wrzosu 0 Opublikowano 18 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2010 witam! Od jakiegos czasu z mojego avanta wychodzi dziwny chrupiacy dzwiek. Chrupie przy powolnym ruszaniu i kreceniu w lewo, a nawet przy kreceniu na postoju i tylko w lewo. plynu z magla nie ubywa. co to moze byc, bo przegub to chyba tylko podczas jazdy wali? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hadson81 0 Opublikowano 20 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2010 kurcze masz to samo co ja i żaden mechanik mi nie pomógł, oczywiście chcą wymieniać pól zawieszenia po kolei dopóki nie trafią, więc jak by ci sie udało uporać to daj znać bo ja się na razie poddałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manqm 0 Opublikowano 20 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2010 proponuje na początek namierzyć skąd dochodzi ten odgłos... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość -makaveli- Opublikowano 20 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2010 nie jeździjcie do byle mechaników bo oni zawsze mówią że wszystko do remontu się nadaje byle by zarobić.najlepiej jak macie kogos znajomego i zaufanego to ogarnąć. na pewno to sprawa mechaniczna,i raczej na pewno w układzie kierowniczym a przyczyn może być kilka i ciężko po takim opisie stwierdzić co może być dokładnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrzosu 0 Opublikowano 21 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2010 na dzis jestem umowiony ze swoim mechnikiem i sprobuje to namierzyc. to, ze w ukl. kierow. to bardzo mozliwe, bo dzwiek wydobywa sie spod obudowy kompa ,a tam chyba niema nic innego?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkrawat 1 Opublikowano 25 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2010 chrupanie u mnie szczególnie uwidaczniało sie przy skręcaniu szczególnie na dziurach - winna była kolumna kierownicy która miała luz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebo83 0 Opublikowano 5 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2010 miałem dokladnie to samo. okazalo sie ze górne wahacze zaczynaja dziękować. olałem temat i po kilku miesiacach chrupanie ustało a zaczeły stukac wahacze gorne. wymienione i cisza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A-rek 22 Opublikowano 9 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2010 Wrzosu i jak tam sprawa :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ludwik166 0 Opublikowano 10 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 Mi miechanik powiedział że jest luz na zębie przekładni kierowniczej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jnx 0 Opublikowano 10 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 i ile naprawa ? Mi przy skrętach nic nie trzeszczy ale jak ruszam, jakby w wibracje wpadało coś koło komputera ale na tyle jest to głośne takie metaliczne stuki.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrzosu 0 Opublikowano 10 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 arku, w prawe koło pomogła strzykawa ojeju a w tym lewym(co chupie) to rzekomo wahacz tylny, lewy, dolny. Na dniach wymienię, to się okaże miałem to już dawno robić, ale napinacz okazał się ważniejszy.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się