ckomorow Opublikowano 4 Października 2007 Opublikowano 4 Października 2007 Proponuje sprawdzić kanał 49 na klimatroniku. Jeżeli na pełnym rozgrzaniu silnika temperatura będzie wynosiła 90 stopni C, -+2 stopnie to termostat ok. Jeżeli nie to do wymiany
moondek Opublikowano 13 Października 2007 Opublikowano 13 Października 2007 I co chłopaczki rozwiązał ktoś problem?? Bo u mnie też coś podobnego się dzieje...Termostaty wymieniane... Z tym ze u mnie pojawiają się wycieki płynu... Co uszczelnię w jednym miejscu to zaraz w drugim leci...podejrzewam uszczelkę pod głowicą... co o tym myślicie?
baskecior Opublikowano 13 Października 2007 Opublikowano 13 Października 2007 I co chłopaczki rozwiązał ktoś problem?? Bo u mnie też coś podobnego się dzieje...Termostaty wymieniane... Z tym ze u mnie pojawiają się wycieki płynu... Co uszczelnię w jednym miejscu to zaraz w drugim leci...podejrzewam uszczelkę pod głowicą... co o tym myślicie? 1Z i pochodne tak juz maja , że leci z króćców plastikowych na głowicy. Ja mam tę sytuację i w 1Z i AFN`nie ... Nie mam tylko czasu się ty zająć ...
DejwB5 Opublikowano 14 Października 2007 Opublikowano 14 Października 2007 cześć witam wszystkich jest to ciekawa sprawa co piszecie bo ja tez mam to w swojej b5 i podejrzewam ze to własnie termostat
Rafaell Opublikowano 17 Października 2007 Opublikowano 17 Października 2007 a u mnie jest taka sytuacja że auto bardzo dlugo osiąga optymalną tempetaturę, musze przejechac jakieś 30-40km zeby osiągnąć 90stopni. czy tak ma być czy coś jest nie tak
grabalaba Opublikowano 17 Października 2007 Opublikowano 17 Października 2007 a u mnie jest taka sytuacja że auto bardzo dlugo osiąga optymalną tempetaturę, musze przejechac jakieś 30-40km zeby osiągnąć 90stopni. czy tak ma być czy coś jest nie tak W sprawnym układzie chłodzenia temp 90* powinna być osiągnięta po ok. 10-15 minutach spokojnej jazdy. Także cosik u Ciebie nie tak. A trzyma później te 90?
Rafaell Opublikowano 17 Października 2007 Opublikowano 17 Października 2007 wiesz co nie wiem czy trzyma bo nie udalo mi sie do konca osiagnac to 90stopni nigdy. dzisiaj przejechalem ok.30km z postojami i temperatura nie doszla nawet do 60 a silnik jak otworzylem maskę bardzo gorący
Pelex Opublikowano 15 Listopada 2007 Opublikowano 15 Listopada 2007 Witam ma podobny problem co wy z tym że umnie na klimatroniku pokazuje 90 stopni które jest osiągane stosunkowo szybko a wskaźnik temperatury w liczniku nawet nie drgnie. Czytałem gdzieś w postach że może to być słaby styk w liczniku co o tym sądzicie ?
StoRK Opublikowano 15 Listopada 2007 Autor Opublikowano 15 Listopada 2007 u mnie jest dokladnie to samo. na klimatroniku 90 a na blacie dopiero przekracza 60. auto na klimatroniku lapie temperature 90st przez jakies 4-6km.
Sebo_ Opublikowano 15 Listopada 2007 Opublikowano 15 Listopada 2007 witam u mnie natomiast sytuacja wyglada tak ze przez jakies 10=15 min temp przy pierwszym odpaleniu idzie do 90 stopni... natomiast pozniej powoli spada do lekko ponizej 70 i utrzymuje sie na tym do konca jazdy ? czy to normalne zachowanie ... kumpel mi mowil ze 90 stopni musi byc non stop inaczej cos nie gra !!! czy to prawda ?
StoRK Opublikowano 16 Listopada 2007 Autor Opublikowano 16 Listopada 2007 no chyba logiczne ze jest zle temp w każdym aucie powinna trzymać sie cały czas na 90 jak juz sie rozgrzeje! mam takie wrażenie ze chyba nie przeczytałeś tego tematu od początku bo tam już było co to znaczy jak temp skacze!!!
Sebo_ Opublikowano 16 Listopada 2007 Opublikowano 16 Listopada 2007 no chyba logiczne ze jest zle temp w każdym aucie powinna trzymać sie cały czas na 90 jak juz sie rozgrzeje! mam takie wrażenie ze chyba nie przeczytałeś tego tematu od początku bo tam już było co to znaczy jak temp skacze!!! chodzi o to ze nie skacze... tylko non stop trzyma na 70 stopni ...
