jaro4444 Opublikowano 17 Września 2010 Opublikowano 17 Września 2010 Czasami lubię coś pogrzebać w swoim aucie i nie tylko. Więc najpierw zrobiony został SWAP motoru, dodany drugi SMIC, turbo BRD i wybity kat. Wyszło tak: Później jeździłem sobie, jeździłem aż postanowiłem zamontować turbo CAHA (z modelu B8). Turbo zamontowałem, jeździłem dalej, aż szlag mi trafił pompę tandemową. Podawała olej do paliwa i diabli wzieli dwie pompki. Wymieniłem więc 4 pompki na świeże używki "G +". Silnikiem coś dziwnie poszarpywało więc wymieniłem wiązkę, później pompki przeszły kąpiel w ultradźwiękach. Jako, że spotkało mnie to we Wrocku, z pomocą przyszli Koledzy z Ecu Project (dawniej Dynosoft Wrocław), za co należą się im WIELKIE DZIĘKI. Auto połapaliśmy do kupy po tej serii małych, acz wqur.... awarii, więc przyszedł czas na moda. Nadwornym tunerem mojej fury jest Rogal więc do niego trafiła na korektę. Witek poczarował trochę, poturlaliśmy się na rolkach i jak na dziś jest to chyba najmocniejsze A4 2,0 TDI w kraju na małej turbinie i seryjnym wydechu. Początkowo było nawet więcej Nm, ale zdjęliśmy tak do rozsądnej granicy:
turdzi Opublikowano 17 Września 2010 Opublikowano 17 Września 2010 no piknie to wyglada to teraz dorzezbisz Quattro i bedze komplet
ArkadiuS Opublikowano 17 Września 2010 Opublikowano 17 Września 2010 Gratuluje . Irek znowu jesteś prekursorem kolejnego moda. Kawałek dobrej roboty Twojej i Witka . I tak jak pisałeś prawdopodobnie jest to teraz najmocniejsze "2,0 TDI w kraju na małej turbinie i seryjnym wydech". Dawne 2.0TDI Patroxa jest (było przynajmniej) mocniejsze, ale tam było duże turbo, FIMC i kilka modów więcej. Co mi się najbardziej podoba to, że porównując z autami wyposażonymi w sprężarkę BRD, Twój wykres szczególnie korzystnie prezentuje się z dołu. Już przy 1700obr jest 300Nm , gdzie nawet auta BRD po sofcie nie osiągają takiego wyniku .
turdzi Opublikowano 18 Września 2010 Opublikowano 18 Września 2010 Gratuluje . Irek znowu jesteś prekursorem kolejnego moda. Kawałek dobrej roboty Twojej i Witka . I tak jak pisałeś prawdopodobnie jest to teraz najmocniejsze "2,0 TDI w kraju na małej turbinie i seryjnym wydech". Dawne 2.0TDI Patroxa jest (było przynajmniej) mocniejsze, ale tam było duże turbo, FIMC i kilka modów więcej. Co mi się najbardziej podoba to, że porównując z autami wyposażonymi w sprężarkę BRD, Twój wykres szczególnie korzystnie prezentuje się z dołu. Już przy 1700obr jest 300Nm , gdzie nawet auta BRD po sofcie nie osiągają takiego wyniku . ogolnie wykres jest killer , plaski rowny, po prostu piekny
Jarol Opublikowano 18 Września 2010 Opublikowano 18 Września 2010 Wynik bardzo ładny wukońcu udało Ci się wybrać na korekte pod nowe turbo. Tak jak trudzi pisze teraz tylko musisz dorzezbić Quattro
GRazny Opublikowano 18 Września 2010 Opublikowano 18 Września 2010 Irek się znowu zaczął nudzić :gwizdanie: a sprzęgiełko seria? skrzynia myślisz długo pożyje? choć widzę po wykresie że wzieliście to pod uwagę... jednak 300 niutków przy 1700 też ciężko wytrzymać czasem... zresztą co to dla Ciebie... znajdzie się z jakiegoś anglika za grosze... wynik do pozazdroszczenia
Rogass Opublikowano 18 Września 2010 Opublikowano 18 Września 2010 Generalnie Ja mam 300NM przy 1800, więc ty to już masz na prawdę walke z trakcją :gwizdanie:??
jaro4444 Opublikowano 18 Września 2010 Autor Opublikowano 18 Września 2010 to teraz dorzezbisz Quattro i bedze komplet Nic z tego. To jest absolutnie ostatnia modyfikacja mechaniczna w tym aucie. W planach mam jeszcze tylko uruchomić FIS. Muszę nim pojeździć jeszcze z kilka - kilkanaście miesięcy i będę zmieniał wóz.
Jarol Opublikowano 18 Września 2010 Opublikowano 18 Września 2010 to teraz dorzezbisz Quattro i bedze komplet Nic z tego. To jest absolutnie ostatnia modyfikacja mechaniczna w tym aucie. W planach mam jeszcze tylko uruchomić FIS. Muszę nim pojeździć jeszcze z kilka - kilkanaście miesięcy i będę zmieniał wóz. Tyle pracy w te auto włożyłeś i już chcesz je zmienić?? Czyżby po głowie chodziła ci A4 z 3,0 TDI??
akjam Opublikowano 18 Września 2010 Opublikowano 18 Września 2010 I jak tu normalnie przy Was funkcjonować. Wszędzie jakieś pomysły! Gratki tej rozsądnej granicy...
peter22 Opublikowano 18 Września 2010 Opublikowano 18 Września 2010 no ładny wynik mi juz bylo mało i zmieniłem na 3.0 d ale nie audi , gdyz nie mogłem nic zadbanego znalezc a szukałem ponad dwa miesiace. a na co ty bedziesz zmieniał??
audiomaniak Opublikowano 18 Września 2010 Opublikowano 18 Września 2010 No no Irku co tu dużo mówić,chyba koledzy wszystko już napisali, piękny dół i ogólnie równo ten wykresik wygląda pozazdrościć Ty zawsze jesteś o krok przed całą resztą z modzeniem Pozdrawiam
Majcin Opublikowano 23 Października 2010 Opublikowano 23 Października 2010 :wink4:trafię Cię gdzieś na mieście
PIXI Opublikowano 23 Października 2010 Opublikowano 23 Października 2010 Irek wielki szacun jak zwykle
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się