osoby naprawiająe liczniki w Warszawie lub Lublinie to proszę o info. PS.Ja mogę podac kontakt do osób z Radomia co naprawiają liczniki. Pozdrówka
  6. Witam, jeśli udało ci się naprawic te usterke to prosze napisz na forum co dokładnie zrobiłeś. U mnie jest identyczny przypadek i bardzo mnie to wkurza. Z gory dzieki za pomoc
  7. W końcu znalazłem chwile, żeby dodać kilka nowych fotek. Zmiany raczej kosmetyczne, ale zawsze: -soft by Rogal -grill od mattig -felgi RONAL 17 cali Szykuje się jeszcze do zejscia troche bardziej na ziemie z moja Audiczką... Update wkrótce Pozdrawiam wykres z hamowni: audi po zmianach: http://
  8. funkmasta

    Dobrzy chiptunerzy

    Dołączam się do grona osób zadowolonych z roboty Rogalotti'ego. Naprawdę warto poświęcić czas i przejechać trochę kilometrów.Program wgrany przez niego jest bardzo dobrze zestrojony: samochód nie szarpie, nie zostawia czarnej zasłony dymnej z tyłu a różnica w przyśpieszeniu i elastyczności jest znacząca. Szczerze polecam.
  9. U mnie był podobny problem. Przy temperaturze ok -15st C musiałem go kręcić ok 15 sekund aby odpalił. Przy temp do -10st C bez problemu. Tak wiec wybralem sie do znajomego mechanika, który stwierdził że 3 z 4 świeć żarowych są przepalone. HEHE. Najlepsze w tym w szystkim jest to że powiedział, ze muszę mieć naprawde dobry silnik (czyt. dobre sprężanie) skoro na jednej świecy żarowej odpala przy -15st C. Świece kupiłem dzis i jutro jade wymienić. Zobaczymy jak będzie.
  10. Zgadzam się że to normalny objaw. Jak tylko kupiłem moją AVG to od razu wymieniłem termostat i czujnik temperatury i niestety nic się nie zmieniło. Pojechałem do serwisu z opisanym wyzej przez kolegów problemem i oni oczywiście mnie uświadomili że to norma w samochadzie z tym silnikiem. (tzn. długie nagrzewanie i spadek temp. na postoju przy włączonym ogrzewaniu)
  11. funkmasta

    [B5 AVG] Jak zapalać TDI

    Z mojej strony chciałbym tez podpowiedzieć aby nie podgrzewać świeć kilka razy. Jeśli po jednym podgrzaniu świec nie odpali to trzeba odczekać. Najczęściej popełniany błąd to podgrzewanie świeć kilka razy przed uruchomieniem silnika. Później ludzie się zastanawiają czego im tak szybko przepalaja się świece żarowe :gwizdanie:
  12. Witam chciałem przedstawic moje autko: Audi A4 1999r. 1.9 TDi 110KM silniczek AVG Samochód sprowadziłem z Francji jakiś miesiąc temu, tak więc na razie 100% seria. Aczkolwiek pierwszą zmianą z pewnością będzię....a zresztą zobaczycie sami - mam dużo planów - na bieżąco będę dorzucał zdjęcia i info o zmianach. http://img149.imageshack.us/img149/541/obraz038beztablicyuo1.jpg http://img149.imageshack.us/img149/9382/obraz039hk3.jpg http://img149.imageshack.us/img149/3929/obraz041beztablicyes1.jpg http://img149.imageshack.us/img149/7580/obraz043beztablicypt5.jpg http://img149.imageshack.us/img149/1078/obraz044beztablicyyh4.jpg http://img149.imageshack.us/img149/3000/obraz048ga5.jpg Pozdrawiam
  13. U mnie była identyczna sytuacja z powolnym grzaniem silnika jak u kolegów. Wymieniłem sobie termostat na oryinalny i czujnik temperatury i teraz mam spokój. Temperetura trzyma 90st zarówno na blacie jak i na klimatroniku. Aczkolwiek to prawda, że te diesle wolno się nagrzewają. Byłem nawet z tym w serwisie bo chciałem usunąś tą usterkę, ale usłysałem, że te silniki niestety się wolno rozgrzewają. Cóz zrobic diesle służa do jeżdzenia a nie podjeżdznia pod sklep 2km od domu :gwizdanie:
  14. Witam serdecznie wszystkich forumowiczów i forumowiczki z a4-klub. Zakiupiłem swoje Audi A4 miesiąc temu. Samochodzik sprowadziłem z Francji i dzięki forum mogłem już sobie poradzić z temperaturą(czyt. termostatem). Cieszę się, że istnieją takie fora i tak życzliwi ludzie, którzy chętnie dzielą się swoimi doświadczeniami i spostrzeżeniami. Mam ndzieję, że i ja będę mógł wkrótce pomóc wam. Pozdrawiam Bartek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...