StoRK Opublikowano 16 Listopada 2007 Autor Opublikowano 16 Listopada 2007 no ale chyba napisales ze dochodzi do 90 i pozniej spada do 70 no to chyba skacze co nie wazne ze rozgrzeje sie tak jak powinien i pozniej spada! wymien termostat albo czujnik temperatury ale jak ci trzyma caly czas na 70 to raczej termostat sie przycina bo jak czunik to sobie wskazowka wedruje od prawej do lewej
Marcin29 Opublikowano 16 Listopada 2007 Opublikowano 16 Listopada 2007 Ja widze że Wszyscy ,którzy typują co może być w danym przypadku powinni zająć się grą w totolotka. Dziś wymieniłem termostat i mam prośbe do kogoś kto rozwiązał problem temperatóry która skacze,dochodzi (np. u mnie na klimie) do 94-95stopni i auto przestaje grzać brak nawiewu ciepłego tylko zimny) na jakieś 2-4 min po czym temperatura spada do 87 i znów do kabiny nadmuchiwane jest ciepłe powietrze.SPRAWDZAŁEM (na klimie 89st.) dolny wąż od chłodnicy i jest zimny a ponoć termostat zaczyna od 87st. Czy oprocz dwóch klap (z ramieniami czerwonym i niebieskim ,czerwony jest chyba od zimnego i ciepłego powietrza)które znajdują się za radjem,klimą , jest jeszcze jakaś klapa centralna która może przymykać się od czasu do czasu co powoduje brak nawiewu ciepłego. Co może być przyczyną że nagrzane auto nagle dmucha zimnym powietrzem? pozdrawiam
Hubert Opublikowano 17 Listopada 2007 Opublikowano 17 Listopada 2007 Co może być przyczyną że nagrzane auto nagle dmucha zimnym powietrzem? Zapowietrzenie układu?
Marcin29 Opublikowano 18 Listopada 2007 Opublikowano 18 Listopada 2007 Witam odpowietrzalem, odkrecalem zbiorniczek wyr. podnosiłem wyżej a wąż od nagrzewnicy zsunołem do otworka. Wczoraj jak jechałem temperature 90 st. na wskaźniku złapał po 7-9km na klimie było 85 st następnie auto postało 30 min i po normalnej jeździ na klimie pokazywało 104 st!!! , na wskaźniku 90st.Zatrzymałem się i sprawdziłem dolny wąż od chłodnicy i był zimny. Jak wyrzyciłem z górki na luz temp. na klimie spadła do 92-94st (to wszystko oczywiście po wymianie termostatu,plukaniu układu srodkiem,a ogrzewanie w kabinie raz jest za chwilke zniknie wieje zimne a po chwili znów ciepłe) Może jest walnięty jakiś czyjnik? Jade do nysy do seata na komputer w tygodniu. Pozdrawiam
melek Opublikowano 22 Września 2008 Opublikowano 22 Września 2008 Hejka! U mnie tez powstał problem z temp. Na pierwszy ogień poszedł czujnik temp................. i.................. BEZ EFEKTU teraz pora na termostat......... dzisaj się tym zajmę jutro dam znac co i jak Mam tez pytanie jesli na klimie jest kod 49 (temp silnika) to który czujnik jest odpowiedzialny za sygnał(czy nie ten sam co do wskaznika temp???) prosze fachowca o radę!
NYNA Opublikowano 23 Września 2008 Opublikowano 23 Września 2008 W modelach zew starym klimatronikiem tem jest na 51 z tego co pamiętam w tych po lifcie 1999r. tak jak u mnie jest na 49. Jak czujnik wymieniłeś to jeszcze termostat pewnie będzie po sprawie
pablo_9 Opublikowano 23 Września 2008 Opublikowano 23 Września 2008 Widzę, że duża liczba A4 ma taki problem z temperaturą. U mnie sytuacja wyglądała i wygląda następująco: jak kupiłem auto to temperatura cały czas 60 a od święta 70 i koniec. Pierwsze co wymieniłem termostat na Wahlera i poprawa była widoczna po odpaleniu auto po 5-10 min osiagało temperature 90 i na zegarach i na klimatroniku (kanał 49). Jazda po miescie prawie caly czas trzyma 87-92 (odczyt z klimatronika) natomiast na trasie to różnie, trzyma przez pewnien czas 90 później chwilka i jest juz 60 i znowu 90 i tak się zmienia. W między czasie wymieniłem krociec na głowicy bo plyn uciekal i później pompe wody bo też już przeciekała. Kupiłem teraz czujnik temperatury i dzisiaj wszystko się wyjaśni bo o 14 podjadę wymienić także dam znać czy coś to zmieni... Jeśli chodzi o wskazania na klimatroniku i zegarach to u mnie wskazania się pokrywają tzn. nie ma takiej sytuacji ze na klimatroniku mam 90 na na zegarach np. 70 (roznica wskazan jest taka jak piszą niektórzy czyli na zegarach 90 na klimatroniku 87-92 w tych granicach). _________________________________________________ Czy wymiana czujnika coś dała?! Tak, wygląda na to, że poprawiło się (narazie mowa o jeździe po mieście na trasie będę musiał jeszcze sprawdzić). Samochód w ok. 10 min ma na zegarach 90 (klimatronic 90-92) i temperatura nie spada. Jeszcze pozostanie mi sprawdzić w trasie jak się zachowuje to wtedy też dam znać. _________________________________________________ Potwierdzam, że również w trasie temperatura na zegarach 90 na klimatroniku 90-92 także w moim przypadku wyżej opisane wymiany załatwiły problem z temperaturą.
NYNA Opublikowano 23 Września 2008 Opublikowano 23 Września 2008 No u każdego uzytkownika A4 prędzej czy później ta usterka się pojawi Jeżeli na klimatroniku masz 87-90 to jest oki to pewnie po wymianie czujnika na zegarach też będzie stało 90. Z tymi zamiennikami trzeba uważać bo np: termostat Wahlera czasami juz od nowości jest wadliwy albo po paru miesiącach jest znowu do wymiany.Dlatego najlepiej ORI zakupić żeby dwa razy nie kupować i nie wymieniać bo koszt na jedno wyjdzie albo i drożej.Też rzeczy w ASO nie są akurat drogie a raczej drugi raz już ich wymieniać nie bedzię trzeba.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się