Skocz do zawartości

Popers

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Popers

Osiągnięcia Popers

0

Reputacja

  1. Ja mam w łazience i na schodach wejściowych ledy od roku mniej więcej i nikt z domowników nie narzeka. Tylko nie zwykłe żarówki a te halogenki chyba (nie znam sie na tym ) jak wrócę do domu to moge pstryknąć zdjecie jak to wygląda i jak świeci. Wysyłane z mojego GT-N7100 za pomocą Tapatalk 2
  2. Ja aktualnie ujeżdżam a3 z 2.0 tdi 140 z 2011 i jeżeli chodzi o spalanie to spokojna jazda (z dzieckiem na pokładzie) na dystansie ~80km to według fisa 4.3 w rzeczywistości 4.56. Przy normalnej jeździe dopasowując się do reszty i nie przekraczając 130 zamyka się w 5.0-5.1. Sent from my iPhone using Tapatalk
  3. Ja polerowałem w 2 autach tylko po spolerowaniu nałożyłem taki specyfik, filtr uv jak na szkła od aparatów a w drugim aucie preparat z firmy mothers (coś takiego jak ma meguiars w swojej ofercie również) i po około 50tys km nic się nie działo. Zresztą tak mi polecił gość od regeneracji lamp jak się go pytałem. Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
  4. W 2 autach dunlopy winter sport 3d i ja i 2 kierowca w pełni zadowoleni. Teraz 2 sezon na nich będziemy śmigać. Jak dla mnie godne polecenia. Ciekawe jak 4d sie będę spisywać?? ^^ Sent from my GT-I9000
  5. W firmie znajomy ma 5 renault master i bezproblemowo jeżdżą ;-) teraz 2 wymienione na najnowsze zostały. Stare mają przebiegi od 400 000 do 700 000 i dalej latają po europie, żadnych dziwnych akcji etc. Sent from my GT-I9000
  6. Mam Nokię E6 jakieś 2-3 miesiące, zaraz po premierze jakoś, ma aparat, ma wydajną baterię (2/3 dni przy praktycznie ciągłym dzwonieniu i paru SMS) nie używana po 7 dniach ma 65% baterii , nie zawiesiła się ani razu, dobrze leży w dłoni, jak zwykle wykonanie odpowiednie, materiały również. Ma normalną klawiaturę i mini dotykowy ekran, dotyk ogranicza się do zmiany pulpitu i ewentualnym kliknięciu w widget.
  7. Popers

    [INNE] Alfa 166

    Jeżeli spalanie to kwestia drugorzędna polecam 2.5 v6 lub 3.0 ewentualnie 3.2 v6 po lifcie. Autko wdzięczne, nie sprawia problemów z ww silnikami ale apetyt na paliwko ma całkiem duży. Jak diesel to po 2003 roku raczej. Były użytkownik ar 166 ;-) Btw ale kotlecika odświeżono Sent from my GT-I9000
  8. Ja jestem po stosunkach międzynarodowych i powiem, że bez jakichś znajomości ciężko mu będzie później znaleźć pracę zgodną ze studiami. Tak jest z większością kierunków humanistycznych niestety ;-) . Stosunki ogólnie są dosyć ciekawe i interesujące, ale trzeba to lubić bo to niezły miks przedmiotów i trochę nauki. Ja swojego wyboru nie żałuję, zawsze później może po nich dokształcać sie, robić jakieś kursy, podyplomówki etc. Co do specjalności niech sobie o nich poczyta i wybierze taką której oferta programowa i obowiązujące przedmioty najbardziej pasują. Ja ukończyłem dyplomację i negocjacje międzynarodowe i było ciekawie i fajnie. Sent from my GT-I9000
  9. To są bixenony prawda? Jak dla mnie to ta lewa wygląda jakby coś z przesłoną się stało i światło drogowe dawała, może mechanizm się przyciął? Tak czy siak konieczne raczej jest otworzenie lampy. Sent from my GT-I9000
  10. Odswieze trochę wątek. Miałem okazję jeździć A1 przez 8 dni z 1.2 TFSI 85KM i jak na 1 tonę to do miasta super auto, w trasie już gorzej. Przy sprawnej jeździe bez przeginania spalanie byli między 9 a 10 na 100 . . . Wiec troche dużo. W trasie jadąc max 85/90 udalo się z trudem zejść do poziomu 6/6.5 na 100, byleby nie przyspieszać i nie wyprzedzać. Za to jakość wykończenia, spasowanie materiałów bdb, ledy fajne i w porównaniu do mojego b7 xenony bardzo fajnie oświetlały drogę. Sent from my GT-I9000
  11. Jakoś nie mogę się przekonać do swype . Wolę z marketu swiftkey albo gingerbread
  12. Te polskie znaki są zmorą androida :/ ale trzeba zmienić kodowanie z automatycznego na GSM bodajże, nie wiem, jeszcze nie sprawdzałem czy na andku 2.3.4 też tak jest bo dopiero wczoraj aktualizowałem softa w Galaxy S. Ewentualnie zamiast GO SMS PRO spróbuj Handcenta tam w ustawieniach możesz ustawić wszystko łącznie z tym po ilu znakach ma zamieniać SMS na MMS i czy w ogóle ma to robić.
  13. No i chyba tak będę musiał zrobić, bo widząc co trzeba zrobić aby przełożyć to nawet się za to nie zabieram bo skończyło by się to kupnem nowych lamp :gwizdanie: Szacun za pracę i chęci . Moje światła świecą kijowo bo wychodzi z nich coś takiego /-\ /-\ mimo iż wsio jest dobrze zrobione i włożone stąd ta myśl o dystansie właśnie . W poprzednim aucie jak palnik był źle włożony to tak się działo, ale tutaj źle palnika wsadzić się nie da i 3 razy poprawiałem, w ASO również i nic. Nic jeszcze raz dzięki za tak szczegółowe info i za wyjaśnienie pewnych kwestii , zabieram się za szukanie dystansów na alle .
  14. A mnie się wydawało, że d1s i d3s z wyglądu są takie same, a jedyna różnica jest we wtyczce która idzie od przetwornicy i napięciu . Może ktoś wyjaśnić czym dokładniej się różnią ??
  15. Zgadzam się HiRide, xenon w B8 świeci lepiej niż w B7 , lepiej jest formowana wiązka światła, przez co świeci szerzej tak jak powinien świecić xenon . Pochwal się ile potrzeba czasu na 1 reflektor żeby był dobrze zrobiony IMO w B7 światło jest bardziej skupione przed autem przez co właśnie pobocze jest słabiej doświetlone. W poprzednim aucie również na soczewce i fabrycznym xenonie nie było takiego efektu i nie świeciły jak w B7. Ciężko było mi się przestawić na początku. Ciekaw jestem czy odbłyśnik podszedł by do B7 bez większego modzenia . Swoją drogą zauważyłem pewien problem u siebie i zastanawiam się czy jakiś dystansik między lampą wyładowczą o szczeliną do montażu nie załatwiłby sprawy . . .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...