czeslaw82 Opublikowano 9 Września 2010 Opublikowano 9 Września 2010 Mam od niedawna a4 b5 1.9 afn 110ps, i chciałbym w niedługim czasie wzmocnić moje autko. Jeżdziłem 5 lat passatem b5 ahu 90ps i zbierał się o niebo lepiej od a4. Wspomne tylko że a4 ma 160tys km orginal, a passat 350tys. Czy można włożyć wtryski od 2.5tdi r5(transporter lub stare a6)?czy są to te wtryski podnoszące moc(216)? A czy te wtryski plus chip nie szkodząc silnikowi, wyciągnęły by z niego ok 150ps? przede wszystim ile trzeba by było zainwestować w takie zmiany i czy warto???
Kowi87 Opublikowano 9 Września 2010 Opublikowano 9 Września 2010 było i o osiągach i o przyrostach i o kosztach zobacz sobie w wykresy po modyfikacjach
spanky Opublikowano 9 Września 2010 Opublikowano 9 Września 2010 Mam od niedawna a4 b5 1.9 afn 110ps, i chciałbym w niedługim czasie wzmocnić moje autko. Jeżdziłem 5 lat passatem b5 ahu 90ps i zbierał się o niebo lepiej od a4. to albo pasek byl po mocnych modach albo Twoje A4 nie trzyma serii ... i proponuje najpierw sprawdzic czy wszystko z A4 jest ok a potem myslec o modach ...
czeslaw82 Opublikowano 9 Września 2010 Autor Opublikowano 9 Września 2010 sprawdzone, wszystko git ale brakuje mocy z dołu. dlatego pytam
spanky Opublikowano 9 Września 2010 Opublikowano 9 Września 2010 sprawdzone, wszystko git ale brakuje mocy z dołu. dlatego pytam AFN ma mocniejszy dol [czyt.moment] niz AHU ...
czeslaw82 Opublikowano 9 Września 2010 Autor Opublikowano 9 Września 2010 to jaki klops musiałbym przygotować na wtryski i program tak na tiptop??
Pucek Opublikowano 9 Września 2010 Opublikowano 9 Września 2010 to jaki klops musiałbym przygotować na wtryski i program tak na tiptop?? kto Ci sprawdził dokładnie to auto? nie ma opcji żeby pasek ze słabszym silnikiem jechał lepiej
czeslaw82 Opublikowano 9 Września 2010 Autor Opublikowano 9 Września 2010 dobre majstry od chylińskich(kiedyś aso), a poza tym jeżdziłem innymi afn i chodzi tak samo. pasek chodził tak jak pasek 116km w automacie. brakuje mi tego i pytam o wirusa i wtryski. ile i czy warto w takim zestawie??
Kowi87 Opublikowano 9 Września 2010 Opublikowano 9 Września 2010 masz cos nie tak, skoro porównujesz 90km do 116km, a 110 skreslasz jako najsłabszy :gwizdanie: Zrób logi i wrzuc na forum i po sprawie
czeslaw82 Opublikowano 9 Września 2010 Autor Opublikowano 9 Września 2010 9o pochodziła z Holandii i najprawdopodobniej ktoś w niej coś modyfikował. a "zrób logi" dla nowicjusza? amator jestem. ale a4 mam 16otys km orginal w wypasach i stanie lala, jeżdzi ale...
spanky Opublikowano 9 Września 2010 Opublikowano 9 Września 2010 jak ma byc najtaniej i najwiekszy przyrost to sam soft jest tym czego szukasz ...
Szymonss Opublikowano 12 Września 2010 Opublikowano 12 Września 2010 Ja właśnie majstruje ze znajomym mechanikiem nad mocą w AFN i na samej elektronice podciągnął mi moc do 145KM więc po co ingerować w silnik?
Armi Opublikowano 12 Września 2010 Opublikowano 12 Września 2010 Ja właśnie majstruje ze znajomym mechanikiem nad mocą w AFN i na samej elektronice podciągnął mi moc do 145KM więc po co ingerować w silnik? No tak, lepiej wstawić opornik
Kowi87 Opublikowano 12 Września 2010 Opublikowano 12 Września 2010 Ja właśnie majstruje ze znajomym mechanikiem nad mocą w AFN i na samej elektronice podciągnął mi moc do 145KM więc po co ingerować w silnik? a skąd wiesz że do 145
gregorianin Opublikowano 13 Września 2010 Opublikowano 13 Września 2010 Ja właśnie majstruje ze znajomym mechanikiem nad mocą w AFN i na samej elektronice podciągnął mi moc do 145KM więc po co ingerować w silnik? DOBRYM programem tyle idzie zrobić, ale jeśli to był opornik czy inne "mistrzostwo" to nie czaruj się że masz 145ps, poza tym zwiększanie dawki nastawnikiem czy rezystorem powoduje wzrost mocy bez kontroli nad przebiegiem momentu i druga sprawa że spalanie jest mocno nieefektywne.
DeeJay_Kill Opublikowano 13 Września 2010 Opublikowano 13 Września 2010 Szczerze? Powiecie, że głoszę herezje, ale: Ma być po taniości - wstaw opornik na pompę i na map sensor. Większe doładowanie, większa dawka, większa moc. Fakt, trochę większe spalanie oraz dziwna charakterystyka momentu, jednak u mnie jest zwykły przełącznik i do wyprzedzania jak znalazł. Skutków ubocznych brak.
Szymonss Opublikowano 16 Września 2010 Opublikowano 16 Września 2010 Silnik jako że troszkę już przejechał, najpierw został wyregulowany w stylu dawka paliwa,zapłon a później V-Tech Kraków i wgranie softu, mam wydruk z hamowni: 147KM bez jakiegoś badziewia w stylu oporniki czy inne. Wgrany całkiem nowy soft i przystaw się któryś
Kowi87 Opublikowano 16 Września 2010 Opublikowano 16 Września 2010 Silnik jako że troszkę już przejechał, najpierw został wyregulowany w stylu dawka paliwa,zapłon a później V-Tech Kraków i wgranie softu, mam wydruk z hamowni: 147KM bez jakiegoś badziewia w stylu oporniki czy inne. Wgrany całkiem nowy soft i przystaw się któryś phii mało
spanky Opublikowano 16 Września 2010 Opublikowano 16 Września 2010 dosyc optymistyczne to 147 PS z seryjnego AFN-a .... no ale wazne ze auto dostalo wigoru ...
domjenick Opublikowano 16 Września 2010 Opublikowano 16 Września 2010 Ja właśnie majstruje ze znajomym mechanikiem nad mocą w AFN i na samej elektronice podciągnął mi moc do 145KM więc po co ingerować w silnik? ciekaw jestem,co takiego zrobił? i skąd wiesz,że właśnie 145?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się