pajakleon97 Opublikowano 19 Września 2010 Opublikowano 19 Września 2010 Witam W tylnych kolach przy wolnej jezdzie pojawia sie nieprzyjemne buczenie jak w starym pksie ;/ jak zdjalem kolo okazalo sie ze tarcza trze o zacisk. po kilku mocniejszych hamowaniach czasami to ustaje ale pojawia sie znowu. jest to bardzo denerwujace. wymienic tarcze na nowe i zaciski czy cos ustawic?
ALBINEK Opublikowano 19 Września 2010 Opublikowano 19 Września 2010 To dziwne że tarcza trze o zacisk ,może sprawdż czy łożysko nie ma luzu.
pajakleon97 Opublikowano 19 Września 2010 Autor Opublikowano 19 Września 2010 no tak jest az sie troche porysowala tarcza a jak to sprawdzic?
Dev Opublikowano 19 Września 2010 Opublikowano 19 Września 2010 zajezdzone klocki, nie ma fizycznej mozliwosci aby tarcza tarla o zacisk, chyba ze wylecial klocek
pieciajek Opublikowano 19 Września 2010 Opublikowano 19 Września 2010 Jeśli są jeszcze dość grube to daj do przetoczenia bo czasem jak audi za długo stoi w koło klocka po deszczu trzyma się woda i robią się wżery co skutkuje dziwnym buczeniem podczas hamowania.
paput Opublikowano 19 Września 2010 Opublikowano 19 Września 2010 Pewnie obciera o jarzmo zacisku, odkręć jarzmo i spróbuj równo je przykręcić
ALBINEK Opublikowano 19 Września 2010 Opublikowano 19 Września 2010 To można je krzywo przykręcić . W B5 nie zawsze udaje się odkręcić te jarzmo. Śruby od niego są zardzewiałe a wpust na imbus często się obrabia przy próbie odkręcenia.Zresztą jarzmo odkręca się tylko jak wymieniasz łożysko.Może to wyda się dziwne ale nic nie pisał w jakim stanie są klocki.
paput Opublikowano 19 Września 2010 Opublikowano 19 Września 2010 To można je krzywo przykręcić . W B5 nie zawsze udaje się odkręcić te jarzmo. Śruby od niego są zardzewiałe a wpust na imbus często się obrabia przy próbie odkręcenia.Zresztą jarzmo odkręca się tylko jak wymieniasz łożysko.Może to wyda się dziwne ale nic nie pisał w jakim stanie są klocki. uwierz mi można sam miałem podobnie, pewnie kolega ma nowe klocki
oktawian Opublikowano 19 Września 2010 Opublikowano 19 Września 2010 Ja również nie pojmuję jak można to krzywo przykręcić. 2 śruby ... płaskie powierzchnie
konus Opublikowano 19 Września 2010 Opublikowano 19 Września 2010 Ja też bym obstawiał że skończyły się klocki i tłoczek się całkowicie wykręcił tak jak to miało miejsce u mnie :gwizdanie: objawy podobne... tarło po użyciu hamulca i jak kilka razy wcisnąłem pedał to gdzieś klocek się lepiej ułożył i była cisza A jest to wkurzające bo jaki wtedy był wstyd jak jedziesz przez miasto a tu się wszyscy patrzą co to za rzęch wydobywa z siebie takie przerażające odgłosy
pajakleon97 Opublikowano 21 Września 2010 Autor Opublikowano 21 Września 2010 hehe no dokladnie tak jak piszesz [br]Dopisany: 21 Wrzesień 2010, 17:27_________________________________________________nie wiem czy sa zuzyte bo nie wiem jak to zobaczyc to moje 1 auto miecha temu kupione i z przodu byly nowe tarcze i klocki a z tylu to nie wiem wstawie zdjecie to moze cos zobaczycie buczenie staje sie nie do wytrzymania przy powolnej jezdzie jak jade szybciej to nei slychac przy hamowaniu tez nie
pieciajek Opublikowano 21 Września 2010 Opublikowano 21 Września 2010 a jak jedziesz i wchodzisz w zakręt prawy lub lewy to hałas się wzmaga? Jeśli tak to patrz łożyska w kołach.
