Ans Opublikowano 13 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2010 Siemano Chcialem Wam przedstawic moje małe wozidełko Po mojej ekspresowej przygodzie z A4, chciałem żeby moje następne auto było duże, wygodne - na komfortowym zawieszeniu , czarne - no przede wszystkim w ciemnym kolorze , minimum cztero drzwiowe bo nie chciało mi sie wachlować siedzeniami i że jestem biednym studentem więc jak najbarzdiej oszczędne, czyli jakiś ropniaczek czy OO!!!!!! Wiadomo nie ? Dlatego zakupiłem 3 drzwiowe, srebrne A3 w wersji Ambition w benzynie 1.8 Turbo AGU Autko jest z 1998 roku Silnik 1.8 T agu jak wspomnialem megaoszczędny chyba najbardziej bezrobotny motor w Polsce (jezdze jak emeryt) Zawieszenie sportowe Fotele tak samo no w sumie wszystko w pakiecie Ambition Klimatronik Naglosnienie noki Centralka Alpine (teraz) Felgi OZ racing Vela 8J z oponkami 225/45/17 Bridgestone potenza Zmienione lampy przód na FK + odłączone ringi Megatuningzenon 5000K Grill ori ABT Do tego pare smaczków i w ogole Bedzie tego jeszcze troche i był jeszcze unikatowy skrzypiący fotel kierowcy ale sie z tym uporałem zapraszam do oglądania licze na Wasze komentarze kazdy ma swoje zdanie , jednak licze sie z samymi pozytywnymi tak było po samym zakupie, na poczatku foty robil Hondziarz , wiec jak mogloby zabraknac auta z niemiec z fotka w stylu JDM niech już bedzie wstawie fote ze sniezynka i jak ? :gwizdanie: EDIT 2014 wrzuce zdjęcia jak wyglądała później aby czasami ją sobie powspominać przed sprzedażą wyglądała tak tutaj troche historii US stajl tak było w 2011 ogólnopolski fajna mina Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...