Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B7 BLB] Koncepacja na dłubnięcie parcha V2.1 216KM 432 Nm


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czasami lubię coś pogrzebać w swoim aucie i nie tylko.

Więc najpierw zrobiony został SWAP motoru, dodany drugi SMIC, turbo BRD i wybity kat. Wyszło tak:

24ff28f9aa2458b7m.jpg

Później jeździłem sobie, jeździłem aż postanowiłem zamontować turbo CAHA (z modelu B8).

Turbo zamontowałem, jeździłem dalej, aż szlag mi trafił pompę tandemową. :wallbash:

Podawała olej do paliwa i diabli wzieli dwie pompki. Wymieniłem więc 4 pompki na świeże używki "G +". Silnikiem coś dziwnie poszarpywało więc wymieniłem wiązkę, później pompki przeszły kąpiel w ultradźwiękach. Jako, że spotkało mnie to we Wrocku, z pomocą przyszli Koledzy z Ecu Project (dawniej Dynosoft Wrocław), za co należą się im WIELKIE DZIĘKI.

Auto połapaliśmy do kupy po tej serii małych, acz wqur.... awarii, więc przyszedł czas na moda. :evil:

Nadwornym tunerem mojej fury jest Rogal więc do niego trafiła na korektę. Witek poczarował trochę, poturlaliśmy się na rolkach i jak na dziś jest to chyba najmocniejsze A4 2,0 TDI w kraju na małej turbinie i seryjnym wydechu. Początkowo było nawet więcej Nm, ale zdjęliśmy tak do rozsądnej granicy:

c342ee1b57464f33m.jpg

Opublikowano

no piknie to wyglada :cool1: to teraz dorzezbisz Quattro i bedze komplet :wink4:

Opublikowano

Gratuluje :good:. Irek znowu jesteś prekursorem kolejnego moda. Kawałek dobrej roboty Twojej i Witka :hi:. I tak jak pisałeś prawdopodobnie jest to teraz najmocniejsze "2,0 TDI w kraju na małej turbinie i seryjnym wydech". Dawne 2.0TDI Patroxa jest (było przynajmniej) mocniejsze, ale tam było duże turbo, FIMC i kilka modów więcej. Co mi się najbardziej podoba to, że porównując z autami wyposażonymi w sprężarkę BRD, Twój wykres szczególnie korzystnie prezentuje się z dołu. Już przy 1700obr jest 300Nm :slina:, gdzie nawet auta BRD po sofcie nie osiągają takiego wyniku :naughty:.

Opublikowano

Gratuluje :good:. Irek znowu jesteś prekursorem kolejnego moda. Kawałek dobrej roboty Twojej i Witka :hi:. I tak jak pisałeś prawdopodobnie jest to teraz najmocniejsze "2,0 TDI w kraju na małej turbinie i seryjnym wydech". Dawne 2.0TDI Patroxa jest (było przynajmniej) mocniejsze, ale tam było duże turbo, FIMC i kilka modów więcej. Co mi się najbardziej podoba to, że porównując z autami wyposażonymi w sprężarkę BRD, Twój wykres szczególnie korzystnie prezentuje się z dołu. Już przy 1700obr jest 300Nm :slina:, gdzie nawet auta BRD po sofcie nie osiągają takiego wyniku :naughty:.

ogolnie wykres jest killer , plaski rowny, po prostu piekny :cool1:

Opublikowano

Wynik bardzo ładny :good: wukońcu udało Ci się wybrać na korekte pod nowe turbo.

Tak jak trudzi pisze teraz tylko musisz dorzezbić Quattro :wink4:

Opublikowano

Irek się znowu zaczął nudzić :gwizdanie:

a sprzęgiełko seria? skrzynia myślisz długo pożyje? choć widzę po wykresie że wzieliście to pod uwagę... :naughty: jednak 300 niutków przy 1700 też ciężko wytrzymać czasem...

zresztą co to dla Ciebie... znajdzie się z jakiegoś anglika za grosze...

wynik do pozazdroszczenia :wink4:

Opublikowano

Generalnie :slina: Ja mam 300NM przy 1800, więc ty to już masz na prawdę walke z trakcją :gwizdanie:??

Opublikowano

to teraz dorzezbisz Quattro i bedze komplet

Nic z tego. To jest absolutnie ostatnia modyfikacja mechaniczna w tym aucie. W planach mam jeszcze tylko uruchomić FIS. Muszę nim pojeździć jeszcze z kilka - kilkanaście miesięcy i będę zmieniał wóz.

Opublikowano

to teraz dorzezbisz Quattro i bedze komplet

Nic z tego. To jest absolutnie ostatnia modyfikacja mechaniczna w tym aucie. W planach mam jeszcze tylko uruchomić FIS. Muszę nim pojeździć jeszcze z kilka - kilkanaście miesięcy i będę zmieniał wóz.

Tyle pracy w te auto włożyłeś i już chcesz je zmienić?? Czyżby po głowie chodziła ci A4 z 3,0 TDI??

Opublikowano

I jak tu normalnie przy Was funkcjonować. :kox: Wszędzie jakieś pomysły! Gratki tej rozsądnej granicy... :cool1:

Opublikowano

no ładny wynik mi juz bylo mało i zmieniłem na 3.0 d ale nie audi , gdyz nie mogłem nic zadbanego znalezc a szukałem ponad dwa miesiace. a na co ty bedziesz zmieniał??

Opublikowano

No no Irku co tu dużo mówić,chyba koledzy wszystko już napisali, piękny dół i ogólnie równo ten wykresik wygląda pozazdrościć :shocked:

Ty zawsze jesteś o krok przed całą resztą z modzeniem :hi:

Pozdrawiam

Opublikowano

Irek wielki szacun jak zwykle :notworthy:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...