stanley Opublikowano 8 Września 2010 Opublikowano 8 Września 2010 Na początku chciałbym prosić o wyrozumiałość szanowne grono. Pierwszy raz starałem się zrobić kompletne logi, jeżeli są jakieś błędy lub braki wybaczcie i oczekuję konstruktywnej krytyki Do rzeczy: Samochód kolegi, niedawno zakupiony, 2003r, pewny przebieg ok 216kkm. Podobno posiada niemiecki program na jakieś 163KM Po zakupie stwierdziliśmy nieszczelność w dolocie ( delikatne jakby piski, chyba uciekające gdzieś powietrze z układu dolotowego - usunięte) i problemy z EGR wywala błąd EGR - siłownik przy EGR jest troszkę upaprany olejem lub czymś podobnym. ( samochód puszcza lekkiego, czarnego dymka w zakresie 2000 obr/min Około 2500 obr/min występuje takie odczucie jakby kierowca minimalnie zdjął nogę z gazu. Czasem silnik podczas jazdy nie trzyma temperatury roboczej. Zrobiono: wymiana komplatnego rozrządu + uszczelka pod kolektorem ssącym, wymiana przewodów z układu dolotowego. Dodam, że wczoraj wyświetliła się na desce w kolorze żółtym kontrolka silnika - po chwili zniknęła. Błędy: Chassis Type: 8E - Audi A4 B6 Scan: 01,02,03,08,09,15,16,17,26,36,37,45,46,55,56,63,76 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 038 906 019 LJ Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 4910 Coding: 00002 Shop #: WSC 63251 2 Faults Found: 19561 - Valve for Intake Manifold Flap (N239): Open or Short to Ground P3105 - 35-10 - - - Intermittent 17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus P1256 - 35-10 - - - Intermittent Readiness: N/A Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 614 517 Component: ABS/ESP front 3429 Coding: 04255 Shop #: WSC 06435 No fault code found. Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 820 043 AB Component: A4 Klimaautomat 1323 Coding: 00000 Shop #: WSC 63251 No fault code found. Address 09 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 907 279 F Component: int. Lastmodul NDL 0517 Coding: 00012 Shop #: WSC 44202 No fault code found. Skipping Address 15-Airbags Address 16 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 953 549 S Component: Lenksáulenmodul 0611 Coding: 01012 Shop #: WSC 63251 No fault code found. Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 920 900 M Component: KOMBI+WEGFAHRS. RB4 D42 Coding: 00001 Shop #: WSC 00006 1 Fault Found: 01314 - Engine Control Module 49-10 - No Communications - Intermittent Address 46 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 959 433 BA Component: Komfortgerát TA7 1310 Coding: 06976 Shop #: WSC 44202 1 Fault Found: 01366 - Opened Due to Crash Signal 36-10 - Open Circuit - Intermittent Address 55 ------------------------------------------------------- Controller: 4Z7 907 357 Component: dynamische LWR D09 Coding: 00060 Shop #: WSC 63251 No fault code found. Address 56 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 035 186 L Component: concert II GRO 0001 Coding: 01000 Shop #: WSC 63251 2 Faults Found: 01317 - Control Module in Instrument Cluster (J285) 49-10 - No Communications - Intermittent 00852 - Loudspeaker(s): Front 36-00 - Open Circuit Wszystkie błędy dają się usunąć oprócz 19561, po jakimś czasie błędy wracają. Logi statyczne: http://vaglog.rtnet.pl/stanley250_21923.html http://vaglog.rtnet.pl/stanley250_21924.html