Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B6 AVF] Logi do weryfikacji


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Na początku chciałbym prosić o wyrozumiałość szanowne grono. Pierwszy raz starałem się zrobić kompletne logi, jeżeli są jakieś błędy lub braki wybaczcie

i oczekuję konstruktywnej krytyki :wink4:

Do rzeczy:

Samochód kolegi, niedawno zakupiony, 2003r, pewny przebieg ok 216kkm. Podobno posiada niemiecki program na jakieś 163KM

Po zakupie stwierdziliśmy nieszczelność w dolocie ( delikatne jakby piski, chyba uciekające gdzieś powietrze z układu dolotowego - usunięte) i problemy z EGR

wywala błąd EGR - siłownik przy EGR jest troszkę upaprany olejem lub czymś podobnym. ( samochód puszcza lekkiego, czarnego dymka w zakresie 2000 obr/min

Około 2500 obr/min występuje takie odczucie jakby kierowca minimalnie zdjął nogę z gazu.

Czasem silnik podczas jazdy nie trzyma temperatury roboczej.

Zrobiono: wymiana komplatnego rozrządu + uszczelka pod kolektorem ssącym, wymiana przewodów z układu dolotowego.

Dodam, że wczoraj wyświetliła się na desce w kolorze żółtym kontrolka silnika - po chwili zniknęła.

Błędy:

Chassis Type: 8E - Audi A4 B6

Scan: 01,02,03,08,09,15,16,17,26,36,37,45,46,55,56,63,76

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 038 906 019 LJ

Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 4910

Coding: 00002

Shop #: WSC 63251

2 Faults Found:

19561 - Valve for Intake Manifold Flap (N239): Open or Short to Ground

P3105 - 35-10 - - - Intermittent

17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus

P1256 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: N/A

Address 03 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 614 517

Component: ABS/ESP front 3429

Coding: 04255

Shop #: WSC 06435

No fault code found.

Address 08 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 820 043 AB

Component: A4 Klimaautomat 1323

Coding: 00000

Shop #: WSC 63251

No fault code found.

Address 09 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 907 279 F

Component: int. Lastmodul NDL 0517

Coding: 00012

Shop #: WSC 44202

No fault code found.

Skipping Address 15-Airbags

Address 16 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 953 549 S

Component: Lenksáulenmodul 0611

Coding: 01012

Shop #: WSC 63251

No fault code found.

Address 17 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 920 900 M

Component: KOMBI+WEGFAHRS. RB4 D42

Coding: 00001

Shop #: WSC 00006

1 Fault Found:

01314 - Engine Control Module

49-10 - No Communications - Intermittent

Address 46 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 959 433 BA

Component: Komfortgerát TA7 1310

Coding: 06976

Shop #: WSC 44202

1 Fault Found:

01366 - Opened Due to Crash Signal

36-10 - Open Circuit - Intermittent

Address 55 -------------------------------------------------------

Controller: 4Z7 907 357

Component: dynamische LWR D09

Coding: 00060

Shop #: WSC 63251

No fault code found.

Address 56 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 035 186 L

Component: concert II GRO 0001

Coding: 01000

Shop #: WSC 63251

2 Faults Found:

01317 - Control Module in Instrument Cluster (J285)

49-10 - No Communications - Intermittent

00852 - Loudspeaker(s): Front

36-00 - Open Circuit

Wszystkie błędy dają się usunąć oprócz 19561, po jakimś czasie błędy wracają.

Logi statyczne:

http://vaglog.rtnet.pl/stanley250_21923.html

http://vaglog.rtnet.pl/stanley250_21924.html

http://vaglog.rtnet.pl/stanley250_21925.html

http://vaglog.rtnet.pl/stanley250_21926.html

http://vaglog.rtnet.pl/stanley250_21927.html

http://vaglog.rtnet.pl/stanley250_21928.html

http://vaglog.rtnet.pl/stanley250_21929.html

http://vaglog.rtnet.pl/stanley250_21930.html

BS

http://vaglog.rtnet.pl/stanley250_21931.html

http://vaglog.rtnet.pl/stanley250_21932.html

http://vaglog.rtnet.pl/stanley250_21933.html

Dynamiczne

http://vaglog.rtnet.pl/stanley250_21934.html

http://vaglog.rtnet.pl/stanley250_21935.html

http://vaglog.rtnet.pl/stanley250_21936.html

http://vaglog.rtnet.pl/stanley250_21937.html

http://vaglog.rtnet.pl/stanley250_21938.html

http://vaglog.rtnet.pl/stanley250_21939.html

http://vaglog.rtnet.pl/stanley250_21940.html

Opublikowano

19561 - usterka sterowania klapą gaszącą na wlocie obudowy EGR przed kolektorem ssącym, trzeba przyjrzeć się elektrozaworowi N239 i jego okablowaniu oraz samej klapie.

17664- czujnik temp. G62, sprawdź wtyczkę lub okablowanie, można go bezproblemowo sprawdzić VAG-iem , raczej do wymiany ( stąd najprawdopodobniej ta niestabilność temp. podczas jazdy)

Sprawdź błędy w 15 Airbag , masz 01366 - Otwarcie po sygnale zderzenia

Z logów wyglądałoby na to że termostat siadł (sprawdź najpierw G2/G62) , przepływomierz nie domaga , auto po chipie ... resztę niech dopowiedzą mądrzejsi

Opublikowano

19561 - usterka sterowania klapą gaszącą na wlocie obudowy EGR przed kolektorem ssącym, trzeba przyjrzeć się elektrozaworowi N239 i jego okablowaniu oraz samej klapie.

