-
Postów
175 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
4O toman
Informacje
-
Imię
Tomek
-
Miasto
Lublin
Auto
-
Model
A3 8P
-
Nadwozie
Hatchback
-
Rok produkcji
2004
-
Silnik
3.2 VR6
-
Kod silnika
BDB
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
S-Tronic
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
3066 wyświetleń profilu
-
Drzewko999 obserwuje zawartość toman
-
Może trochę przesadziłem, ale napisałem, że około 20 KM powinno bankowo dojść jakby ten BEX nie był już w najlepszej kondycji nie wnikając co klęka, a najczęściej to turbo już nie dmucha jak trzeba. Wiadomo że na około 30 KM można liczyć, ale była mowa o ori gratach łącznie z wtryskami ? O Barteza90 bexie słyszałem że dobrze wyszedł, tylko nie skojarzyłem, że to jego ?
-
Z mojego BEXa (bardzo zdrowy silnik, turbo) wyszło mi 220 KM/320 Nm. Tylko trzeba liczyć się z tym, że silnik silnikowi nie jest równy, ale około 20 KM powinno dojść ? Widzę, że jesteś z LBN, więc polecam kontakt z kolegą z forum @Galetto i zrobi Ci soft cacuszko ?
-
Dolałeś 1 litr na 1000 km, to jednak dużo.. ogarnij temat i dopiero na soft, żeby to miało ręce i nogi ? i tak jak wyżej kolega napisał, logi to podstawa. Silnik możesz mieć w oleju też przez rozwaloną odmę, częsty problem w 1.8t. PS Jak mi AVJ zaczął brać litr na tysiąc, to niedługo później zmieniałem słupek, bo i kompresji brakowało ?
-
Pytasz o możliwy przyrost po samym sofcie, bez ingerencji w turbo, wtryski itd?
-
Strona znana, ale na pewno nie dla wszystkich i ktoś skorzysta tak jak Ty?
-
U kolegi z forum @lucjan0681e podobne cyrki działy się przez nieszczelność w dolocie ?
-
Ja co drugi tydzień mógłbym pewnie podlecieć ? Mam tylko takie zdjęcie, motór@andynl nie zmieścił się w kadrze ?
-
Problem ten sam, o którym rozmawiałem godzinę temu w pw na fb, powitać koleżkę ? Na potwierdzenie obserwuj stan oleju, ale moim zdaniem i tak wszystko wskazuje na kończące się turbo. Sam przerabiałem identyczne objawy dwa razy. Do tej pory nie wiem jakim cudem w trakcie prac u lakiernika zaczął mi tak dymić, że szosy nie było widać. Z dolotu zlałem prawie litr oleju, a olej był w tłumikach i na klapie. Myśl o hybrydzie ?
-
I ja również dziękuję za mega zlot. Inne kluby mogą uczyć się od naszych organizatorów ? To dopiero moja druga, ale z pewnością nie ostatnia Bukowina z a4-klubem ?
-
Jeden karabin pod względem awaryjności. Optymalnie będzie brać BFB, bo nie widzę sensu dopłacania do BEXa tyle ile obecnie trzeba ?
-
Trochę nie ten dział, ale mam głowice BEX ?
-
DP ze zdjęcia wyżej pasuje p&p bez najmniejszej rzeźby, zarówno flansze, sonda jak i widoczny wspornik ? Jakby ktoś był zainteresowany, to zapraszam na PW.
-
Nawet nie słyszałem o takiej możliwości, dobrze wiedzieć :-) Wysłane z mojego MI 4W przy użyciu Tapatalka
-
Dobra sztuka :-) Też mam 3.2 dsg quattro, ale 3d przedlift. Fun daje niesamowity połączenie silnika i skrzyni :-)