http://vaglog.rtnet.pl/stanley250_21925.html http://vaglog.rtnet.pl/stanley250_21926.html http://vaglog.rtnet.pl/stanley250_21927.html http://vaglog.rtnet.pl/stanley250_21928.html http://vaglog.rtnet.pl/stanley250_21929.html http://vaglog.rtnet.pl/stanley250_21930.html BS http://vaglog.rtnet.pl/stanley250_21931.html http://vaglog.rtnet.pl/stanley250_21932.html http://vaglog.rtnet.pl/stanley250_21933.html Dynamiczne http://vaglog.rtnet.pl/stanley250_21934.html http://vaglog.rtnet.pl/stanley250_21935.html http://vaglog.rtnet.pl/stanley250_21936.html http://vaglog.rtnet.pl/stanley250_21937.html http://vaglog.rtnet.pl/stanley250_21938.html http://vaglog.rtnet.pl/stanley250_21939.html http://vaglog.rtnet.pl/stanley250_21940.html
ROBERT Opublikowano 8 Września 2010 Opublikowano 8 Września 2010 19561 - usterka sterowania klapą gaszącą na wlocie obudowy EGR przed kolektorem ssącym, trzeba przyjrzeć się elektrozaworowi N239 i jego okablowaniu oraz samej klapie. 17664- czujnik temp. G62, sprawdź wtyczkę lub okablowanie, można go bezproblemowo sprawdzić VAG-iem , raczej do wymiany ( stąd najprawdopodobniej ta niestabilność temp. podczas jazdy) Sprawdź błędy w 15 Airbag , masz 01366 - Otwarcie po sygnale zderzenia Z logów wyglądałoby na to że termostat siadł (sprawdź najpierw G2/G62) , przepływomierz nie domaga , auto po chipie ... resztę niech dopowiedzą mądrzejsi
stanley Opublikowano 11 Września 2010 Autor Opublikowano 11 Września 2010 19561 - usterka sterowania klapą gaszącą na wlocie obudowy EGR przed kolektorem ssącym, trzeba przyjrzeć się elektrozaworowi N239 i jego okablowaniu oraz samej klapie. 17664- czujnik temp. G62, sprawdź wtyczkę lub okablowanie, można go bezproblemowo sprawdzić VAG-iem , raczej do wymiany ( stąd najprawdopodobniej ta niestabilność temp. podczas jazdy) Sprawdź błędy w 15 Airbag , masz 01366 - Otwarcie po sygnale zderzenia Z logów wyglądałoby na to że termostat siadł (sprawdź najpierw G2/G62) , przepływomierz nie domaga , auto po chipie ... resztę niech dopowiedzą mądrzejsi błędy sobie sprawdziłem bardziej zależy mi na logach Co dziwne, 2 tyg temu błędu 01366 nie było Błąd z głośnika powraca, ale to pikuś [br]Dopisany: 08 Wrzesień 2010, 22:38_________________________________________________rzuci ktoś okiem na te logi ? :gwizdanie: Czy problemy mogą zaczynać się od niesprawnego EGRa ?
Sztomel Opublikowano 11 Września 2010 Opublikowano 11 Września 2010 turbo pompuje tak jak powinno, kąt synchronizacji z początku OK a potem się rozbiega - trzeba sprawdzić napinacz (tak mi się wydaje), nie masz problemu z EGR tylko z klapą gaszącą - pewnie kabelek się gdzieś przetarł i zerwał. Co do przepływki hmmm... nie projektuję map więc nie wiem ale z tego co mi się wydaje to chyba zbyt dużo MAF mierzy powietrza w stosunku do ograniczenia dawki paliwa. A tak po prawdzie to poczekaj na wypowiedź kolegi przemik bo, nie ma co ukrywać, ma wiedzę do interpretacji logów największą.
spanky Opublikowano 11 Września 2010 Opublikowano 11 Września 2010 co do logow to widac ze jest zmieniony soft ... i wyglada na kiepski turbosprezarka jak i sprzeglo/dwumas ostro dostaja po doopie ...
przemik Opublikowano 11 Września 2010 Opublikowano 11 Września 2010 ło matko... Kto Ci ten program robil ??? Szkoda ze przy wymianie rozrzadu nie zmieniles tez termostatu.