17664- czujnik temp. G62, sprawdź wtyczkę lub okablowanie, można go bezproblemowo sprawdzić VAG-iem , raczej do wymiany ( stąd najprawdopodobniej ta niestabilność temp. podczas jazdy)

Sprawdź błędy w 15 Airbag , masz 01366 - Otwarcie po sygnale zderzenia

Z logów wyglądałoby na to że termostat siadł (sprawdź najpierw G2/G62) , przepływomierz nie domaga , auto po chipie ... resztę niech dopowiedzą mądrzejsi

błędy sobie sprawdziłem :wink4: bardziej zależy mi na logach

Co dziwne, 2 tyg temu błędu 01366 nie było

Błąd z głośnika powraca, ale to pikuś :wink4:[br]Dopisany: 08 Wrzesień 2010, 22:38_________________________________________________rzuci ktoś okiem na te logi ? :gwizdanie:

Czy problemy mogą zaczynać się od niesprawnego EGRa ? :mysli:

Opublikowano

turbo pompuje tak jak powinno, kąt synchronizacji z początku OK a potem się rozbiega - trzeba sprawdzić napinacz (tak mi się wydaje), nie masz problemu z EGR tylko z klapą gaszącą - pewnie kabelek się gdzieś przetarł i zerwał. Co do przepływki hmmm... nie projektuję map więc nie wiem ale z tego co mi się wydaje to chyba zbyt dużo MAF mierzy powietrza w stosunku do ograniczenia dawki paliwa. A tak po prawdzie to poczekaj na wypowiedź kolegi przemik bo, nie ma co ukrywać, ma wiedzę do interpretacji logów największą.

Opublikowano

co do logow to widac ze jest zmieniony soft ... i wyglada na kiepski :wink4:

turbosprezarka jak i sprzeglo/dwumas ostro dostaja po doopie ...

Opublikowano

ło matko...

Kto Ci ten program robil ???

Szkoda ze przy wymianie rozrzadu nie zmieniles tez termostatu.

Opublikowano

ło matko...

Kto Ci ten program robil ???

Szkoda ze przy wymianie rozrzadu nie zmieniles tez termostatu.

to auto kolegi,

program robił sobie sam niemiec :thumbdown:

sprawdzimy jeszcze dokładnie termostat, trzeba tylko znaleźć chwile...

Możesz rozwinąć swoją myśl co do programu :cool1:

Opublikowano

zrób porządek z termika, a co do programu też jestem ciekaw :cool1:

Opublikowano

a co do programu też jestem ciekaw :cool1:

napisalem co jest zle ...to widac z logow ...

podejrzewam ze wieksze kwiatki by wyszly gdyby mozna bylo podejrzec wsad ... :wink4:

Opublikowano

Takie softy laduja w salonach.

Opublikowano

Najprawdopodobniej w sobotę jedziemy na poprawę softu i robimy porządek z tą temperaturą roboczą, wymiana oleju itp.

- mamy nadzieję, że po wgraniu nowego softu puszczanie czarnego dymka zaniknie.

BTW

Porównywaliśmy z moim AJMem na 5 biegu od 90km/h do ok 160km/h AVF został ciut z tyłu, więc program cienki :gwizdanie:

Opublikowano

Takie softy laduja w salonach.

takie softy czesto robione sa w niemczech i nie przez salony ale znane niemieckei firmy ...

Porównywaliśmy z moim AJMem na 5 biegu od 90km/h do ok 160km/h AVF został ciut z tyłu, więc program cienki :gwizdanie:

to akurat nie jest wyznacznikiem poprawnosci softu ...

Opublikowano

To auto na tym sofcie po prostu musi dymic... wynika to z logiki, ktora zawarta jest w logach.

W "pedekach" nie mozna okreslic za pomocą zwyklego VAG owego logowania jaka ilosc paliwa trafia do silnika.Konieczne jest zajrzenie w mapy.

Pozdro

Opublikowano

W "pedekach" nie mozna okreslic za pomocą zwyklego VAG owego logowania jaka ilosc paliwa trafia do silnika.Konieczne jest zajrzenie w mapy.

eee tam ... mozna ... :wink4:

Opublikowano

Pewnie ze mozna.

Opublikowano

Ja Wam mowie ze nie mozna.... i prosze nie spamowac w temacie... :gwizdanie:

Opublikowano

jutro wozidło jedzie na poprawę softu, postaram się zrobić możlwie najszybciej komplet logów po wgraniu wirusa :)[br]Dopisany: 17 Wrzesień 2010, 13:58_________________________________________________

19561 - usterka sterowania klapą gaszącą na wlocie obudowy EGR przed kolektorem ssącym, trzeba przyjrzeć się elektrozaworowi N239 i jego okablowaniu oraz samej klapie.

17664- czujnik temp. G62, sprawdź wtyczkę lub okablowanie, można go bezproblemowo sprawdzić VAG-iem , raczej do wymiany ( stąd najprawdopodobniej ta niestabilność temp. podczas jazdy)

Sprawdź błędy w 15 Airbag , masz 01366 - Otwarcie po sygnale zderzenia

Z logów wyglądałoby na to że termostat siadł (sprawdź najpierw G2/G62) , przepływomierz nie domaga , auto po chipie ... resztę niech dopowiedzą mądrzejsi

błąd 17664 usunięty - spowodowany przerwanym kablem :)

auto ma wgrany nowy program, już nie puszcza batorego :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...