wojtek79 Opublikowano 5 Września 2010 Opublikowano 5 Września 2010 Od jakiegoś czasu zapala mi się kontrolka ABS razem z czerwonym wykrzyknikiem. Jest to w nieregularnych odstępach czasowych i nie jest zależne od prędkości jazdy, nie zdażyło mi się to nigdy na drodze lub przy dużej prędkości, zdarza się przy wjeździe do bramy lub przy cofaniu, czasami wystarczy że odpalę silnik i zanim ruszę to się kontrolka oświeci. Wystarczy zgasić silnik i odpalić na nowo i jest OK. Zawsze jak mi się zapali kontrolka to podpinam VAG i zawsze wyskakuje "czujnik prędkości obrotowej" Ciekawe jest tylko to że błąd nie zawsze dotyczy tego samego czujnika, raz wyskakuje że lewy przód, innym razem prawy tył lub prawy przód, po prostu losowo. Nie sądzę aby nagle wszystkie czujniki mi padły. Jeśli coś wam przyjdzie do głowy to proszę o sugestie.
Dev Opublikowano 5 Września 2010 Opublikowano 5 Września 2010 Od jakiegoś czasu zapala mi się kontrolka ABS razem z czerwonym wykrzyknikiem. Jest to w nieregularnych odstępach czasowych i nie jest zależne od prędkości jazdy, nie zdażyło mi się to nigdy na drodze lub przy dużej prędkości, zdarza się przy wjeździe do bramy lub przy cofaniu, czasami wystarczy że odpalę silnik i zanim ruszę to się kontrolka oświeci. Wystarczy zgasić silnik i odpalić na nowo i jest OK. Zawsze jak mi się zapali kontrolka to podpinam VAG i zawsze wyskakuje "czujnik prędkości obrotowej" Ciekawe jest tylko to że błąd nie zawsze dotyczy tego samego czujnika, raz wyskakuje że lewy przód, innym razem prawy tył lub prawy przód, po prostu losowo. Nie sądzę aby nagle wszystkie czujniki mi padły. Jeśli coś wam przyjdzie do głowy to proszę o sugestie. zrób pełny scan ABS-u i wklej do postu
Frimuś Opublikowano 6 Września 2010 Opublikowano 6 Września 2010 Kolego a jak podepne vaga i chce zrobic test abs-u slysze stuk w lewym przednim kole i lipazaraz komunikat.......(niepamietam dokladnie co ale sprawdze) i sie rozlancza.
TomekDj Opublikowano 7 Września 2010 Opublikowano 7 Września 2010 Witam Cię jeżeli pojawia Ci się to na rożnych kolach to sprawdź kostkę która jest przy pompie ABS taka duża kostka może Ci tam nie styka bo miałem przypadek że zgnił styk miedziany i też nie dział ABS sprawdz czy tam nie jest zawilgocone bo może skorodować i będzie problem
Gość -makaveli- Opublikowano 8 Września 2010 Opublikowano 8 Września 2010 sprawdź czujnik w tym lewym przednim kole.możliwe że jest brudny,źle przymocowany,albo poprostu zużyty
wojtek79 Opublikowano 12 Września 2010 Autor Opublikowano 12 Września 2010 zrób pełny scan ABS-u i wklej do postu A jak mam zrobić ten pełny scan ABS-u, czy chodzi tu o auto-scan w vag-com czy inaczej się to robi. Sory ale nie byłem na tej lekcji.....Jak zrobiłem auto-scan to sprawdzało po kolei wszystko a nie sam ABS. Kolego a jak podepne vaga i chce zrobic test abs-u slysze stuk w lewym przednim kole i lipazaraz komunikat.......(niepamietam dokladnie co ale sprawdze) i sie rozlancza. Ten stuk to nie w kole ale to raczej jakiś przekaźnik (tak przypuszczam, nie zagłębiałem się w to).Ja jak wchodze w ABS, sprawdzę błędy a następnie "zamykam" ABS to słychać takie stuknięcie z lewej strony. Myślę że zrywa ci połączenie i stuka w momencie przerwania. Witam Cię jeżeli pojawia Ci się to na rożnych kolach to sprawdź kostkę która jest przy pompie ABS Sprawdzałem, psikłem WD-40 ale nie pomogło. Zauważyłem że ostatnio zjawisko mi się nasila, zdarza się że załączę stacyjkę i od razu piszczy ABS, nawet bez uruchomienia silnika.
Frimuś Opublikowano 14 Września 2010 Opublikowano 14 Września 2010 Musze zagladnac co i jak bo umnie tylko gdy sie podpinam pod vaga i wchdze abs -test wyjsc jet stuk i cisza,a sadze ze po kolei powinienem w czterech kolach uslyszec kolejno.
wojtek79 Opublikowano 15 Września 2010 Autor Opublikowano 15 Września 2010 Przy kołach nic nie będzie stukać przy robieniu testu wyjść, nie mam tam nic co mogłoby powodować jakiś odgłos lub stuk. Sprawdź dokładnie (np. z pomocą drugiej osoby), ten stuk o którym piszesz to na pewno nie przy kole, raczej słuchaj pod maską w okolicach pompu ABS-u.