stanley Opublikowano 11 Września 2010 Autor Opublikowano 11 Września 2010 ło matko... Kto Ci ten program robil ??? Szkoda ze przy wymianie rozrzadu nie zmieniles tez termostatu. to auto kolegi, program robił sobie sam niemiec sprawdzimy jeszcze dokładnie termostat, trzeba tylko znaleźć chwile... Możesz rozwinąć swoją myśl co do programu
ciahciah Opublikowano 12 Września 2010 Opublikowano 12 Września 2010 zrób porządek z termika, a co do programu też jestem ciekaw
spanky Opublikowano 12 Września 2010 Opublikowano 12 Września 2010 a co do programu też jestem ciekaw napisalem co jest zle ...to widac z logow ... podejrzewam ze wieksze kwiatki by wyszly gdyby mozna bylo podejrzec wsad ...
stanley Opublikowano 12 Września 2010 Autor Opublikowano 12 Września 2010 Najprawdopodobniej w sobotę jedziemy na poprawę softu i robimy porządek z tą temperaturą roboczą, wymiana oleju itp. - mamy nadzieję, że po wgraniu nowego softu puszczanie czarnego dymka zaniknie. BTW Porównywaliśmy z moim AJMem na 5 biegu od 90km/h do ok 160km/h AVF został ciut z tyłu, więc program cienki :gwizdanie:
spanky Opublikowano 12 Września 2010 Opublikowano 12 Września 2010 Takie softy laduja w salonach. takie softy czesto robione sa w niemczech i nie przez salony ale znane niemieckei firmy ... Porównywaliśmy z moim AJMem na 5 biegu od 90km/h do ok 160km/h AVF został ciut z tyłu, więc program cienki :gwizdanie: to akurat nie jest wyznacznikiem poprawnosci softu ...
przemik Opublikowano 13 Września 2010 Opublikowano 13 Września 2010 To auto na tym sofcie po prostu musi dymic... wynika to z logiki, ktora zawarta jest w logach. W "pedekach" nie mozna okreslic za pomocą zwyklego VAG owego logowania jaka ilosc paliwa trafia do silnika.Konieczne jest zajrzenie w mapy. Pozdro
spanky Opublikowano 13 Września 2010 Opublikowano 13 Września 2010 W "pedekach" nie mozna okreslic za pomocą zwyklego VAG owego logowania jaka ilosc paliwa trafia do silnika.Konieczne jest zajrzenie w mapy. eee tam ... mozna ...
przemik Opublikowano 13 Września 2010 Opublikowano 13 Września 2010 Ja Wam mowie ze nie mozna.... i prosze nie spamowac w temacie... :gwizdanie:
stanley Opublikowano 18 Września 2010 Autor Opublikowano 18 Września 2010 jutro wozidło jedzie na poprawę softu, postaram się zrobić możlwie najszybciej komplet logów po wgraniu wirusa [br]Dopisany: 17 Wrzesień 2010, 13:58_________________________________________________ 19561 - usterka sterowania klapą gaszącą na wlocie obudowy EGR przed kolektorem ssącym, trzeba przyjrzeć się elektrozaworowi N239 i jego okablowaniu oraz samej klapie. 17664- czujnik temp. G62, sprawdź wtyczkę lub okablowanie, można go bezproblemowo sprawdzić VAG-iem , raczej do wymiany ( stąd najprawdopodobniej ta niestabilność temp. podczas jazdy) Sprawdź błędy w 15 Airbag , masz 01366 - Otwarcie po sygnale zderzenia Z logów wyglądałoby na to że termostat siadł (sprawdź najpierw G2/G62) , przepływomierz nie domaga , auto po chipie ... resztę niech dopowiedzą mądrzejsi błąd 17664 usunięty - spowodowany przerwanym kablem auto ma wgrany nowy program, już nie puszcza batorego
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się