Pikuś Opublikowano 19 Września 2006 Opublikowano 19 Września 2006 ASV a to gdzie byl taki montowany :?: [ Dodano: 2006-09-19, 21:28 ] Jak sie nie myle to chyba tylko w Skodzie no i moze w jakim VW.
T-żółw Opublikowano 19 Września 2006 Opublikowano 19 Września 2006 spanky napisał/a:ASV a to gdzie byl taki montowany w A3 110 KM w latach 1997-2001 oraz Leon, Toledo II, Octavia, Bora, Golf IV :razz:
Pikuś Opublikowano 19 Września 2006 Opublikowano 19 Września 2006 T-żółw, aha czyli we wszystkich poprzecznie ulozonych silnikach.
spanky Opublikowano 19 Września 2006 Opublikowano 19 Września 2006 T-żółw, aha czyli we wszystkich poprzecznie ulozonych silnikach. dokladnie tak ..... ;-)
Szuder Opublikowano 8 Stycznia 2007 Opublikowano 8 Stycznia 2007 powiedzcie szczerze, czy wymiana wtrysków 1Z na AFN jest zasadna??? Czy nie wystarczy sam chip??? Wlasnie zabieram sie do tuningu mojej A4 i nie wiem co zrobic...:( Napewno jestem zdecydowany na chip, ale zastanawiam się tez czy jest sens wymienic wtryski??? czym roznia sie tryski 1Z od AFN??? Z tego co sie dowiedzialem to maja takie zamo cisnienie i dowiedzialem sie tez ze mozna wymienic same koncówki wtrysków 1Z na AFN, czy to prawda??? prosze o pomoc pozdrawiam Szuder
Gość MorgothDBMA Opublikowano 8 Stycznia 2007 Opublikowano 8 Stycznia 2007 to wymień jeszcze turbinkę
spanky Opublikowano 8 Stycznia 2007 Opublikowano 8 Stycznia 2007 powiedzcie szczerze, czy wymiana wtrysków 1Z na AFN jest zasadna??? Czy nie wystarczy sam chip??? Wlasnie zabieram sie do tuningu mojej A4 i nie wiem co zrobic...:( Napewno jestem zdecydowany na chip, ale zastanawiam się tez czy jest sens wymienic wtryski??? czym roznia sie tryski 1Z od AFN??? Z tego co sie dowiedzialem to maja takie zamo cisnienie i dowiedzialem sie tez ze mozna wymienic same koncówki wtrysków 1Z na AFN, czy to prawda???prosze o pomoc pozdrawiam Szuder najlepsza droga to wymiana wtrysków (AFN) i napsanie pod to nowego softu .... :diabelek:
pre_pl Opublikowano 8 Stycznia 2007 Opublikowano 8 Stycznia 2007 czy wystarcza czip ? Czy czip + wtryski ? No to pytanie raczej do Ciebie... Tylko wirusowanie, to będzie taniej - ale i mniej mocy. Końcówki można wymienić, ale to dosyć specyficzna robota. Tak jak pisali Ci pozostali, najlepiej : wtryski AFN i sofcik wtryskiwacz 1Z : 028 130 201 G (028130201G) wtryskiwacz AFN : 028 130 201 T (028130201T) Czym się różnią, nie wiem.
Gość MorgothDBMA Opublikowano 9 Stycznia 2007 Opublikowano 9 Stycznia 2007 a ja słyszałem że wtryski od ASV jeszcze lepsze niż od AFN, ALE 1) mogę się mylić - niech ktoś potwierdzi 2) nie wiem czy są plug&play do 1Z'ta ale napewno niebawem będę to wiedział
pre_pl Opublikowano 9 Stycznia 2007 Opublikowano 9 Stycznia 2007 a ja słyszałem że wtryski od ASV jeszcze lepsze niż od AFN http://www.diagtronik.pl/forum/viewtopic.php?t=3452&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=asv myśle, że to dużo wyjaśnia
Gość MorgothDBMA Opublikowano 9 Stycznia 2007 Opublikowano 9 Stycznia 2007 no widzę w tamtym temacie że opinie są podzielone, wtryski podobno te same ale ze zwiększonym przedwtryskiem, za to w końcu nie wiem czy pompa pociągnie te wtryski czy spuchnie i nie da rady..... Wniosek: dalej nie wiem czy zakładać te z ASV czy z AFN, za to wiem że z ASV pasują do 1Z - zawsze to coś
Szuder Opublikowano 9 Stycznia 2007 Opublikowano 9 Stycznia 2007 ja narazie zrobie chip + zwiększenie doładowania turbiny i bedzie OK i zobacze co dalej. w firmie w której bede robił softcik po wymianie wtrysków zmiane softu zrobią i gratis:D:D:D wiec wtryski jeszcze sobie poczekaja na wymiane... ... narazie sofcik i zobaczymy co bedzie... moze juz w tym tygodniu...<jupi> :one:
Gość MorgothDBMA Opublikowano 9 Stycznia 2007 Opublikowano 9 Stycznia 2007 no ja narazie będę się hamował, potem muszę dokończyć rozeznanie i też będę dłubał, tylko sporo więcej dłubnę....
spanky Opublikowano 9 Stycznia 2007 Opublikowano 9 Stycznia 2007 a ja słyszałem że wtryski od ASV jeszcze lepsze niż od AFN, ALE1) mogę się mylić - niech ktoś potwierdzi 2) nie wiem czy są plug&play do 1Z'ta ale napewno niebawem będę to wiedział a wiec tak .. najwydajniesze wtryski dostepne do starego kondona 1Z to ASV (220/300 bar) kolejne to AFN (190/220 bar) oraz oryginalne 1Z (190/220 bar) ... oprócz różnic w cienieniu przeswtrysku różnia sie wydajnościa (znaczy sie przepustowościa ) która jest najlepsza w ASV i dalej juz analogicznie ... czasami wystepje problem po załozeniu wtrysków ASV do 1Z-ta .. pompa wtryskowa moze nie wyrabiac z podaniem paliwka ... ale to kwestia malej korekty w sofcie i powinno by oki .... :diabelek:
Gość MorgothDBMA Opublikowano 10 Stycznia 2007 Opublikowano 10 Stycznia 2007 Czyli zakładając korektę w sofcie, wtryski od ASV będą OK i pompa będzie wysilona w 100% (no może prawie 100) czyli to najoptymalniejsze wyjście nie zmieniając pompy NA taką odpowiedź czekałem, dzięki :028: :diabelek: :diabel: :diabel2: :028:
Lishoo Opublikowano 9 Listopada 2012 Opublikowano 9 Listopada 2012 ja mam 216 w 1z i jezdzi super,bez korekty softu ,tyle ze na 16bitowcu. Hehe odpowiadasz na post z 2007 roku nie wiem co brałeś, ale nam też odpal trochę
alarec Opublikowano 13 Listopada 2012 Opublikowano 13 Listopada 2012 Jak juz temat sie stal aktywny to powiem ze jezdzilem na wiekszych wtryskach 2lata w 1z i naprawde jest duza roznica, przedewszystkim auto sie szybciej zbiera. Teraz b4 sprzedalem i zostaly mi jeszcze te wtryski.
Lishoo Opublikowano 14 Listopada 2012 Opublikowano 14 Listopada 2012 No u szwagra w 1Z po wymianie wtrysków z AFNa i usunięciu kata wyszło 109KM i około 240Nm więc spora różnica
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się