ALBINEK Opublikowano 21 Września 2010 Opublikowano 21 Września 2010 hehe no dokladnie tak jak piszesz [br]Dopisany: 21 Wrzesień 2010, 17:27_________________________________________________nie wiem czy sa zuzyte bo nie wiem jak to zobaczyć to moje 1 auto miecha temu kupione i z przodu byly nowe tarcze i klocki a z tylu to nie wiem wstawie zdjecie to moze cos zobaczycie buczenie staje sie nie do wytrzymania przy powolnej jezdzie jak jade szybciej to nei slychac przy hamowaniu tez nie Zdejmij koło i popatrz na klocki jak są cieniutkie to sam zobaczysz. Sprawdż też łożyska, jak podniesiesz auto na lewarku to złap koło jedną od góry i drugą od dołu i ruszaj kołem góra dół , wtedy wyczujesz czy masz luz na łożyskach.
pajakleon97 Opublikowano 23 Września 2010 Autor Opublikowano 23 Września 2010 nie halasuje w zakretach tylko jak ruszam tak do ok 30 km/h
ALBINEK Opublikowano 23 Września 2010 Opublikowano 23 Września 2010 A może osłona tarczy hamulcowej (blacha) trze o tarcze.
pajakleon97 Opublikowano 23 Września 2010 Autor Opublikowano 23 Września 2010 Dobra juz sprawdzilem i wiem ze nie mam klockow lewym tylnym kole i to tak wyje sprawdzalem prawe kolo i ono minimalnie sie rusza ale naprawde torszeczke czy to znaczy ze do wymiany jest lozysko? wystarczy zmienic same klocki czy tarcze rowniez juz trzeba, jesli tak to jakie polecacie?
ALBINEK Opublikowano 23 Września 2010 Opublikowano 23 Września 2010 Łożysko jak ma nie wielki luz to możesz go skasować dokręcając śrubę.Dokręć nakrętkę do oporu i odkręć trochę. Tak żeby koło sie lekko obracało i nie miało luzu. Co do tarczy to zobacz czy ma rant na górze . Jak ma nie duży to zmień same klocki.Jak rant jest duży to niestety tarcze do wymiany.
pakotomasz Opublikowano 1 Października 2011 Opublikowano 1 Października 2011 Ja też bym obstawiał że skończyły się klocki i tłoczek się całkowicie wykręcił tak jak to miało miejsce u mnie :gwizdanie: objawy podobne... tarło po użyciu hamulca i jak kilka razy wcisnąłem pedał to gdzieś klocek się lepiej ułożył i była cisza A jest to wkurzające bo jaki wtedy był wstyd jak jedziesz przez miasto a tu się wszyscy patrzą co to za rzęch wydobywa z siebie takie przerażające odgłosy Właśnie u mnie wczoraj skończyły się klocki z tyłu (wymianę odkładałem, odkładałem aż... ). Teraz słychać takie tarcie podczas jazdy, że aż wstyd jeździć. Jadę dziś, więc na wymianę klocków i tarcz i w związku z tym mam pytanie czy to że zjechałem kocki do zera mogło spowodować uszkodzenie tłoczka, jarzma itp? Chcę się przygotować na ewentualne większe koszty ;( Dodam, że na tych zjechanych klockach przejechałem ok 60-70km.
pakotomasz Opublikowano 2 Października 2011 Opublikowano 2 Października 2011 Odebrałem wczoraj samochód i do wymiany były tylko klocki i tarcze (na szczęście tylko to co planowałem :>), cała reszta ok. Założyli mi klocki Ferodo i tarcze Brembo, więc chyba nie najgorsze połączenie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się