audiomaniak Opublikowano 28 Września 2010 Autor Opublikowano 28 Września 2010 Gratuluje. Warto było porezać hehehe. Teraz możesz wreszcie pojeździć . ps: tak prywatnie to dla mnie ten wykres to skandal!!! Warto warto Jaki tam skandal, Twoje autko też dobrze jedzie także nie jest tak źle :> no to chyba sam widzisz roznice ....co bylo nie tak ? Wykres kox i 440 Nm to masz parametry jak wczesne seryjne 3.0TDI tyle ze zjadasz go na sniadanie bo wazysz 200 kg mniej Gratki ! Trochę pogrzebaliśmy z kolegą ArkadiuS-em przy podciśnieniu no i są efekty Dzięki Arku za pomoc w każdej sytuacji Różnica ogromna, pięknie ciągnie od samego dołu i co dla mnie ważne równo inna jazda po mieście w porównaniu do tego co było
Rogass Opublikowano 28 Września 2010 Opublikowano 28 Września 2010 Matko święta ale to musi zapier..... :kox:
turdzi Opublikowano 28 Września 2010 Opublikowano 28 Września 2010 Trochę pogrzebaliśmy z kolegą ArkadiuS-em przy podciśnieniu no i są efekty Dzięki Arku za pomoc w każdej sytuacji Różnica ogromna, pięknie ciągnie od samego dołu i co dla mnie ważne równo inna jazda po mieście w porównaniu do tego co było no i to powinno uciac mit o turbinach BRD ze trafiaja sie takie co wstaja szybko i takie co pozno.jak wstaje pozno to znaczy ze uklad podcisnien jest nie do konca sprawny. Po samym wykresie wydac ze jest inna jazda bo przy 2000 tys. masz 385 Nm a nie 320
audiomaniak Opublikowano 28 Września 2010 Autor Opublikowano 28 Września 2010 Matko święta ale to musi zapier..... :kox: :polew: powiem Ci,że w miarę to jedzie Trochę pogrzebaliśmy z kolegą ArkadiuS-em przy podciśnieniu no i są efekty Dzięki Arku za pomoc w każdej sytuacji Różnica ogromna, pięknie ciągnie od samego dołu i co dla mnie ważne równo inna jazda po mieście w porównaniu do tego co było no i to powinno uciac mit o turbinach BRD ze trafiaja sie takie co wstaja szybko i takie co pozno.jak wstaje pozno to znaczy ze uklad podcisnien jest nie do konca sprawny. Po samym wykresie wydac ze jest inna jazda bo przy 2000 tys. masz 385 Nm a nie 320 Też tak myślę co do wstawania BRD mała różnica może być, ale nie 65 Nm jak ja miałem
Jarol Opublikowano 29 Września 2010 Opublikowano 29 Września 2010 Gratuluje. Warto było porezać hehehe. Teraz możesz wreszcie pojeździć . ps: tak prywatnie to dla mnie ten wykres to skandal!!! Warto warto Jaki tam skandal, Twoje autko też dobrze jedzie także nie jest tak źle :> no to chyba sam widzisz roznice ....co bylo nie tak ? Wykres kox i 440 Nm to masz parametry jak wczesne seryjne 3.0TDI tyle ze zjadasz go na sniadanie bo wazysz 200 kg mniej Gratki ! Trochę pogrzebaliśmy z kolegą ArkadiuS-em przy podciśnieniu no i są efekty Dzięki Arku za pomoc w każdej sytuacji Różnica ogromna, pięknie ciągnie od samego dołu i co dla mnie ważne równo inna jazda po mieście w porównaniu do tego co było A korekta softu jakaś była czy tylko poprawa podciśnienia i ponowne hamowanie??
audiomaniak Opublikowano 29 Września 2010 Autor Opublikowano 29 Września 2010 Gratuluje. Warto było porezać hehehe. Teraz możesz wreszcie pojeździć . ps: tak prywatnie to dla mnie ten wykres to skandal!!! Warto warto Jaki tam skandal, Twoje autko też dobrze jedzie także nie jest tak źle :> no to chyba sam widzisz roznice ....co bylo nie tak ? Wykres kox i 440 Nm to masz parametry jak wczesne seryjne 3.0TDI tyle ze zjadasz go na sniadanie bo wazysz 200 kg mniej Gratki ! Trochę pogrzebaliśmy z kolegą ArkadiuS-em przy podciśnieniu no i są efekty Dzięki Arku za pomoc w każdej sytuacji Różnica ogromna, pięknie ciągnie od samego dołu i co dla mnie ważne równo inna jazda po mieście w porównaniu do tego co było A korekta softu jakaś była czy tylko poprawa podciśnienia i ponowne hamowanie?? bez korekty
turdzi Opublikowano 29 Września 2010 Opublikowano 29 Września 2010 hohoho , kurka niezle ja myslalem ze to z korekta Co wymieniles doklanie ?
Piero Opublikowano 10 Października 2010 Opublikowano 10 Października 2010 Gratuluje udanego swapa i bezawaryjnej jazdy życzę! Wiem jak to jedzie bo miałem w sumie identyczne parametry u siebie, dojrzały banan non stop :naughty: Teraz tylko szanuj turbo, lej dobre paliwko i miej na uwadze EGR i kata jak by stracił moc i kopcił na czarno
audiomaniak Opublikowano 5 Września 2011 Autor Opublikowano 5 Września 2011 nie ma się czym chwalić, ale masz jedną co by nie było :decayed:
daniels Opublikowano 6 Września 2011 Opublikowano 6 Września 2011 różnica znaczna,kiedyś na forum jakiś fantasta pisał że włożył kata z powrotem i przybyło mocy...gratulacje
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się