stanski1 Opublikowano 20 Listopada 2010 Opublikowano 20 Listopada 2010 czyli tak dla pewności jesli mogę... wykrecam turbo razem z zaworem vtg i benzyna ekstrakcyjna na pędzelku czy jakiś leprzy sposob?
ROBERT Opublikowano 20 Listopada 2010 Opublikowano 20 Listopada 2010 Poczytaj wątek od początku i wszystkiego się dowiesz , czym , jak ... itp.
stanski1 Opublikowano 21 Listopada 2010 Opublikowano 21 Listopada 2010 ok! dziękuje bardzo! biore się do czytania :>
walus88 Opublikowano 21 Listopada 2010 Opublikowano 21 Listopada 2010 Witam miałem ten sam problem i też każdy mechanik mówił mi o regeneracji turbo bo się przycina geometria... Na szczęście nie chodziło o turbo po prostu luka w układzie dolotowym jakiś baran nie dokręcił śrub a ukręcił je. Pozdrawiam.
Zimny Chirurg 2 Opublikowano 21 Listopada 2010 Opublikowano 21 Listopada 2010 ok! dziękuje bardzo! biore się do czytania :> I wywal kata. Ja czyściłem co 6 miechów. Wywaliłem kata i teraz 1,5 r i mogę paznokciem geometrie poruszyć i wcale nie śmigam jakoś ostro. Pozdro ZC
Sztomel Opublikowano 24 Listopada 2010 Opublikowano 24 Listopada 2010 Witam sorki ze nie odp.na koniec tej mojej przyczyny kolega Szamotel dobrze mi pisal Pozdrawiam ... wymienilem turbo na nowe po regeneracji z gwarancja pol roczna odalem moje turbo i wydatek z robota 950zl,i teraz juz od miesiaca nic sie nie dzieje smiga jak szalona :> tylko żeby nikt tutaj nie pomyślał, że to może ja kazałem wymienić turbo bo tak by można było z cytowanej wyżej wypowiedzi wnioskować a ja nikomu a tym bardziej koledze maro30 nigdy nie radziłem wymieniać lub regenerować turbo w podobnych przypadkach. Co najwyżej czasami proponuję własnoręczną regenerację siłownika podciśnieniowego (gruchy ze sztangą) ale podkreślam - własnoręczną regenerację - choć regeneracją tego nazwać nie można a raczej sposobem na przedłużenie życia tego siłownika.
Luke84 Opublikowano 19 Grudnia 2010 Opublikowano 19 Grudnia 2010 Podepnę się pod temat żeby nie zakładać nowego i nie zaśmiecać fakt, że chodzi mi o B5 ale o ten sam element Chcę wreszcie oddać swoją turbinkę do regeneracji :> ale chciałbym się coś upewnić, a mianowicie: dźwignia od zmiennej geometrii powinna chodzić lekko? tzn próbowałem ruszyć swoją i owszem dało rade ale mam odciski na palcach druga sprawa jak jest uszczelniony wałek wirnika? można wymienić same elementy uszczelniające, może ktoś się orientuje? i najważniejsze może mi ktoś polecić warsztat na dolnym śląsku gdzie z czystym sumieniem mogę oddać turbinę do regeneracji? zależy mi na dobrym nie tanim
scuzz Opublikowano 19 Grudnia 2010 Opublikowano 19 Grudnia 2010 Podepnę się pod temat żeby nie zakładać nowego i nie zaśmiecać fakt, że chodzi mi o B5 ale o ten sam element Chcę wreszcie oddać swoją turbinkę do regeneracji :> ale chciałbym się coś upewnić, a mianowicie: dźwignia od zmiennej geometrii powinna chodzić lekko? tzn próbowałem ruszyć swoją i owszem dało rade ale mam odciski na palcach druga sprawa jak jest uszczelniony wałek wirnika? można wymienić same elementy uszczelniające, może ktoś się orientuje? i najważniejsze może mi ktoś polecić warsztat na dolnym śląsku gdzie z czystym sumieniem mogę oddać turbinę do regeneracji? zależy mi na dobrym nie tanim Ad1. Powinna chodzić przede wszystkim płynnie -nie przycinać się Ad2. Uszczelnienia sami nie damy rade wymienić Ad3. Nie znam
Luke84 Opublikowano 21 Grudnia 2010 Opublikowano 21 Grudnia 2010 To, że powinna chodzić płynnie to wiem ale ja ją ledwo co daje rade podciągnąć, jest bardzo mocno naprężona i pytanie czy tak powinno być? a co do uszczelnień to sam nie miałem zamiaru nic robić chodzi mi, czy w ogóle da się je wymienić, tzn czy jest to osobna część czy zintegrowana z wałkiem? [br]Dopisany: 19 Grudzień 2010, 20:07_________________________________________________Zna lub robił ktoś turbine w firmie "Emp-Turbo" we Wrocławiu na Sołtysowickiej?
ROBERT Opublikowano 21 Grudnia 2010 Opublikowano 21 Grudnia 2010 Lekko będzie/powinna się poruszać jak odkręcisz "gruszkę" od turbiny , z tą "gruszką" wcale lekko nie chodzi bo w środku ma sprężynę ... U mnie też dopiero jak wyciągnąłem turbinę na stół i odkręciłem "gruszkę" dało się wyczuć minimalne przycinanie się kierownic , z przykręconą "gruszką" wszystko wydawało się ok , żadnych przycięć , logi BS grupy 011 po obserwacji pracy sztangi wszystko też niby było ok , ale turbina przeładowywała , po wyczyszczeniu doładowanie rzeczywiste prawie idealnie pokrywa się z zadanym
Luke84 Opublikowano 25 Stycznia 2011 Opublikowano 25 Stycznia 2011 i o to mi chodziło czułem właśnie jakbym pokonywał opór sprężyny tylko zauważyłem jeszcze, że po nocy pojawia się smuga oleju, która leci z wałka więc robota turbiny przede mną [br]Dopisany: 22 Grudzień 2010, 00:20_________________________________________________Turbinka dostała drugie życie :> super uczucie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się