Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Silnik gaśnie i wariują kontrolki


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam następujący problem, po przekręceniu stacyjki (nie zawsze) zauważyłem, że kontrolki słabiej świecą niż zazwyczaj tak jakby przygasają, delikatnie mrugają. Po odpaleniu silnika zaświeca się kontrolka czerwony wykrzyknik oraz ABS z trzema sygnałami dźwiękowymi i zdarza się, że silnik trochę przerwie lub całkowicie zgaśnie przy wrzucaniu wstecznego biegu. Jeśli kontrolki przy odpalaniu świecą mocnym światłem problemu nie ma.

Komputer wywalił dwa błędy:

1) 18025- Glow Plug Pre Heat Indicator (K29)

P1617

2) 17978- Engine Start Blocked by Immobilaizer

P1570

Dodam, że sprawdziłem już ładowanie (14.2V) Próbowałem na zapasowym kluczyku i dalej to samo. Jeśli ma ktoś jakieś pomysły co to może być to z góry dzięki

Opublikowano

Jest jakiś osobny przewód masy co łączy się z silnikiem? Bo jeśli miernikiem mierzę napięcie w taki sposób, że + na aku a - na silniku to wskazuje normalnie tzn 12,4V

Opublikowano

Jest plecionka miedziana

Opublikowano

W którym miejscu gdzieś ze spodu silnika?

Opublikowano

W którym miejscu gdzieś ze spodu silnika?

To co nazywasz Minusem sprawdz podlaczeniem

Opublikowano

To może być też kostka stacyjki.

Opublikowano

To może być też kostka stacyjki.

Dokładnie kolega miał ostatnio taki sam przypadek i okazało sie ze to kostka. :wink4:

Opublikowano

Dodam jeszcze, że jeśli przekręcę stacyjkę mając wrzucony bieg wsteczny to kontrolki świecą normalnie (nie przygasają wtedy)

Czy wrzucanie biegu wstecznego ma coś wspólnego z kostką stacyjki? :mysli:

Opublikowano

Wzmień kostkę stacyjki i bedziesz miał po problemie na 100%. Najpierw dla pewności rozbierz obudowę stacyjki i dopchnij kostkę i lepiej dokręć ją i powinno pomóc na jakiś czas. Pozdrawiam

Opublikowano

No i po problemie. :> Poczyściłem styki w kostce stacyjki no i jak na razie pomogło. Jak znowu się takie czary będą działy to przynajmniej będę już wiedział w czym tkwi problem.

Dzięki za pomoc :hi:

Wykorzystałem opis z tego wątku http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t2784.0.html;highlight=immobilizer do dobrania się do kostki, dodam tylko, że w poliftach troszkę się różnią niektóre elementy

P.s. Na jutro już byłem umówiony z elektrykiem :polew:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...