dziki24 Opublikowano 15 Września 2010 Opublikowano 15 Września 2010 moze glupie ale kolega sprawdzal plyn hamulcowy, jak sie klocki koncza i plyn spadnie ponizej miniunum swieci sie kontrolka ABS z wykrzyknikiem czerwonym ......pozdrawiam
Frimuś Opublikowano 15 Września 2010 Opublikowano 15 Września 2010 sprawdze.ale plyn jest i to roczny a klocki kilku ms.
wojtek79 Opublikowano 19 Września 2010 Autor Opublikowano 19 Września 2010 Mogę się pochwalić że jak na razie mam spokój z ABS-em, kontrolka już nie świeci. Przypomniałem sobie że kiedyś tam kiedyś miałem przerwany przewód od czujnika ABS i musiałem go połączyć. Niestety połączenie nie wykonałem starannie i teraz się odezwało. Zmierzyłem opór czujnika na kostce i prawie byłem pewien co jest grane. Jak usunąłem izolacje z tego przerwanego kabla który łączyłem to pod izolacją było wszystko mokre i zaśniedziałe. Odciąłem to, wstawiłem kawałek nowego przewodu i tym razem dokładnie zlutowałem połącznia, zaizolowałem od nowa i teraz jest spokój. Nie wiem tylko dlaczego VAG pokazywał błędy wszystkich czujników, chociaż najczęściej wyskakiwał właśnie prawy przód który dawno temy był przerwany.
Frimuś Opublikowano 21 Września 2010 Opublikowano 21 Września 2010 a ja zauwarzylem nowa rzecz czasem przy wolnej jezdzie na nierownosciach i lekko przychamowywuje to czuc chrobotanie delikatne? jak by sie zalaczal abs
wojtek79 Opublikowano 21 Września 2010 Autor Opublikowano 21 Września 2010 A jaki masz stan amorytzatorów, jak są padnięte to koła podskakują na nierównościach i dlatego może zadziałać ABS.
Frimuś Opublikowano 21 Września 2010 Opublikowano 21 Września 2010 sluchaj np.dzis juz predkosc prawie zerowa przed swiatlami -prosta droga i delikatnie nacisniety hamulec i czuje pod pedalem lekkie chrobotaie abs-u
nikos172 Opublikowano 22 Września 2010 Opublikowano 22 Września 2010 Podepnę się do tematu, mam podobny problem, tyle że mi zapala się ta kontrolka ABS oraz czerwony wykrzyknik przy prędkościach powyżej 160 km/h, tak jakby się coś przegrzewało podejrzewam, ale jeszcze podczas jazdy gdy wrzucę luz, wyłączę i włączę silnik to kontrolki gasną po czym dalej się zapalają o ile jadę takową prędkością ;/ od 0 do około 160 km/h nic się nie dzieje, powyżej już te kontrolki wariują, proszę o pomoc p.s. nie mam dostępu do VAG [br]Dopisany: 22 Wrzesień 2010, 16:45_________________________________________________ sluchaj np.dzis juz predkosc prawie zerowa przed swiatlami -prosta droga i delikatnie nacisniety hamulec i czuje pod pedalem lekkie chrobotaie abs-u Te objawy u mnie też wyskakują, przy hamowaniu przy niskiej prędkości włącza? mi się abs i jak napisał kolega "chrobocze". Amorki mam sprawne na pewno.[br]Dopisany: 22 Wrzesień 2010, 16:47_________________________________________________I jest odpowiedz co do tego CHROBOTANIA :gwizdanie: Przyczyna to źle osadzone czujniki ABS, wystarczy użyć opcji
janSerce Opublikowano 22 Września 2010 Opublikowano 22 Września 2010 Bez vaga to se można dmuchać i chuchać, tylko vag i wtedy wszystko będzie wiadomo :gwizdanie:
nikos172 Opublikowano 23 Września 2010 Opublikowano 23 Września 2010 nie każdy ma się gdzie podpiąć :gwizdanie: a do serwisu każdy pojechać potrafi tylko kto za to zapłaci
Frimuś Opublikowano 23 Września 2010 Opublikowano 23 Września 2010 Czyli jesli jest czujnik absa zle osadzony tzn,ze sam sei przestawil bo nic nie bylo ruszane. A vag nic nie pokazuej zadnego bledu.
bobbyr10 Opublikowano 16 Grudnia 2010 Opublikowano 16 Grudnia 2010 Podepnę się do tematu, mam podobny problem, tyle że mi zapala się ta kontrolka ABS oraz czerwony wykrzyknik cały czas, bylem na vagu wyskoczyło mi ze to lewy przód kupiłem zawiozłem do mechanika i wymienił razem z przegubem i dalej to samo ciagle sie swieci a wykrzyknik miga ;/ powiem tak klocki i tarcze z przodu mam juz zjechane i nie wiem czy to może być przyczyna ?? dzisiaj zawożę do mechanika może coś złe włożył albo czujnik sie odpiol słyszałem ze to strasznie delikatne itp może jakieś pomysły ? odrazu napisze jak mechanik odda mi auto
okidoki81 Opublikowano 16 Grudnia 2010 Opublikowano 16 Grudnia 2010 wyczysc czujniki i sprawdz czy maja odpowiednia odleglosc od koronki,a odleglosc czujnika od koronki jak dobrze pamietam 0.6-08 mm.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się